Data e postimit: 2023-09-25 16:01:40
Lexime: 544
Letra e Tatjanes
Lloji: Analize letrare
Tema: Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com


Skedë e Analizës

Titulli i veprës: "Letra e Tajanes"
Autori: Aleksandr Pushkin

Lloji i vepres: Poemë

Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë

Përmbledhja e vepres:

"Letra e Tajanes" është një poemë e shkruar nga Aleksandr Pushkin, e cila poezisht përshkruan dhimbjen dhe melankolinë e personazhit kryesor, Jegeni Onieghin, pas ndarjes së tij nga e dashuritja e tij, Tatjana. Poema është strukturuar si një letër nga Tatjana tek Jegeni, ku ajo shprehet në mënyrë të ndjeshme për ndjenjat e veta dhe përjetimin e humbjes së dashurisë.

Karakteristikat kryesore të vepres janë përshkrimi i thellë emocional dhe stili i shkruarit poetik. Pushkin përdor imazhe të forta, simbole dhe metafora për të përshkruar ndjenjat e Tatjanës dhe tërë seancën emocionale të poemës. Ai nxjerr në pah edhe thelbin e personalitetit të Jegenit dhe përplasjen e tij midis impulsit të tij romantik dhe pushtimit të ndjenjave.

Komenti letrar i vepres:

"Letra e Tajanes" është një veper e mrekullueshme letrare që shpreh me ngrohtësi dhe sinqeritet dashurinë dhe dhimbjen që shoqërojnë humbjen e një të dashuri të vërtetë. Pushkini arrin të përshkruajë me detaje seancën emocionale të Tatjanës nëpërmjet poezisë së tij të mprehtë dhe të ndjeshme.

Gjuha poetike e Pushkinit është e bukur dhe e rrënjosur thellë në ndjenjat dhe emocionet e personazheve. Ai përdor metafora të pasur dhe imazhe të fuqishme për të përshtatur ngjarjen dhe ndjenjat shpirtërore. Letra përmban përmbajtje të thellë, ku autori eksploron temat e dashurisë, humbjes dhe përpjekjes për të qëndruar të lidhur me kujtimin e një personi të dashur.

"Letra e Tajanes" mendohet se është një nga veprat më të njohura të Pushkinit dhe një dallim i mjeshtërisë së tij poetike. Ajo trajton temat universale të dashurisë dhe humbjes së saj, duke shtrirë mbas vetes një ndikim të thellë në lexues. Pushkini na përgjigjet pyetjeve të hollësishme të ndjenjave njerëzore dhe bën që lexuesi të reflektojë mbi ndjenjat dhe emocionet e tyre të fshehura.

"Letra e Tajanes" është një vepër artistike e jashtëzakonshme që arrin të kapë dhe të përcjellë lavdinë dhe trishtimin e dashurisë romantike. Nëpërmjet poezisë së tij të thellë dhe shëmbllorës, Pushkini na mbush me emocion dhe na frymëzon të reflektojmë mbi fuqinë dhe vlerën universale të dashurisë.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrimi i Tatjanes
Tatjana, personazhi i Aleksander Pushkinit në poemën e tij "Evgeni Onjegin", është një femër romantike që vërehet për ndjenjat e saj të forta dhe të ndjeshme. Ajo paraqet një kombinim të guximit dhe perkuljes ndaj dashurisë. Në fillim të p...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman Përmbajtja: "Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
Autori: anisa · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: te perbashketat dhe te vecantat
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zhgenjime nga jeta,ka nje shprfillje ndaj opininit publik. Këngët e Milosaos është vepra e parë e De Radës dhe më e njohura. Me këtë poemë liroko-...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi epike Përmbajtja: "Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie. Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit. Analiza e strofÃ...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, poeti lirik, gjendja shpirterore e poetit lirik
Poeti, hero lirik i vargjeve. Ngjyrimet emocionale të poezive i formësojnë krijimet duke i pasuruar me vlera të reja. I fiksuar te hapësira shpirtërore, romantike në botën e brendshme dhe të jashtme. - Trazimi i ndjenjave përshkruhet nga gjuha ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi - Viti i shkrimit: 415 para Krishtit - Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë II. Përmbledhja e Veprës Dramatike: ...
Autori: Roberta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Rinia
Komunikimi virtual Komunikimi është veprimtaria kryesore e njerëzve, e cila ka evoluar me kalimin e viteve.Duke nisur që nga letra, e cila ka qenë një ndër format më të vjetra të komunikimit me të shkruar, duke shkuar drejt humbjes së realit...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Fjalet e qiririt
Titulli: Fjalet e qiririt Autori: Naim Frashëri Botimi: Viti 1886 Poezia "Fjalet e qiririt" është vepra e njërit prej poetëve më të njohur shqiptarë, Naim Frashëri. Kjo poezi është një nga krijimet e tij të njohura, e cila shpreh pë...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Perpjekjet e humbura
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Përpjekjet e Humbura Autori: Samuel Beckett Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1953 Analizë e tekstit: "Përpjekjet e Humbura" është një d...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Korridori i fshehur
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korridori i Fshehur Autori: Jean-Paul Sartre Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1944 Analizë e tekstit: "Korridori i Fshehur" është një dramÃ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com