Data e postimit: 2013-04-01 15:23:32
Lexime: 26781
iliada
Lloji: Ese argumentuese
Tema: iliada
Autori: homeri
Shkolla: k.skenderbeu
Klasa: 10d
Qyteti: kruje
E-mail: olaerjola@yahoo.com


akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr pjese ne luftim.tek ai gjejme idealin e epokes homerike.trim e gjakatare ne lufte, por shpirtedhembshur ne situata tragjike.heroi kundershtare i akilit eshte hektori,per te nderi i luftetarit ka me shum rendesi se gjithcka.nese akili eshte forca levizese e luftes,hektori eshte shpirti i saj.ai nuk lufton per placke ,por mbron nje ceshtje te drejte,ndaj dallohet si heroi me simpatik dhe me i plote i poemes.paridi dhe elena.dashnoret e pare ne letersi,jane krejt te pafat.

Vepra te ngjashme
Autori: lesjana dashi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: hektori dhe akili dy heronjte e iliades
jane dy personazhe me karakter te perbashket si; guximtar,sypatrembur ndaj vdekjes, luftetar te zote etj. ne castin e fundit Hektori i lutet Akilit te zbatoje rregullat e dyluftimit dhe te mos ia perdhose kufomen, sepse ai eshte i bindur qe kete gje nuk d...
Autori: Mirjeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Heronjte e homerit dhe kreshniket shqiptare
Heronjte e Homerit jane Akili dhe Hektori. Keto dy jane heronje te luftes se Trojes dhe heronj te epokes homerike.KreshnikU shqiptar eshte Muji. Te tre keta vihen perballe dilemes per te zgjedhur dhe e bejne zgjedhjen e tyre ne varesi te asaj cka perfaqes...
Autori: bilal xhaferri · Lloji: Fabul · Tema: flitet per kryengritjet e medha illire te viteve 6-9 me sakt flitet per kohen ilire
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo ...
Autori: homeri · Lloji: Fabul · Tema: tema kryesore eshte odiseu dhe familja e tij
Iliada Iliada qe eshte nje nder veprat me te njohura Homerike ngerthen ne vete kenget. mbi luften legjendare te Trojes. Sipas Legjendes shkaktar kryesor i kesaj lufte ishte nje gosti perendish ku nuk ftohet perendesha e grindjes, nga zemerimi ajo...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Agamemnoni dhe Akili
Agamemnoni dhe Akili janë figura shumë të spikatura në "Iliadën" e Homerit.Këto personazhe kanë mjaft veçanti.Dhe ngadonjëherë ata janë në kontradiktë.Në vepër,Agamemoni shfaqet si komandant i ushtrisë akeje.Gjithashtu ai paraqitet si një...
Autori: Ina Allaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Krahasimi dy heronjve Akili dhe Muji
Akili dhe Muji ishin dy heronj te spikes . Keta ishin heronj qe pavaresisht nga ndryshimet qe kishin ne qellimet e tyre, I bashkonte dicka . Nje qellim final qe arrihej vetem me anet te sakrificave. Ato karakterizohen nga nje karakter burreror. Atyre u of...
Autori: ANA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: femijet
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri. Akili eshte nje 13 vjecar varfanjak qe bredhe tere diten neper rruget e qytetit duke kerkuar lemosh tek njerezit.Ate e diskriminojne e shajne madje ndonjeher...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: emili · Lloji: Analize letrare · Tema: iliada
AKIL PELIDI HEROI I FAMSHEM I LUFTES TROJANE,TIPI IDEAL I KOHERAVE HOMERIKE.HOMERI TE ILIADA NA JEP NJE KUADER TE [PLOTE MBI PREJARDHJEN JETEN DHE LUFTEN E ALILIT,KURSE TE ODISEJA SHKRUAN PER NDERIMET QE JU BENE PASI VDIQ. SIPAS MITOLOGJISE KA QENE BIRI I...
Autori: drita lamallari · Lloji: Analize letrare · Tema: eneida
"Eneida"eshte veper epike latine,shkruar rreth viteve 29-10 p.k nga poeti romak,Virgjili dhe tregon historine legjendare te Eneas.Kjo veper i perket epokes se poemave homerike. Enea,heroi legjendar i Trojes,e braktis qytetin mes flakeve duke mbajtur mbi ...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Sali Cekajt Përkulem përpara teje O heroi i pavarsisë Trim bujar dhe besnik ...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: Esra Rustemi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Nje thesar i arte qe vlen me shume se gjithcka nje njeri i zjarrte qe luftoi me nje shpate. Luftetar dhe guximtar emri i tij eshte ne cdo ane sepse luftoi me krenari dhe e mbrojti shqiptarin Me armet e tij ai u ngrit dhe shpirti i tij u be drite...




Komentet e fundit!

Emri: ela
Email: ela@yahoo.com
Komenti:

Emri: ina
Email: bardhoshi@hotmail.com
Komenti:

Emri: lol1
Email: coco06977@gmail.com
Komenti:

Emri: ANA
Email: ANA@YAHOO.COM
Komenti: A PO TE HAN RAKU

Emri: Jona
Email: Jona2015@yahoo.com
Komenti: Kjo pjese eshte edhe tek libri i letersise 10 ??//

Emri: ll
Email: kijijm@yahoo.com
Komenti:

Emri: fffffffffffffffff
Email: ffffffffffffffffff@yahoo.com
Komenti: / mmz/ pls/

Emri: ...........
Email: hektor.myrteza@facebook.com
Komenti: sa kot

Emri: disa
Email: dorzia11@gmail.com
Komenti: good

Emri: nerisa
Email: nerisaisa@yahoo.com
Komenti:


Emri: DANIELI :D
Email: elimilanisti@info.al
Komenti:

Emri: sara
Email: shoxhaj67@yahoo.com
Komenti:

Emri: sara
Email: shoxhaj67@yahoo.com
Komenti:

Emri: anxhela
Email: anxhelaanxhi519@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com