Data e postimit: 2013-03-24 18:09:16
Lexime: 5833
Shendritsi i nje erresire
Lloji: Ese argumentuese
Tema: SHendritsi i nje erresire
Autori: Sidorela Musaj
Shkolla: Kajtaz Gashi -Burim
Klasa: Kl XI
Qyteti: Klin
E-mail: lela_musaj@postribe.com


Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj besoj qe do te peshojn aq edhe sa them.Esht e kot te mundohesh kot per gjerat e kota,edht fitimprurse te fitosh ne gjerat qe duhesh fituar,esht vajtim te vajtosh ne gjerat e vajtuara por jeta esht e till ne qfar do menyra duhet jetuar.Fol,ec,mos u ndal,lufto ate qe duash kerkuash e qe ne fund ta gjesh.Nuk do te thosh te jesh njeri i paser nga jasht te thuash kush jam une...jo mos thuaj....thuaj ateher kur ti ke pasuri nga mbrenda ateher thuaj jam une thuaj kam shpirt,jam njeri sikur te tjeret kam nje zemer,nje jet,nje te perparme,kam shpres por edhe ne fund vdekje por zemer te pasur.jAM SHENDRITES I ERRESIRES qe zemra me ben drit nga jasht,ne ate rrug ku gjindem mi jep drit e lumtori ooooo njerz....jeto ata qe jeta ta ka drejtuar, mendo te miren ne mendje per ta ofruar behu i pasur me zemer e jo me fjal, behu ai njeri qe bota te solli cdo gje ty behu SHENDRRITES NE ERRESIR.

Vepra te ngjashme
Autori: sidorela musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shendrites i nje erresire
jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron te jetuarit,jam duke humbur ne nje erresir te erret,jam duke shendritur ne nje shendritse te ndritur,jam duke menduar mendimet qe me kan Ofruar afer mendjes...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi. Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e q...
Autori: Anduena Shabanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon gjdo gje dhe nuk kan as nje deg te vetme per tu kapur e per te jetur. Mendoj qe kjo nuk esht e drejt kur shum njerz vuajn nga urija e ndresa te pasurit us...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: !
Çka po fol bre a spo kupto Çka po sillesh keq kur kerkon Spo e degjo a asht mir me Kan kshtu o bro fjala osht Fjal e besa osht bes e shoku Shokut doren kurr sja Lsho Çka po t'ndodh qe spo m'beso A t'pelqejka vetja kur m'ofendo Jeta thon ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Paqja ne bote
Te jetosh ne harmoni kerkon pune me shume se nga nje njeri. Qe te kete paqe ne bote duhet qe nenat e femijet te mos derdhin lot. Po me ty e kam,me ty qe kete poezi po lexon ose po e degjon, po ndoshta mua spo me kupton. Keto fjale nga zemra...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Nese sme do me Eja dhe ma thuaj Nje shpirt qe ka vuajtur Prape do te vuaj. Do lendosh nje zemer Qe brenda te mban Do vrasesh nje shpirt Qe per ty po qan. Do humbesh nje dashuri Qe te deshi pafund Do fusesh ne dhe, nje njeri Qe jeten ta kush...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te dashur
shoqja i me e dashur ti ishe shoqja ime e dashur ti ishe shpirt e engjell per mua ti ishe ajo qe me ke dashur si moter je me e mira per mua . une te kam dashur dhe te dua shume, shpirt une se besoj se ke vdekur sa here mendoj me duket se jo por...
Autori: Elvira Sadriju · Lloji: Ese pershkruese · Tema: lumturia
I lumtur nuk eshte ai qe e ka me te miren e cdo gjeje por ai qe di te marr me te miren nga gjithecka qe i ndodh pergjate rruges se tij. Gjerat me te bukura duhet te luftosh per ti pasur e kur i ke duhet te luftosh per ti mbajtur. Behu aktor i jetes tend...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Jeta"
Jetoje jeten ashtu sikur ç'të vjen Asnjeher mos u dorëzo leht ,nganjeher Të vijn edhe mendime që veten e gënjen , Por gjithmon qëndro me të drejt. Jetoje çdo sekond, sikur të ishte fundi I botës se është e gjitha jeta jote dhe, Bë...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Çka përmban Urtësia"
Urtësi është një gjë që është e vërtetë dhe që nuk e ndryshon dot ti, Urtësia bën pjesë në mirësi që nuk ka fare ligësi. Vetëm një urtësi m...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena shqiperi
Moj nene Shqiperi une tek ty do te vij se une te ti ndjehem si zog kur krahet e mi i hap ne liri. Edhe pse jam ne kete gurbet te zi une shqipen do ta mbroj me krenari, kaq larg teje s`dua te rri do te kthehem te ti oj Shqiperi. Me mbaj ne kra...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Hakibe Krasniqi · Lloji: Ese informuese · Tema: Shteti
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LUFTUAR SEPSE DUAM LIRI APO SEPSE DUAM TA SHTRYDHIM POPULLIN E TA BRAKTISIM DUKE THENË SE NUK ESHT I ZHVILLUAR??APO KEMI LUFTIAR SEPSE DONIM TA JEPNIM TOKEN...




Komentet e fundit!

Emri: besa
Email: griselda.gjoni1@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com