Data e postimit: 2024-06-22 01:37:17
Lexime: 11154
VERA
Autori: Melekije Sinani
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Stina e veres
Shkolla: SHKOLLA PERIFERIKE FILLORE NAIM FRASHRI
Klasa: 9
Qyteti: Shkup
E-mail: Email eshte i fshehur!


"VERA"
Vera eshtë një nga stinet më të bukura dhe me ndryshymet e saja natyrore të pa përshkrueshme.
Ditë e veres jan ditet me te bukura të nje viti sepse këto dit jan dit te lumtura ku e ndjejm lirinë në veten tone,freskin,gzimin dhe harmonin.
-Në këtë stinë fëmijet dalin te luajn ku bejne tingullin me te bukur ndonjeher duke qeshur me zera te ndryshem dhe duke krijuar nje harmoni te qetë per mendjen tonë,ku zogjët bëjn melodi te jashtzakonshme dhe natyra me gjelbrimet e saj ku qetson shpirtin pa masë në mënyr ku dhe harron qe je në një botë të përplot me njerëz por e ndjehesh sikurse të jesh vetem ti në kë botë dhe bimet,kafshet duke jetuar ne nje natyrë te pa pershkrueshme dotë. Me kalimin e ditës vjen dhe perendimi i diellit ku qielli fillon të marë ngjyren e saj portokalli e të përzier me blu  ku paraqitet si ngjyra më e këndshme në këtë botë dhe rretë të cilat të fusin në mendime të thella duke e imagjinuar veten ne rretë e bukura të cilat pas një vështrimi të gjat dhe imagjinate të pafund e ndjen vete sikurse je në qiell dhe po vështron planetin më të bukur ne univers.
-Pas perendimit të diellit ku fillojn te humben ngjyrat dhe fillon te erret qielli duke marë ngjyr të zezë dhe hëna duke pasur veqantin e saj duke shkelqyer pa mas,familjet duke shijuar momentet e tyre te bukura ku duke ndejnjur neper ballkone dhe duke shikuar dritat neper vende nga larg ku duken si xixa te bukura shumngjyrshe ,dhe yjet të cilat shpeshher duken sikurse lëvizin ,poashtu  dhe flladi i leht kur perplaset neper floket dhe trupin tonë duke na dhënë ndjena imagjinare dhe duke folur per kohet e kaluara duke imagjinuar veten tonë në kohet e mëparshme kur verërat ishin të ngrohta teper dhe se dallget e lumejve derdheshin sa andej e sa këtej.
Me pak përshkrim stina e veres është si një shkëndij apo harmoni e cila hyn thellë në shpirtat tonë duke na qetsuar thellsisht brengat dhe shqetsimet.

Vepra te ngjashme
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: erza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta e njeriut
Në jetë ka shumë ëndrra dhe deshira te cdo kujt keto ëndrra duhet te jenë te verteta kur nje ënderr nuk plotesohet bota te duket se është boshe...........Por ti vetë duhet të jesh plotesuesi i kesaj ëndrre prandaj duhet të mesojmë sa më shu...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te flasim per gjakmarrjen ne vendin tone.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: lirije · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jetet tona shtypen nga shume pesha dhe shpesh te jetosh na duket nje gje e tmerrshme dhe e komplikuar. problemet e botes jane kaq komplekse dhe shikojme qe nuk ekzistojne zgjidhje te thjeshta. kompleksiteti na le gjithnje ndjesine e pafuqise. e megjithate...
Autori: Nina Mato · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Erdhi vjehsta! Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone.Po shtron qilimin e saj te arte kudo...Sa hije qe i paska!Pemet me vello te arta po qendrojne si zonja hijerenda ne kete mbreteri bukurie.Gjethet vallezojne me puhi...
Autori: H.V · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ndjenja e dashuris
- Pyetja e pare qe me lindi duke filluar kete ese:Ku ta marre motivimin? Mosha qe jam tani nuk me bind qe jam dashuruar ndonjeher.Per sa i takon pelqimeve,mendoj se qdo njeri i perjeton ato,dhe une deri tani i kam perjetuar.Por dashuria,eshte diqka me e...
Autori: blerim mani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dita e nenes
nje dite qe mbart respekt,dashuri te pafund,per ato qe na dhane jete nga jeta e tyre.per ato qe naten e bene dite dhe na ushqyen me qumesht nga gjiri i tyre.per ato qe gjenden prane sado larg qe te jemi,sa here shpirtrat tane renkojne.per ate krijese te z...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera nuk është thjesht stina e parë e vitit.Ajo është stina e rilindjes ,gjallërisë ,ngjyrave ,melodisë .Pranvera është stina ku natyra na buzëqesh të gjithëve .Është kapitulli me shkronja të gjelbërta në librin tonë të jetës . ...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: The happiest day of my life !
: The happiest day of my life ! What is happiness? Happiness is a challenge, it requires effort, and it has its strong laws: to love yourself very much, to hear, to speak, to respect, to be receptive and not judgmental of others. Persons who accept thems...
Autori: Elda Vladi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
E di ...?Sot me ne fund ia arrita qellimit , sot me ne fund arrita te gjeja brenda vetes pas nje kerkimi te gjate e te lodheshem ate qe kam dashur te zbuloj prej koshesh, ate per te cilen shpirti ka luftu...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com