Data e postimit: 2013-11-06 19:32:50
Lexime: 72463
TE GJITHE JEMI TE BARABARTE
Lloji: Ese argumentuese
Tema: BARAZIA
Autori: MELISA BAJRAKTARI
Shkolla: ISMAIL QEMALI
Klasa: 7
Qyteti: KORCE
E-mail: sildinjeshi@yahoo.com


Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe politike.Sot vajzat kane te drejte te arsimohen,njesoj si djemte.Edhe njerezit me ngjyre kane te drejta te barabarta si njerezit e bardhe.Perpara ligjit te gjithe jemi te barabarte. Pra s'ka rendesi gjinia, raca apo kombesia.Qe te jesh nje njeri i respektuar ne shoqeri duhet ta kesh merituar ate respekt ne saje te punes dhe kontributit tend.

Vepra te ngjashme
Autori: enxhi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: liria
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fillon aty ku mbaron e drejta jote dhe mbaron aty ku fillon edrejta e tjetrit . Sikur te gjithe njerezit ta respektonin kete gje lufta do ishte vetem nje fja...
Autori: kledisa teqja · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: ne dhe ligji
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinise apo statusit qe ai ka . njerezit e llojit te ndryshem jane ata qe vene ne zbatim nje ligj . ai qe i del kunder ketij ligji duhet te denohet . ne raste te...
Autori: Dior dervishllari · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per racizmin
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri. Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese. Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind raci...
Autori: Xhonalda Hysko · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "ME LEJO TE FLAS"
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe kane te drejte te flasin,kane nevoje per liri fjale.sot jemi ne nje shtet demokratik dhe me shume se kushdo,vemendja duhet te jete te njeriu,sepse ne njerez...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri dhe personaliteti yne
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos shtiresh.Duhet t'ia dime vlerat vetes sone e jo te mburremi per gjera qe nuk arrijme t'I bejme dot. I gjithe qellimi eshte qe njerezit ta dine se kush je ne ...
Autori: kleo · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Roli i gruas ne shoqeri
Roli I gruas ne shoqeri Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qe...
Autori: Elisa Dushkaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria e fjales
Te gjithe njerezit lindin te lire e te barabarte . Te flasim ate cka ne mendojme,pra te kemi liri fjale eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne shoqeri. Liria e fjales eshte e drejta e komunikimit dhe e te dhenjes se opinioneve e ideve pa pasur friken...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gruaja,shoqeria,
Gruaja ze nje rol te rendesishem ne ditet e sotme ne shoqeri.Nese kthehemi prapa ne kohe, do te shohim se grate jane perballur me shume padrejtesi dhe kane luftuar fort per te fituar te drejtat e tyre.Gruaja eshte konsideruar "qenie pa vlere" dhe e "paaft...
Autori: Louis ...com · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Fjala
Te gjithe ne jemi te barabarte dhe kinit te drejta te barabarta dhe liri fjale.Askujt nuk duhet ti cenohen keto te drejtA.kjo fjale e thene nga cdokush vlen pavaresisht se cfare mendimi ka ky individ.ne jemi nje shtet demokrarik ne japim mendimet tona ash...
Autori: klea · Lloji: Thenie · Tema: barazia
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze? per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...




Komentet e fundit!

Emri: bonanice
Email: allkjabrunilda29@gmail.com
Komenti: aq e bkr ishte sa na bere me qesh

Emri: Sara
Email: sarabylini@yahoo.com
Komenti: Nuk eshte aq e bukur sa per 10 per kete te jap noten 7 sepse kjo eshte nje teme shume e bukur qe duhet te perdoresh pafund fjale te bukura e me kuptim.Per kete teme ti duhet te shkruash ate qe ndien.Per kete teme ka pafund fjale!Une e bera nje ese te tille edhe me doli 3 faqe e gjysem,mund ta zgjasja edhe me shume pasi kisha fjale te tjera per te shtuar por e mbylla.Nuk jam e kenaqur!

Emri: Szdx
Email: Aaaaa@gmail.com
Komenti: Rrofsh na bere sh pun. Pak e shkurter po ska gja

Emri: Szdx
Email: Aaaaa@gmail.com
Komenti: Rrofsh na bere sh pun. Pak e shkurter po ska gja

Emri: landi
Email: anakola@gmail.com
Komenti: mire jo keq vk

Emri: landi
Email: anakola@gmail.com
Komenti: mire jo keq vk

Emri: landi
Email: anakola@gmail.com
Komenti: mire jo keq vk

Emri: xxoo
Email: xhonialiaj@gmail.com
Komenti: Sa kot kjo eseja

Emri: lira
Email: liraina@yahoo.com
Komenti: shb

Emri: elif
Email: elifim@gmail.com
Komenti: He Nona fare


Emri: elif
Email: elifim@gmail.com
Komenti: He Nona fare

Emri: sindi hima
Email: fabihima@gmai.com
Komenti: e vr8

Emri: hamshori qe luan tavell
Email: filip.dai@yahoo.com
Komenti: rrofsh

Emri: Denisa Xhemollari
Email: denixhemollari@gmail.com
Komenti: Sh e bukur eseja me nevojitej shume dhe e mora te gateshme tek faqja e juaja.

Emri: i dasshuri i MELISES (autores)
Email: sildinjeshi@yahoo.com
Komenti: OREE MOS GUXONI TI THONI FJALE TE KEQIA TE DASHURIS TIME SE JU .... ROPT

Emri: Brajan Shkurta
Email: brajan.shkurta1@gmail.com
Komenti: Shum kot s'ja paske haberin eseve do e kisha bo me bukur se ti dhe... se boshe dot pak me t'gjat apo tmarun mendimet

Emri: ilda
Email: marsilda.hodaj@gmail.com
Komenti: u kupte fare me kte ese po vk😒

Emri: oresti
Email: klajni.prifti@yahoo.com
Komenti: sh sh flm se e kisha detyre per neser...me keni bere nje nder......

Emri: kak
Email: kaktoria@hotmail.com
Komenti: shume e bkr,na bete nje nder...

Emri: geri
Email: geri!@yahoo.com
Komenti: bkr mduhet per nsr


Emri: pop
Email: pop@bisha.com
Komenti: bkr me plq sh flm ai qe e ka shkr se na hyri npun kjo eseja bravo

Emri: lagjja_pigza
Email: lagjja_pigza@yahoo.com
Komenti: e bkr...po ma bkr e kishim ba na

Emri: sandra
Email: sandra89@hotmail.com
Komenti: Shume byukur me pelqeu shpqsoj te mar nje note te mire

Emri: ana
Email: anahoxha@hotmail.com
Komenti: :)

Emri: alkida
Email: aquany12-@hotmail.com
Komenti: hmm cka

Emri: Klea klea
Email: Elando Zyfi@yahoo.com
Komenti: Do doja te ishte me e gjate por shum e bukur te lumte.

Emri: kuku
Email: kuku@yahoo.com
Komenti: Eshte shume e shpifur

Emri: kuku
Email: kuku@yahoo.com
Komenti: Kuku

Emri: ylli
Email: ylli_me@hotmail.it
Komenti: shum mir e paske shkru

Emri: Kristiana
Email: gjergjikristjana@gmail.com
Komenti:


Emri: megli
Email: megliyzdiraj@gmail.com
Komenti: Shm e bkr

Emri: Noizy
Email: Noizy@hotmail.com
Komenti: shume bukur e ke bo

Emri: lora
Email: lora.90@hotmail.com
Komenti: u kpute ti me ket esen,,,,, po e bukur ..... nice

Emri: yep
Email: eiai@yahoo.com
Komenti: hmmm.jo me fjalet e tua

Emri: dani
Email: xhonardo.alikaj@gmail.com
Komenti: Super e gjat kjo ;):P

Emri: eni
Email: eni.kasa@hotmail.com
Komenti: :-P

Emri: eni
Email: eni.kasa@hotmail.com
Komenti: shum shum shum e shkurter ese e pergjithsuar me fjalet e cdokujt tjeter jo me idet e tua.

Emri: Romina
Email: Rominapashaj@outlook.com
Komenti: Shum bukur

Emri: 6233
Email: endhejfh@yahoo.com
Komenti: bravo

Emri: sara luli
Email: saraluli@yahoo.com
Komenti: cosht kjo mut eseje re


Emri: sara luli
Email: saraluli@yahoo.com
Komenti: cosht kjo mut eseje re

Emri: goca bukuroshe
Email: alsik@yahoo.com
Komenti: sh .b para ligjit te gjith jemi te barabart

Emri: dioson
Email: diosondoci@live.com
Komenti: sh bukur sh bukur eseja e pare qe me pelqen

Emri: martin
Email: martinjaku42@yahoo.com
Komenti: te gjithe jemi te barabarte

Emri: dafina zeqiri
Email: sildinjeshi@yahoo.com
Komenti: l like it eshte fantastika bravo goca nje 10

Emri: HALIM XHIHANI
Email: halimxhihani@yahoo.com
Komenti: SHUME FANTASTIKE FLM .

Emri: xhoana
Email: xhoana.123@HOTMAIL.cOM
Komenti: shume flm

Emri: ana
Email: kociana@hotmail.com
Komenti: shume fantastike

Emri: ana
Email: kociana@hotmail.com
Komenti: Pamvaresisht ngjyres se lekures te gjithe jemi e barabarte.Flm.

Emri: xhejn
Email: xhejn.milanistja@live.com
Komenti: sh bkr!


Emri: gerti doci
Email: gerti.doci@gmail.com
Komenti:

Emri: ENDRI DERVISHI
Email: sildinjeshi@yahoo.com
Komenti: I LIKE IT



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com