Data e postimit: 2012-12-11 13:42:01
Lexime: 17479
Komunikimi Virtual
Foto
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Rinia
Autori: Roberta
Shkolla: Qemal stafa
Klasa: 11-3
Qyteti: Tirana
E-mail: robertaprela@hotmail.com


Komunikimi virtual
Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalimin e viteve.Duke nisur që nga letra, e cila ka qenë një ndër format më të vjetra të komunikimit me të shkruar, duke shkuar drejt humbjes së realitetit nga interneti, e drejt popullaritetit të rrjeteve sociale. Realiteti thotë që komunikimi modern mposht atë tradicionalin. Po a ka marrë vërtete komunikimi virtual përmasa universale?
Letra është forma e komunikimit tradicional që daton rreth vitit 54 para erës sonë.Teknologjia jo e zhvilluar, sillte domosdoshmërinë e letrës si mjet komunikimi. Pra në mungesë të avantazheve të teknologjisë, kishte rrëmujën e ngatërresën e dengjeve të letrave nëpër posta. Përdorimi i tyre ishte mjaft i gjërë, që nga sekretet politike e duke prekur temat sociale. E bukura dhe e veçanta e letrave ishte dhe është emocioni që ato përcjellin, në rast se fjalët që dërgohen janë burim i zemrës. Siç ishin tek i madhi Shekspir në veprën e dashurisë "Romeo dhe Zhuljeta".
Por humbja e vetes në brendësi të kompjuterit u bë hobi i ri i njerëzve. Përparimi i menjëhershëm i teknologjive solli pëlqimin dhe përhapjen e tyre brenda një afati të shkurtër kohor. Çfarë solli ky ndryshim? Humbjen nga realiteti që është një sëmundje psikologjike që shkakton vetminë, mërzitjen dhe humbjen e sensit të orës, duke humbur kështu orarin e argëtimit mes shoqërisë. Hipnotizimi nga interneti sjell dhe besimin e gënjyer nga komunikimi virtual me "miq" në botë. Interneti është burim mjaft i mirë informacioni me shumë përfitim në jetë, vetëm nëqoftëse dimë ta menaxhojmë atë.
Letrës i është zbehur akoma më shumë vlera që në çastin e popullaritetit të rrjeteve sociale. Këto website siç janë: Facebook, Twitter apo Myspace kanë ndihmuar shumë në shpejtësinë e saktësinë e komunikimit edhe pse quhet thjeshtë komunikim joreal, pa ndjenjë në mes. Megjithatë shifrat e përdoruesve të këtyre websiteve është gjithnjë drejt rritjes. Pra njerëzit preferojnë shërbim më të shpejtë për komunikimin e tyre me persona te tjerë.
Kështu, transformimi i traditës së letrës në komunikimin virtual ka marrë një hov gjigand, që ndoshta pritet të rritet akoma më shumë e të kapi shifrat e bilionit. Rrethi i internetit sa vjen e zgjerohet me kalimin e çdo sekonde...

Vepra te ngjashme
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak tÃ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vepres: Poemë Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë Përmbledhja e vepres: "Letra e Tajanes" është një poemë e sh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dëmet që sjell teknologjia
Teknologjia vitet e fundit po zë një vend gjithmonë e më të madh në shoqërinë njerëzore.Ajo ka ndryshuar cilësinë e jetës dhe e ka revolucionarizuar në një shkallē të paimagjinueshme më parë.Por duke i vënë në një "peshore",të mirat...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie. Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit. Analiza e strofÃ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, foles,degjues,shkrues te mire
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithashtu janë pjesë të bazava themelore të zhvillimit të shoqërisë. Mbi të gjitha, shoqëria është e përbërë nga njerëzit. Janë njerëzit ata të ...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkarkimi i këngëve në internet apo blerja e tyre?
Ne të gjithë jemi prezent kur një shoku jonë, ose vetë ne shkarkojmë këngë nga interneti. Por a do të na leverdiste më shumë ti blenim ato neper dyqane ku shesin disqe me një ose edhe një album të tërë brënda? Shkarkimi i këngëve nga in...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinjte dhe rrjetet sociale
# Perdorimi i Rrjeteve Sociale nga Adoleshentët: Navigimi në Botën Virtuale Adoleshentët janë një nga grupet më të përfshira në përdorimin e rrjeteve sociale në ditët e sotme. Për ta, këto platforma janë më shumë se thjesht një mjet ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Zhgënjimi
Zhgënjimi...Të zhgënjehesh...ç'do të thotë?! Hë...Të zhgënjehesh do të thotë të humbasësh besimin,të gënjehesh nga dikush duke të parë në sy etj...Për mua zhgënjëmi është një lloj ndjenje e veçantë. Them kështu sepse zhgënjimin...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Anet pozitive dhe negative te rrjeteve sociale
# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve Rrjetet sociale janë një pjesë e pashmangshme e jetës së të rinjve në ditët e sotme, duke sjellë me vete edhe anë pozitive dhe negative. Nga njëra anë, kë...




Komentet e fundit!

Emri: loza
Email: loti@gmail.com
Komenti: shum mmmmmmmmmmmm mmmmmmm bukurrrrrrrrrrrrrr do martohemizemra ima:

Emri: Atila
Email: Atila_i@hotmail.com
Komenti: Nc shum keq:(

Emri: Era
Email: Era_dea@hotmail.com
Komenti: Nuk kuptoj ashgje thjesht shum keq:(

Emri: Adelaida
Email: Ade-sadriu@live.con
Komenti: Jo mua aspak nuk me pelqejn nuk tingellon mir fjala"komunikim"

Emri: sili
Email: sailor_moon@hotmail.com
Komenti: pse shum keq mua me pelqeu,komplimente

Emri: miralinda
Email: egzonmula@hotmail.co.uk
Komenti: shum keq



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com