Data e postimit: 2024-05-11 20:31:24
Lexime: 6363
Aventurat e Diut
Lloji: Ese filozofike
Tema: Diu dhe pese karat
Autori: X.X
Shkolla: Shkolla e mesme e bashkuar Cerm -Sektor
Klasa: 12
Qyteti: Cerm
E-mail: JashariHatit@gmail.com


Na ishte njehere nje djale i ri 16 vjec.Deshira e tij e madhe ishte te behej nje futbollist karderr.Vitet e para i kaloi tek KF.Egnatia dhe kur mbushi 18 vjec i erdhi nje oferte nga pesecara.Ai shkoi ne itali dhe takoi presidentin dhe ai sa e pa ate i tha jo.E pyeti ky varikarsi:”Pse nuk me pranon mo tqifsha motren”.Sepse nuk dua te behemi gjashtecara bashk me ty.
Autori:Jashari i Klases

Vepra te ngjashme
Autori: Fiorina · Lloji: Tregime per femije · Tema: dinosauri 18-vjecar
Me 19.8.2021dinosauri kishte ditelindjen.Mbushi 18 vjec.Ne vendbanimin e tij ,pra ne malin e Everestit u zhvillua nje feste e madhe.Dinosauri e kishte emrin Klajdi. Por ne ate zone ishte nje armik i pamposhtur dhe shqetesues per te gjith banoret.Aty thuh...
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte vetja ime
Une jam Sherin.Une jam tete vjec.Une jam nje djale me floke te rrumbullaketa ngjyre kaf dhe me sy kaf.Enderra ime eshte te behem futbollist.Ne shkolle shkoj mire dhe nxenesit i ndihmoj kur kane nevoje per ndihme.Familja ime me do shume dhe une gjithashtu ...
Autori: Bleonna Jashari · Lloji: Tregim · Tema: Miresia .. <3
Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere" Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mi...
Autori: besila · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyra
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe deshirojme apo ate qe kemi ne mendje .Psh nje djale 12 vjecar enderromte te behej futbollist dhe doli perpare pasqyres se deshirave dhe e shikoi veten si nje ...
Autori: Kevin Dodaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe deshirat, te cilat si femije kerkojme te na i realizojne. Kur isha ne kopesht dhe shikoja ndonje femije me nje loder qe se kisha, me lindte deshira qe ta ...
Autori: gisel gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: te gjitha njesoj
Te gjitha shoqet jan njesoj.Atyre u duket vetja sikur ce jan.Secili mund te ket besim vetem tek personi qe e ka njohur qe 1 vjec.Nese nuk e njeh ne ate mosh ajo ta punon pas shpine.Iduket vetja sikur ka nivel me te larte se un 'qe nuk ka me ezikstu naiher...
Autori: Mahmute Kola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E mrekullueshme
Para dia kohesh shkova ne lushnje.Vazhdoja gjimnazin po nderkohe dhe pnoja si menaxhere e numrave te telefonit.Njehere ne zyre kaloi nje i ri qe kisha te klasa.Ishte nga Elbasani.Ishte i heshtur dhe me injoronte.Me shikonte cuditshem cdo dite derisa nje d...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: xhyljeta ibrahimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per shkolla
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alko...
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Hartim · Tema: Endrra qe u be realitet
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e vetme 13 vjecare.Ajo nuk kishte familje.Prinderit dhe motra i kishin vdekur ne nje aksident tragjik. Pas vdekjes se tyre ajo kishte qendruar ne ate shtep...
Autori: shpetim xhelili · Lloji: Tregim · Tema: nje djal ne nat te bukur
ishte nje djal i vetem i cili nuk kishte prinder. ai pas disa viteve shkoi ne nje qytet ,atje gjeti nje banes te madhe , dhe ta ni ai kur u rrit u martua me nje princez dhe tani ube edhe ai princ. kur tani ai kaloi shum dite te bukura me gruan e tij qe...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ishin dy femije e nuk kishin Prinder
Ishin dy fëmije që nuk i kishin prindërit, ata ishin shumë të mençur dhe një ditë shkoi agimi tek njomëza dhe i tha o moj njomëz sa jam e vetmuar, nuk e kam as kënd në shtepi, jam vetëm, a do të vish me mua që të rrish ? Njomëza ju përgj...
Autori: Donita Gavazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Epopeja e UÇK-SE
Marsi,ne te gjithe boten eshte vetem nje muaj si gjithe muajt e tjere te vitit por, ne Kosove marsi ka qene gjithmone muaj i perbashket e i sakrifikices se familjes Jashari. Ishte viti 1998 kur shtepia e familjes Jashari u sulmua nga serbet,ata u tortur...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com