Data e postimit: 2023-09-24 19:20:12
Lexime: 326
Nderlikime familjare
Lloji: Analize letrare
Tema: Nderlikime familjare
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com


Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare"

Titulli: Ndrëkëlime Familjare
Autori: Arthur Miller
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1955

Analizë e tekstit:

"Ndrëkëlime Familjare" është një dramë e shkruar nga Arthur Miller, e cila paraqet një portret të brendshëm të një familjeje të ndërmjetësuar nga ndërlikime dhe konflikte të shumta. Historia fokusohet në familjen Keller, të cilët janë të pjesëmarrë në një skandal për prodhimin e pjesëve të defektuara të avionëve gjatë Luftës së Dytë Botërore. Dramatika u ngarkua me tensionin e zbulimit të të vërtetës dhe përballjes me pasojat e veprave të tyre.

Në çdo rresht të drames, shihet impakti i ndërlikimeve familjare në çdo personazh. Joe Keller, kreu i familjes dhe pronari i fabrikës, sakrifikon moralitetin e tij për të mbrojtur interesat e tij ekonomike dhe të vetë familjes. Gjatë rrjedhës së drames, ai ndjehet gjithnjë e më shumë e peshëruar nga ndikimi i këtyre vendimmarrjeve dhe ndërgjegjësia e tij e rënë.

Gjithashtu, dramatika përshkruan ndërlikimet në marrëdhëniet të tjerë familjare. Lidhja midis Joe Kellers dhe gruas së tij, Kate, është e vështirësuar nga sekretet e mëparshme dhe ndërlikimet emocionale. Këtë gjendje e përforcuan marrëdhëniet e tyre me djalin e tyre Larry, i cili u detyrua të zhdukët në luftë dhe vazhdon të jetë i paqartë për familjen e tij.

Komenti Letrar:

"Ndrëkëlime Familjare" është një dramë e fuqishme që tregon ndikimin e ndërlikimeve familjare në jetën e individëve. Arthur Miller shprehet nëpërmjet kësaj drame për ngërçet morale, ndërgjegjën dhe pasojat e veprimeve të cilat mund të rriten në familjet tona. Mesazhi i fortë që na jep teksti është se në mënyrë të pashmangshme, veprimet e një individi kanë ndikim në të gjithë familjen dhe mund të prodhojnë paditë dhe konflikte të shumta.

Tema kryesore e ndërlikimeve familjare në këtë dramë na sjell në përqëndrimin e faktorëve që krijojnë tension brenda familjes, dhe ndryshimet e cilësisë së jetës së saj për shkak të veprimeve të gabuara dhe pasojave të tyre. Duke shfaqur këtë situatë të jashtëzakonshme, Arthur Miller na bën të reflektojmë mbi vendimin dhe moralin tonë në familje, si dhe mbi peshën që duhet ta përballojmë për ato vendime.

"Ndrëkëlime Familjare" na jep një hapësirë për debat për ndërlikimet që vijnë me jetën familjare. Ajo na ndihmon të kuptojmë se sa e rëndësishme është të jemi të ndjeshëm ndaj veprimeve tona dhe impaktit që ato kanë në të tjerët. Ky tekst na përforcov në besimin se është e domosdoshme të përmbajmë respektin dhe sinqeritetin në familje, dhe të ndikojmë pozitivisht në jetën e njëri-tjetrit.

Në përfundim, "Ndrëkëlime Familjare" është një tekst dramatik i fuqishëm që na kujton të gjithë rëndësinë e komunikimit dhe moralitetit në jetën familjare. Duke shkaktuar sensibilizim dhe debat, ky tekst na jep një reflektim të domosdoshëm mbi marrëdhëniet tona me të afërmit dhe rëndësinë e zgjidhjes së ndërlikimeve familjare në mënyrën më konstruktive.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Froni i tradhetuar
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i Tradhtuar Autori: Henrik Ibsen Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1879 Analizë e tekstit: "Froni i Tradhtuar" është një prej dramave mÃ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Perpjekjet e humbura
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura" Titulli: Përpjekjet e Humbura Autori: Samuel Beckett Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1953 Analizë e tekstit: "Përpjekjet e Humbura" është një d...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Korridori i fshehur
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korridori i Fshehur Autori: Jean-Paul Sartre Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1944 Analizë e tekstit: "Korridori i Fshehur" është një dramÃ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është vetëdija dhe pavarësia e tyre. Medea ishte e detyruar të jetojë në një shoqëri ku gratë nuk kishin asnjë të drejtë apo zë në vendimmarrjen sh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie. Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit. Analiza e strofÃ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi - Viti i shkrimit: 415 para Krishtit - Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë II. Përmbledhja e Veprës Dramatike: ...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradht...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Alba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dhuna.
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq , por edhe simbolizon atë çka unë do ta quaja ‘’pikë referimi jetike ‘‘ . Me kërshëri lind nevoja të shprehem për nje prej fenomeneve më t...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Biznesi im i së ardhmes
Biznesi im i ëndrrave konsiston në hapjen e një firme farmaceutike.Kjo ide mori formë dhe dëshira për të u përforcua më shumë,duke parë dhe situatën e rëndë të COVID-19.Dhe e gjithë bota është futur në luftë për të gjetur atë vaksin...
Autori: Amarildo Muci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A ka, dhe ku ka, racizëm ?
Shkrimtarja dhe aktivistja palestineze, Susan Abulhawa, këto ditë përmes një shkrimi, reagoi kundër njërit prej përfaqësuesve kryesorë të të ashtuquajturve Nouveaux Philosophes (Filozofëve të rinj) francezë, Bernard-Henri Lévy. Shkas për r...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com