Data e postimit: 2019-03-12 22:32:52
Lexime: 4073
koha
Lloji: Ese filozofike
Tema: ese
Autori: Rinora Mehmetaj
Shkolla: Zekria Rexha
Klasa: 7-5
Qyteti: Gjakov
E-mail: Mustafaa_1969@outlook.com


E di.Ne si njerz duam urrejm, gabojm, dashurojm, veprojm por ne shumicen e rasteve pendohemi.Jo per ate qe e kemi bërë por per kohen qe kemi shfrytezuar per veprimet tona.E di se ne si qenie te jshtzoknshme te pasura dhe te zgjuara ne mendojm ndonjeher dhe parshtrojm vetes shum pyetje te cilat mund te jen thelluese dhe te madha apo veshtir.Por a e keni pyetur ndonjeher veten?Cfar është koha?Per cfar na sherben?A është e shtrejt?A dim ta shfrytezojm apo thjesht e shpenzoj kot?
Ah, sikur te ishte koha mall qe blihet ne treg gjith pasurin time do e shfrytezoja pa e menduar.E di qe disa prej jush do te quditeni , e disa prej jush do ta kuptoni se cafr po them ne keta rreshta te shkurter.Por une sot bashk me keta rreshta une do tu regoj nje histori,te nje vajze qe sot është nje e moshuar qe jeton ne shtepizen e saj te vogel e te shtrenjet dhe historia fillon ketu.

Ishte nje dit e bukur me diell, une isha e ulur ne stolin tim nga druri dhe po shijoja ato pak ditet qe kishin mbetur nga vera , po degjoja melodit e bukura te zogjve te hareshem qe këndonin pa u ndal.Ndera po beja keto gjera papritur ... mu kujtua dicka shumë e shtrenjt dhe e qmuar per mua.Albumi im fotografik,ku aty kisha te ruajtura te gjitha kujtimet e mija te jetes ,qoft ato hidhura apo ato te lumtura.Por une do tu tregoj per ato lumturat per ato qe me lumturojn dhe me mbesin ne zemer .Dhe u ngrita ngadal duke u beshtetur ne kerruten time ,dhe arrita tek dhoma ime e gjumit hapa dollapin dhe aty pash dicka magjike te mbeshtjellur me kujdes me shamin e nens sime,e mora dhe dola.Fillova te shikoja, ndersa po shikoja disa lot me rrjedhen ne sy ,zemra me qante dhe mendja me trubullohej pas kujtimeve.Me kujtohen lojrat e femijeris,me kujtohen fillimet e shkolles fillore te mesme dhe ftudimeve,me kujtohet dashuria e apr dhe puthja e par ,me kujtohen ditelindjet e mija te kremtura dhe me kujtohet shfrytezimi i kohes . Lotet qe me rrjedhnin neper faqe nuk ndryshuan asgje te vetme,por medja ime me dergonte ne kohen e kaluar dhe zemra fillonte te me kapej mes vete nga pak ato kujtime te cmuara qe i kisha.Prandaj shfrytezoje jeten ne menyren qe ty te duket e drejt , dashuro personin qe zemra te tregon dhe shfrytezoje kohen ne maksimum sepse jeta eshte pasuria me e madhe qe e ekmi ndersa koha eshte dhurata me e mir ne jet.

Vepra te ngjashme
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Tekst filozofik · Tema: dashuria e rinis
E di, ne si njerez qe jemi apo si krijesa me e persosur ne bot gabojm dhe mesojm urrejm e dashurojm, tradhtojm e falim. Ndersa une sonte ne kete nat te bukur me henen e shendritshme ,yjet vezullues dhe me nje got vere afer meje edhe nje qiri te vendosur m...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Arsim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Çështë jeta?!! A e keni pyetur veten ndonjëherë!!? Kjo pyetje e parashtruar vetes më shtyri të mendoj se çka është realiteti çka është në realitet jeta ,e realiteti më duket se ështe i hidhur shumë. Ndersa ne jemi te prirur te ndegjojme ...
Autori: fitore berisha · Lloji: Te tjera · Tema: klasa më e mir
Kjo veper i shkon kl më të mir që njohen arsimtaret, që pati shkolla gjat gjith historikut të saj të gjat e të lavdishëm,klases që gjithmon më bëri kernare I♥IX-3.Më kujtohet kur nisem bashk këtë rrug ,kaluam shum gjëra e shum momente ,t...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndjena dhe endrra e papershkruar
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me tregonte rrugen per ne fshat, lart ne qiell po degjoja nje melodi e cila ishte e papershkrueshme per shpirtnin tim.Po degjoja hapt e mi te ciliet i beja...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
Autori: Sara Hyso · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash d...
Autori: agan aziri · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria ime e par
nese kohen do ktheja pas dhe lotet qe kam derdh per ty do ti quja mekat po te mundja do te beja gjithcka qe doja ne zemren time do te ftoja cmendurisht te doja luftova si nje i marre iniciativa ime e pare shifja foton duke qare disa muaj i vrare e di ...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po zihen, por jo me njeri-tjetrin…me Kohen… Po zihen me kohen qe te me ktheje gjithe castet e bukura, te kaluara. Madje, edhe ato te keqijat nese vijne ba...
Autori: Ardita Jeliqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kujtim nga shkolla fillore
Eskurzioni ishte nje dite e mrekullueshme,e paharruar ne jeten time.U nisem nga oborri i shkolles me dy autobuse ne ora 07:30.Shkuam neper disa vende te bukura te Kosoves si Prizren.Istog,Gjakove dhe Drenas.Kjo ishe nje ndjenje e paharruar sepse edhe pak ...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Takimi me "veten tende"
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajze qe e ka zene gjumi,nje tjeter po degjon muzke dhe ja aty shikoj veten time..energjike e qeshur. Ajo po vjen drejt meje e me pyet: "Kush je ti?" Dhe un i ...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...




Komentet e fundit!

Emri: h
Email: UNE_9989JOMKJOFEMRAEBUKUREPR@OUTLOOK.COM
Komenti: BRAVO

Emri: Eliona Kajtazi
Email: kajtazi_@289outlook.com
Komenti: te lum ese shum e mir brvo uroj te kesh sukse dhe te lutem posto me shpesh sepse keto hartimet e tua jan si nje meshazh qe jipet ne fund te gjdo gjeje.

Emri: sebastiana
Email: sebastiana_@4561outlook.net
Komenti: you are the best

Emri: i lve you
Email: lumi-otr11@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com