Data e postimit: 2011-12-15 15:01:53
Lexime: 19751
Për njerëzit që ja vlen vërtet një thënje për ta
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Për njerëzit me aftësi të kufizuara
Autori: Shyhrete olluri
Shkolla: Katër Dëshmorët
Klasa: 9
Qyteti: Krojmir
E-mail: leta_keta@miss.com


Jan disas njerëz të cilët nuk jan edhe aq të zgjuar por kanë veqorit e tyre njerëzore.Megjithatë ata përmbajn në vete një esenc karakteristike dhe vezulluese me veprimet,gjestet që bënin(bëjn).Ata bënin dhe ende vazhdojn të bëjn:tregime,poezi,prralla,këng të cilat kanë një esenc kulturore e artistike.Që i përkisnin të kaluarës njerëzore nga kohët e lashta e derim më ditët e sotme,për të bëmat nga të huajtët,për mundin e sakrificën si dhe vdekjet e më të dashurve dhe humbjet e tmerrshme që ndodhnin pa nderprer.Por për të mbijetuar këta njerëz u desh mjaft trimëri,guxim dhe besim tek vetvetja.E këta njerëz ishin po aq triumfues dhe kishin e ende vazhdojn ta ken besimin në veten e tyre edhe pse nuk i kishin aftësit si gjithë të tjerët,por aq sa mundeshin vet dhe kishin perkrahje nga njerëzit e dashur.Mirpo këta krenohen me veten dhe aftësit e tyre që jua ka dhën dhe mundesuar "ZOTI"!! E Kush janë këta njerëz? Ku kjo pytje shpesh parashtrohet,mirpo asnjëher nuk mbetet pa përgjigjeje. "E ATA JAN NJERZIT ME AFTESI TE KUFIZUARA" !! E sa herë që dëgjohet përgjigjeja eshtë gjithnjë mbreslënse dhe piklluese për ata që kan ndjenja..!!

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jini vetvetja
Nëse dëshironi të jeni vetvetja asnjëherë mos u brengosni se çfarë thonë njerëzit për'rreth jush,përderisa një person e di se kush është asnjëherë nuk brengoset për fjalët e kota të njerëzve. Nëse ju nuk mund ta pranoni dhe ta kupton...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: jam njish
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Autizmi
Njerëzit autistë jane si te gjithë të tjerët,ata nuk janë te semure mendorë apo me aftesi te kufizuara,ata duken si gjithe te tjeret por thjeshtë kanë disa crregullime të vogla të trurit,për këtë shkak, është vështirë të krijohet më sh...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dashuria
Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafaj...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Melisa.Ç · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Heroizmi
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte të jashtzakonshme.Sot,heroizmi është konsideruar të ketë një qenie superiore nga të tjerët dhe në shumicën e kohës nuk ekziston.Çdo njeri ka fil...
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Roli i vetmisë në krijmtarinë e ekzistencialistëve
Në letërsi,filozofi,dhe art jepen një sërë përkufizimesh mbi vetminë.Në shumicën e rasteve ajo shikohet si një gjendje depresive ose si një agoni sociale,të cilat disa njerëz për rrethana të ndryshme e kalojnë.Disa të tjerë i japin ngjy...
Autori: Orient Maha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskriminim, segregacion dhe paragjykime ndaj njerëzve në bazë të racës apo përkatësisë etnike, kombëtare, fetare, etj. Sot, përdorimi i termit "raciz...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Në jetë njeriu duhet të shoqërohet me ata njerëz që e bëjnë të ndihet mirë,me ata njerëz që brenda zemrës së tyre kanë c'ti dhurojnë ...të shoqërohet me ata njerëz deri në përjetësi !
Autori: ADELAJDA PRENGA · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndyshimi i koherave
Metamorfoza! Në një ditë të bukur me diell dola shëtitje në zemër të metropolit tone. Kishte shumë , shumë lëvizje , njerëz të ndryshëm qe ndiqnin rrugë të kundërta me njëri-tjetrin.Sec dëgjoje disa zhurma makinash , bori të pafundme...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...




Komentet e fundit!

Emri: helopeople
Email: francipashaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: Please
Email: Please@hotmail.com
Komenti: /

Emri: nela
Email: nelasejdiu@hotmail.com
Komenti: hahahahahahah spo kupt. asigjo

Emri: nela
Email: nelasejdiu@hotmail.com
Komenti: hahahahahahah spo kupt. asigjo

Emri: ema
Email: emaema12@hotmail.com
Komenti: cool

Emri: bushi imeraj
Email: bushiimeraj51@gmail.com
Komenti:

Emri: sokol
Email: sokol.ismail@yahoo.com
Komenti: kjo eshte shume pikelluese

Emri: Adelajda
Email: adelajda.eshtani@yahoo.com
Komenti: Sh e bukur mbreslense

Emri: fanula
Email: fani@yahoo.com
Komenti: shum bkr femijet me aftesi te kufizuara kane nevoje per ne

Emri: ropi
Email: dadada@yahoo.com
Komenti: hahahaha flm


Emri: Altina
Email: megisweet72@yahoo.com
Komenti: eeeeeeeeeeeeee

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: hey sh nice :D me te ver8 ja vlen te shkruash dicka per ta jam sh dakort :)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com