Data e postimit: 2023-09-24 06:59:58
Lexime: 438
Ai dhe une
Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com


Skeda e Analizës:

Titulli: Ai dhe une

Autori: Lang Leav

Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie.

Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit.

Analiza e strofës 1:
- Fjalët "Ai dhe une" sugjerojnë se kështu fillon një histori dashurie, ndërsa përvoja është subjektive.
- "Kur fjalët mbarojnë" tregon për mungesën e komunikimit apo ankthin për të shprehur ndjenjat.
- "Ai nuk përpiqet / e as une" zbulojnë një nivel pasiviteti, ku asnjëri nga ta nuk përpiqet të bëjë diçka për të rikthyer fjalët.

Analiza e strofës 2:
- "Ne jemi në nivel" tregon për një nivel të barabartë të emocioneve dhe marrëdhënies mes tyre dy protagonisteve.
- Kjo gjë sugjeron se ata janë në kuptimin e njëjtë të mungesës së fjalëve dhe mosdilnit për të zgjidhur situatën.

Analiza e strofës 3:
- "Ai thjeshtë është / unë thjeshtë jam" sugjeron se ata janë të vetëdijshëm për vetësinë dhe praninë e tyre në marrëdhënie.
- Ky vers tregon për mungesën e shprehjes së thellë të ndjenjave dhe njohjen e qartë të kësaj gjendjeje.

Analiza e strofës 4:
- "Dhe ne thjeshtë jemi" fokusohet sërish në "pasivitetin" e dy protagonistëve dhe mungesën e përpjekjes për të zgjidhur problemin e komunikimit.
- Ky vers lë vizitorin me ndjesinë e një mbylljeje të ngurtë dhe të përjetshme të kësaj situate.

Komenti Letrar:

Poezia "Ai dhe une" e autorit Lang Leav shpalos temat e mungesës së fjalëve dhe pakënaqësisë në një marrëdhënie. Në një mënyrë elegante, autori përshkruan mungesën absolute të komunikimit mes dy protagonistëve. Fjala e njëriut është e papërforcuar nga fjala e tjetrit dhe nuk ka përpjekje për të përmirësuar këtë situatë. Poezia ka një ndjenjë të thellë të tashmërisë dhe jashtëzakonisht barazisë në emocione midis tyre dy. Përfundimi i poezisë nënvizon një mbyllje të plotë të kësaj gjendjeje. Lang Leav na sjell në përvojën e mallit për fjalë, ku këto fjalë përplasen me hapësirën dhe të dy protagonistët ndjejnë një ndjenjë të fshehtë përfundimi, duke na treguar se sa e vështirë është të shprehesh në ndjenjat e dashurisë kur fjalët mungojnë. Kjo poezi është një përktheim i bukur i një emocioni të thellë dhe kaq univerzale, duke brazilqirë nevojën e jetës së fjalëve për të përshkruar atë që shpirti nuk mund të shprehë vetëm.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Fjalet e qiririt
Titulli: Fjalet e qiririt Autori: Naim Frashëri Botimi: Viti 1886 Poezia "Fjalet e qiririt" është vepra e njërit prej poetëve më të njohur shqiptarë, Naim Frashëri. Kjo poezi është një nga krijimet e tij të njohura, e cila shpreh pë...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Perpjekjet e humbura
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Përpjekjet e Humbura Autori: Samuel Beckett Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1953 Analizë e tekstit: "Përpjekjet e Humbura" është një d...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Uendi · Lloji: Poezi personale · Tema: Nenes
Nënës Fjalën me të bukur kush munet me e gjet Është fjala nene që me solli në jetë Veç ajo quhet dashni e vërtetë Veç tu mendu se sa shumë të du Malli ka për të me marrë kudo që kam për të shku, Se fjala e parë është fjala...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vepres: Poemë Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë Përmbledhja e vepres: "Letra e Tajanes" është një poemë e sh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderlikime familjare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndrëkëlime Familjare Autori: Arthur Miller Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1955 Analizë e tekstit: "Ndrëkëlime Familjare" është një...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi epike Përmbajtja: "Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
Autori: Roberta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Rinia
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalimin e viteve.Duke nisur që nga letra, e cila ka qenë një ndër format më të vjetra të komunikimit me të shkruar, duke shkuar drejt humbjes së realit...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjala Një fjalë e bukur Të ngroh në shpirt Një fjalë e egër Ti mjegullon sytë Një fjalë e bukur Zemrën ta pastron Një fjalë e idhët Të helmon Një fjalë e bukur Të mbush me magji Një ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Korridori i fshehur
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korridori i Fshehur Autori: Jean-Paul Sartre Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1944 Analizë e tekstit: "Korridori i Fshehur" është një dramÃ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi - Viti i shkrimit: 415 para Krishtit - Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë II. Përmbledhja e Veprës Dramatike: ...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com