Data e postimit: 2014-02-07 14:42:10
Lexime: 26729
28 Nentori Dita e Flamurit
Lloji: Hartim
Tema: Dita e Flamurit
Autori: Aida
Shkolla: Liria
Klasa: 7
Qyteti: Tetove
E-mail: aidasweety@live.com


Dita e Flamurit apo dita e shqiptareve ane e mbare botes,eshte nje dite e rendesishme per gjeneratat shqiptare.
Ne kete dite te bukur,shteti apo populli shqiptar u shpall i panvarur,ne mbare boten.Kjo dite e bukur,ku ishin te pranishem njerez nga te gjithe trevat shqiptar u mbajt ne Vlore me 28 Nentor te vitit 1912,ku u ngrit flamuri shqiptar i qendisur nga Marigona,e cila e qendisi aq bukur duke e vendosur ne mes shqipen dy krenare,me ngjyre te zeze qe tregon zine qe kane mbajtur nenat dhe vajzat ne ate kohe,dhe pereth me ngjyre te kuqe qe tregon gjakun qe u derdh ne ate kohe nga deshmoret te cilet luftuan per popullin Shqiptar.
Flamuri u ngrit nga Ismail Qemali i cili donte qe kjo dite te festohej edhe nga gjeneratat qe do te vinin pas tij,dhe ashtu ndodhi...

Vepra te ngjashme
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...
Autori: Esra · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Pasi jemi ne muajin e Nentorit une si teme zgjodha 28 Nentorin se vet titulli eshte terheqes. 28 Nentori,Dita e Flamurit eshte nje nga ditet me te rendesishme,ne mos me e rendesishmja ne historin e kombetare. Dita e Flamurit eshte dita me e gezueshme,e...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: flamuri jone
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyre e kuqe eshte gjaku i shume trimave. dhe simboli i lirise ja ky eshte flamuri i shqiperise. po me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemaili ngriti fl...
Autori: fatjon · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte syri vecse vrasje pushtime , nuk degjoje gje tjeter pervec te krisurave te armeve , kemba shkelte vec ne vende te minuara. Nje periudhe tranzicioni per te g...
Autori: Ina Nezaj · Lloji: Hartim · Tema: Une e dua atdheun tim dhe jam shume krenare qe jam shqipetare!
Per mua te qenurit shqiptar ma ploteson kuptimin e jetes. Te qenurit shqiptar, per mua eshte e mrekullueshme. Krenaria ime shkelqen pse i perket kesaj race fisnike, te zgjuar e trime. Krenaria ime shkelqen pse i perkas popullit me te lashte ne Evrope, kre...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Nentori Muaj Festash
Nese do duhej te zgjedhim se cili eshte muaji me I rendesishem ne historine e Shqipetareve , pa dyshim se ai do te ishte muaji Nentor. Muaji Nentore eshte me nje rendesi te veqant per kombin Shqipetar. Ne kete muaj bejne pjese 22 Nentori qe eshte dita e...
Autori: TENZI AHMETI · Lloji: Hartim · Tema: ATDHEU
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 NENTORI. 28 NENTORI është nje nder festat me te vlefshme per te gjithe shqiptaret ane e mbane botes. Kjo feste as nuk eshte e dhuruar,e as nuk eshte e f...
Autori: Iljaz Jashari · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atedhetare
Histori e lashte eshte populli shqiptar me trimni e dituri e njohu bota kete shqipri. Populli shqiptar me armiq shume qe kerkonin shkatrimin me cdo kushte. Jo ky popull nuk u dorzua me mish e me shpirte per liri luftuan. To...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Berna · Lloji: Hartim · Tema: 7 Marsi
Data 7 Mars per ne shqiptaret eshte nje dite e shenuar nga shkaku se kujtojm mundin e njerzve ne ate kohe te cilit jane munduar ta hapin driten e tyre ne arsim. Njerzit ne ate kohe mesonin fshehurazi ne shtepit e tyre , por ne 7 mars te viti 1887 u hap ...
Autori: Jurgen Allamani · Lloji: Ese informuese · Tema: 70 vjetori i clirimit te Shqiperise
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhane jeten qe te vinte kjo dite. Luftoi i madh e i vogel deri edhe moshataret tane qe Shqiperia te fitonte lirine. Sot ne i kujtojme me respect ato bije e bij...
Autori: FIORI VELI · Lloji: Poezi lirike · Tema: ATDHEU
NGJYRE TE KUQE KA FLAMURI ME SHQIPONJEN ME DY KRERE GJITH SHQIPTARET KUDO NDODHEN I KRENON K...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Shqiponja Dykrenare Nuk ndërrohet kombësia Nuk shitet Shqiptaria Nuk ndyhet flamuri shqiptar Se me gjak brez pas brezi e kemi larë Mijëra vite i kemi rrënjët Në këtë tokë Kemi qenë të parë Nuk ka se...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Hartim · Tema: Himni shqiptar
Kur isha ne fillore mesova himnin tone. E kendoja ne klase dhe ndihesha e lumtur. Tani qe po rritem , po filloj te arsyetoj. Nje dite me lindi kurioziteti per prejardhjen e tij. Shfletova librat e vjeter ne biblioteken time dhe aty zbulova per te . ne fi...




Komentet e fundit!

Emri: vexhi 054
Email: arditaxh@hotmail.com
Komenti:

Emri: tuana
Email: tuanaramadani@gmail.com
Komenti: win win

Emri: era
Email: era.istrefi@hotmail.com
Komenti: Me pelqeu shume

Emri: Ana
Email: Ana123@hotmail.com
Komenti: Brav0 win no AMA brav0

Emri: nafije
Email: nafie@hotmail.co.uk
Komenti: ishte shum e bukur me pelqeu eshte fantastike

Emri: mevlana
Email: mevlanabizati12345@hotmail.com
Komenti: shumë bukur më pëlqeu shumë

Emri: ????
Email: ????@GMAIL.COM
Komenti: /WIN

Emri: Kikiriki
Email: kiki@hotmail.com
Komenti: Naiss shumm

Emri: qika
Email: hgtehghw@hotmail.com
Komenti: shum bukur si seksi



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com