Data e postimit: 2016-04-04 18:30:43
Lexime: 68142
Berati
Lloji: Analize letrare
Tema: Pershkrimi i Beratit
Autori: Anamika
Shkolla: Qemal Stafa
Klasa: X
Qyteti: Tirane
E-mail: anamika1anmol@gmail.com


Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e tij e rralle, por dhe nga bujaria dhe mikpritja beratase.
Berati si qytet eshte i ndertuar ne mes te kater maleve e e duket si nje amfiteater antik. E jo me kot esht quajtur nje nder perlat e Shqiperise. Ne mes te qytetit ngrihet kalaja madheshtore me nje histori te vecante e te duket se cdo viziori qe ka ardhur ne Berat , sikur i'a ben me sy per t'U ngjitur lart e per ta vizituar. Pasi i ngjitesh mes ajrit te paster te pishave , ne hyrjen e saj kryesore te bie ne sy menyra e lashte e ndertimit. Gjithashtu quhet dhe vendi i shenjte per vete faktin se brenda ndodhen shume kisha me pikturat e tyre te famshme nga Onufri dhe Nikolla.
Pasi ke hyre brenda ne qytet te duket vetja sikur je brenda nje dekori te ngritur per te luajtur film. Ky eshte vetem iluzion. Nuk jeni ne ndonje dekor filmi, jeni ne ate qe quhet Berat 2400 vjecar.
Shtepite te ndertuara mbi njera tjetren , qe asnje piktor sdo t'i vendoste dot aq bukur, i kane dhene emrin Beratit:"Qytet i nje mbi nje dritareve". Cdo dite e me shume i shtohen vizitoret ketij vendi. Sot e gjithe bota e njef qytetin tone si nje nga vendet turistike me te bukura ne bote.
Si perfundim ky ishte qyteti i Beratit. Shpresoj qe ta vizitoni sepse jam e sigurt qe do te mahniteshit dhe do te thonit : O zot c'bukuri, c'arkitekture e ralle e natyres.

Vepra te ngjashme
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Prizreni
Qyteti me i bukur i KOSOVES natyrisht qe bahet fjal per qytetin e Prizrenit.Ka shume gjera te bukra qe duhet mej permend por vetem disa .Ne shesh esht shadervani i bukur i njohur nga te gjith pastaj edhe ura e gurit por pjesa kryesore te ky qytet eshte,ku...
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: Sofi Musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Ura e Beratit
Ura e Beratit ne qytet, shtrihet si nje rruge e pafund, dhe poshte tij liqeni i qete, takohen te dy si shoke te ngushte. Qytetit i rri si gjerdan, qytetaret jane krenare, lumi poshte teje gurgullon, i paster si kristal vershon.
Autori: adela drushku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
70-vjetori i clirimit te shqiperise Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qy...
Autori: ELIANA · Lloji: Tregime per femije · Tema: Emri im
Une quhem Erblina . Familja ime jeton ne nje qytet te vogel te gjelberuar me peme bliri . Ne periudhen maj - qershor era e blirit mbush qytetin . Duket sikur jeton ne nje bote perrallash . Une linda ne qershor . Mami im ishte e dashuruar me lulet e blirit...
Autori: anonim · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja
Tema: REPORTAZH Tema: Udhetim ne Hotolisht I vogel dhe i panjohur gjendet ne Shqiperine e mesme Hotolishti.I rrethuar nga mali gjithnje i gjelber “Shebenik-u”. Me tej, mu ne mes te fshatit ,rrjedh Shkumbini,lumi qe ndan dy dialekte...
Autori: Joana Prifti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: komunikimi virtual
Apolonia është qyteti antik në Shqipëri ndër më të mëdhenjtë në pellgun e Adriatikut dhe më i përmenduri ndër 30 qytetet e tjera, me të njëjtin emër, të kohës antike.Hulumtimet e para për Apoloninë i kemi nga studiues dhe shtegtarë t...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Korca ,dje dhe sot
E...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ishulli
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dhe nuk i kuptoje. Kur erdha ne kete qytet mendoja qe ishte qyteti me i mire dhe me i pasur ne gjuhen e vet por kudo neper mure shikoja germa fytyre poshte o...
Autori: Ana · Lloji: Pershkrim · Tema: Qyteti i lindjes
Saranda eshte perla e Shqiperise.Ajo eshte qyteti im i lindjes dhe qyteti ku une banoj.Saranda eshte nje vend shume i bukur turistik.Pikat me te bukura qe mund te vizitosh ne Sarande jane Qyteti Antik i Butrintit,Kalaja e Lekursit,Syri i Kalter etj.Qyteti...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: F.SH · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Rrugeve duke ecur ne kete qytet Rrugeve duke ecur ne kete qytet, Ndalem e mendoj, Zemra m'dridhet porsi termet Pres zerin te t'a degjoj Rrugeve duke ecur ne kete qytet Sdi pse kujtoj kohen tone Zeri yt m'duket se m'therret thote:"vec dy minut...
Autori: T · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria e 14 vjecareve te sotem
Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ndjenje qe sipas tyre quhet "dashuri".Epo cuditesh kur degjon nje 14-vjecar te te tregoje per dashurine.Mendoj se emri i kesaj ndjenje do te ishte m sakte ...




Komentet e fundit!

Emri: ai djali
Email: aidjali@gmail.com
Komenti: nuk me pellqe fare

Emri: Daniela Islamaj
Email: danielaislamaj11@gmail.com
Komenti: Pse nuk beni nje per Gjirokastren

Emri: cnjjj3jj3cb
Email: hbedhedh@gmail.com
Komenti: Eshte e kopjuar!

Emri: ;kghuiiujgb;
Email: hyiyijkjfj@ffgfl.com
Komenti: kete e kam pare dhe une mmz/

Emri: xhesika
Email: valbonatoska17@gmail.com
Komenti: me te vertete mbreslenese...

Emri: xhesika
Email: valbonatoska17@gmail.com
Komenti: me te vertete mbreslenese...

Emri: xhaviti
Email: xhavitpopaj@hotmail.com
Komenti: Vërtetë një mrekulli...një thesarë, nje- një ç'mendje njerëzore!!! I paarritshem, sidomos në stilin e ndërtimit për këdo që i thotë vedit arkitekt...!!! Si dhe vet bukuria e Lumit Osum, është ai gjarpëruesi që ndan në dysh qytetitn antik të Njëmijë e një dritareje. Luks e shkuar luksit. Eshte vet urabni....

Emri: besi
Email: b.vogeli@yahoo.com
Komenti: A nuk ka per kalane e beratit por Shume bukur

Emri: besi
Email: b.vogli@yahoo.com
Komenti: bravooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com