Data e postimit: 2015-01-06 20:30:57
Lexime: 74567
Nje faqe nga ditari im !
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: Nje faqe nga ditari im !
Autori: Enrik Hoxha
Shkolla: Tahir Hoxha
Klasa: 9A
Qyteti: Klos
E-mail: enihoxha7@gmail.com


Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di.
Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo personave qe kam afer...Epo ku i dihet,njeriu mund te ndryshoje.Isha ne shkolle,tashme jam ne shtepi(ne fakt duhet te ndihesha e relaxuar,por nuk e di perse ndihem e perhumbur,e perhumbur ne nje det memoriesh qe nuk po i gjej as fillimin,e jo te prentendosh fundin).Dita sot kaloi i qete,pa emocione te vecanta,pa rrahje zemrash te shumta,nga frika ne shkolle apo per motive te ndryshme.Ne fakt nje dite e qete,ne krahasim me fundjaven e mbingarkuar,edhe me ate dhimbjen e kokes te padurueshme...Pfff,se kuptoj perse vetem mua me dhemb koka ne rrethin tim shoqeror.Ka caste qe mendoj qe keto gjera te bejne te vecante,valle te te beje dicka e tille vertet te vecante?Nuk besoj keshtu,nejse tani eshte pasdite.Po mendoj se cfare mund te bej dicka interesant brenda ketyre oreve,jo per gje por nje kafe nuk me duket interesante tani....Hmmm po iken edhe e Hena,nuk dua te largohet por teksa po shoh erresiren jashte dritares time po bindem gjithnje e me shume qe kjo dite po largohet....Sa keq,nje dite me pak,nje dite e shkuar kot....Me fal qe e zgjata kaq shume ,ngase ti je i arrire ,nuk ke kohe per brockullat e mia ...

Vepra te ngjashme
Autori: REMI HASANI · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: I Dashur Ditar !
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time s...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Faqe ditari
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo p...
Autori: Anonimous · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe arsyetoj ne keto rrethana.Por kjo qetesi,kjo vetmi me mbeshjell me frike.Me ben te mendoj gjera te paqena,me fut ne nje bote ku shof c'ka nuk mund te shof....
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Fitimi i vetbesimit
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me floke te shkutra kafe, sy te zinj, ka nje buzeqeshje te lezetshme dhe eshte i qete, i zgjuar, nuk ka asnje mik dhe ai ka veshtiresi ne te shprehur dhe ne k...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: endrinahajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: E vetme prane dritares
Jam ketu e ulur tek nje qoshe , e vetme prane dritares qe ndodhet afer meje , po shikoj diqka por nuk po e perceptoj dot se qfare , mesa duket qenkam hutuar dhe nuk po mundem te shpetoj prej ketyre mendimeve te pashtjelluara qe po me turbullojne mendje...
Autori: Xhenisa Vargu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Deshmoret e atdheut, frymezues te endrres per liri.
Perseri erdhi 5 Maji . A e di cfare rendesie ka kjo dite? Mendoj se e di, por po ta them serish ,eshte dita e Qemal Stafes kur ra deshmor. Me siguri do te thuash cfare me duhet historia e nje te vdekuri🤦‍♀️. Por nuk duhet te harrojme qe sot ne j...
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: Anxhela anxhi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: libri
shpeshhere me keshillonin: lexo sa me shume libra .. nje dite do te te ndihmojne shume ! Asnjehere nuk i kuptoja . Thosh : cme duhen librat .. nata jane te pavlere . Por tani e kuptoj qe kam gabuar . Ndonjehere ndihesha vetem dhe perpiqeha te reflektoja ....
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...




Komentet e fundit!

Emri: bossi
Email: ledjonkurpali@gmail.com
Komenti: :

Emri: meha
Email: mehakakentimua@hotmail.com
Komenti: mua me pelqeen po motra ta ka bo kte se ti sma do menja

Emri: leta
Email: letagaga@hotmai.com
Komenti: Kot sme pelqen fare nuk eshte ajo qe une dua

Emri: kristi k
Email: k kristi@yahoo. com
Komenti: shum i bukur

Emri: flori
Email: flori@yahoo.com
Komenti: Bukur

Emri: LOL
Email: kaka@mail.com
Komenti:

Emri: storytellers
Email: storytellers@gmail.com
Komenti: kot

Emri: PALI
Email: PALIPALI@GMAIL.COM
Komenti: JE NJESH ME NDIHMOVE

Emri: qife
Email: qifeloti@email.com
Komenti: Superr se kisha detyrat prnd:-):-)

Emri: egi
Email: egierisa@gmail.com
Komenti: skam marr vesh asgje


Emri: ditbaba
Email: ditismadraxha@gmail.com
Komenti: Hhaha nem o ket lop je 😂😂✌

Emri: dit baba
Email: ditsamadraxha@yaho.com
Komenti: Hhahahav qart

Emri: dit baba
Email: ditsamadraxha@yaho.com
Komenti: Hhahahav qart

Emri: ditbaba
Email: ditismadraxha@gmail.com
Komenti: Hhaha nem o ket lop je 😂😂✌

Emri: daja
Email: dajja@live.com
Komenti:

Emri: ehaa
Email: ehaa@gmail.com
Komenti:

Emri: marina
Email: marina@yahoo.com
Komenti: shum i bkr flm me ndihmove shuum

Emri: Daja
Email: Hsvgshk@yaho.com
Komenti: Bravo shum mir koka boe

Emri: Daja
Email: Hsvgshk@yaho.com
Komenti: Bravo shum mir koka boe

Emri: limi
Email: limi_boni@outlook.com
Komenti: shume e bukur por disa fjale te pakupteshme


Emri: omeri
Email: omeri. demiri@hotmail. com
Komenti: Bravo:-D

Emri: gh hb hbb
Email: jnjibhjinj@hotmail.com
Komenti:

Emri: sadina
Email: sadinashkembi@yahoo.com
Komenti: sa mire se kisha per te bere nje flete ditari kush rinte e mendoheshe tani uff faleminderit per mendimin qe me dhe /

Emri: daja te ezeli
Email: kleviscela12@gmail.com
Komenti: ehaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Emri: gjvgj
Email: bfhjtudggnmdgm@yahoo.com
Komenti: bravo

Emri: vjolahgsh
Email: vjola_ferati93@hotmail.com
Komenti: :-)

Emri: Eni
Email: enialboy@gmail.com
Komenti:

Emri: aqif
Email: anilagjr@gmail.com
Komenti: jo shume i mire

Emri: esti
Email: estion.konicaiv@yahoo.com
Komenti: perdor shenjat epiksimit qe te duket bukur

Emri: halla halla
Email: skfnkfcgjdhjgkt@yahoo.com
Komenti:


Emri: Klea
Email: Angelahaklaj @hotemail.com
Komenti: Ok Jo keq por as shum mire

Emri: beqo
Email: beqodjali@yahoo.com
Komenti: beeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Emri: ari
Email: ari@yahoo.com
Komenti: paske lon nom plako ...a nk ta var kush aa!_!

Emri: fcfghc
Email: fcfx@hotmail.com
Komenti: whyyyyyy

Emri: amarilda
Email: amarilda@live.com
Komenti: Po ne tekst rrefyes si mund te behet

Emri: Bubi zi
Email: hutajelsi@gmail.com
Komenti: I bukur

Emri: Bubi zi
Email: hutajelsi@gmail.com
Komenti: I bukur

Emri: Eni
Email: enihoxha7@gmail.com
Komenti: Sh. flm Era dhe Tea

Emri: tea
Email: tea.muzhaqi@hotmail.com
Komenti: Sh bkr

Emri: era
Email: era@yahoo .com
Komenti: Yll



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com