Data e postimit: 2023-09-30 07:26:30
Lexime: 637
Këngët e Milosaos
Lloji: Analize letrare
Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Autori: ANONIM
Shkolla: ______
Klasa: _______
Qyteti: ________
E-mail: geraldkabili68@gmail.com


Skeda e analizës

Titulli: "Këngët e Milosaos"
Autori: Jeronim De Rada
Lloji i veprës: Poezi epike

Përmbajtja:

"Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poezi e epikës përmbledhur dhe është shkruar në formën e një semi-lyrikë, që kombinon elemente të epikës dhe lirikës.

Vepra jep rrëfimin e një legjende heroike që ndodh në kohën e Aleanderit, në shekullin XIV. Në këtë veprë, autorit i bie të përshkruajë heroizmin dhe sakrificën e junikut shqiptar Milosao, i cili lufton kundër invazionit të turqve dhe përpiqet të mbrojë tokat e tij nga pushtimi.

Nëpërmjet këngëve të tij, Milosao bëhet një personazh i letrave shqipe që frymëzon luftën dhe përkushtimin për lirinë e kombit. Vepra përshkruan luftarakët shqiptarë si luftëtarë të guximshëm dhe të vendosur që janë gati të japin gjithçka për të mbrojtur atdheun e tyre.

Temat më të rëndësishme të trajtuara në veprë janë heroizmi, lufta për liri, dashuria kombëtare dhe nderimi i traditave dhe trashëgimisë shqiptare. Autori përshkruan me pasion kulturën dhe trashëgiminë e popullit shqiptar, ndërsa i jep krenari dhe admirim fisnikërisë dhe trimërisë së shqiptarëve.

Komenti letrar:

"Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur dhe e rëndësishme e Jeronim De Radës, e cila u botua për herë të parë më 1860. Kjo poezi epike ka bërë histori në letërsinë shqipe dhe ka ndikuar thellë në formimin e identitetit kombëtar shqiptar.

Nëpërmjet veprës së tij, autori tregon një dashuri të fortë për atdheun dhe një përkushtim të patjetërsueshëm ndaj lirisë dhe pavarësisë së kombit shqiptar. Shkrimi i tij është i prirur drejt emocioneve të thella dhe dijes, që shpaloset në mënyrën e shkrimit dhe fqinjive të tij tërheqëse.

Vepra ka një shfaqje të frëshme të kulturës dhe traditave shqiptare, nëpërmjet të cilës ai sjell botën e frymëzuar të shqiptarëve dhe trashëgiminë e tyre të pastër. Autori përshkruan me kujdes peisazhin natyror, karakteret e fortë dhe luftarakët e vendosur.

Si pjesë e bijës së hershme të poezisë shqipe, "Këngët e Milosaos" përfaqëson një shtyllë të fortë të letërsisë dhe kulturës shqiptare. Ajo reflekton brenda vete identitetin kombëtar, historinë dhe vlerat e popullit shqiptar nëpërmjet një trajtimi të bukur artistik.

Me stilin e tij lirik, poezia e Jeronim De Radës arrin të krijojë një ndjesi të veçantë në lexuesin, duke e bërë atë të ndihet pjesë e historisë heroike të kombit shqiptar. Vepra këndon lavdinë dhe trimërinë e luftëtarëve të shqiptarëve, duke u bërë një frymëzim i madh për brezat e ardhshëm.


Stili letrar i veprës është i pasur me imazhe të fuqishme, simbole dhe metafore që e bëjnë atë bukur dhe sëpaku emocionuese për lexuesin. Poeti zbret thellë në emocionet dhe ndjenjat e personazheve, duke i dhënë jetë të gjallë historisë dhe duke e bërë atë një rrëfim tërheqës për të gjithë.

Në këtë veprë, autori shpreh dashurinë dhe admirimin e tij për identitetin shqiptar, dëshirën për të ruajtur lirinë dhe pavarësinë e kombit shqiptar. Ai i përshkruan qytetarët e shënuar shqiptarë si luftëtarë të guximshëm dhe të vendosur, që janë gati të japin gjithçka për të mbrojtur fuqinë e tyre dhe të mos lejojnë vendin e tyre të pushtohet.



Përfundimi:

"Këngët e Milosaos" janë vepra fillestare e poezisë epike shqiptare dhe janë një thesar i kulturës dhe historisë shqiptare. Vepra e Jeronim De Radës tregon dashurinë dhe admirimin e tij për patriotizmin shqiptar dhe për heroizmin e luftëtarëve të kombit.

Me stilin e tij lirik dhe përdorimin e imazheve të fuqishme, autori jep jetë dhe ndjesi riaktualizuanë ndjenjat dhe vuajtjet e popullit shqiptar në kohën e pushtimit otoman. "Këngët e Milosaos" janë një frymëzim i madh për lexuesit dhe një vështrim emocionues në identitetin dhe trashëgiminë shqiptare.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Fjalet e qiririt
Titulli: Fjalet e qiririt Autori: Naim Frashëri Botimi: Viti 1886 Poezia "Fjalet e qiririt" është vepra e njërit prej poetëve më të njohur shqiptarë, Naim Frashëri. Kjo poezi është një nga krijimet e tij të njohura, e cila shpreh pë...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman Përmbajtja: "Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vepres: Poemë Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë Përmbledhja e vepres: "Letra e Tajanes" është një poemë e sh...
Autori: anisa · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: te perbashketat dhe te vecantat
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zhgenjime nga jeta,ka nje shprfillje ndaj opininit publik. Këngët e Milosaos është vepra e parë e De Radës dhe më e njohura. Me këtë poemë liroko-...
Autori: gjergj fishta · Lloji: Pershkrim · Tema: vlersimi i poemes lahuta e malsise
lahuta e malsise eshte nje poeme me teme historike e cila mbart ne vete gjithe historine e popullit shqiptar.ajo eshte vlersuar si vepra me madhore e kombit shqiptar,ajo per me teper eshte quajtur nje epos ballkanik vepra me e unitizuar e origjinalitetit ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi - Viti i shkrimit: 415 para Krishtit - Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë II. Përmbledhja e Veprës Dramatike: ...
Autori: zhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: shkrimtaret
dritËro agolli Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...
Autori: kristinastefa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per ndarjen e Shqiperisë
Copëtimi i Shqipërisë është një barrë e rëndë për kombin shqiptar, e cila ka shtyrë shumë atdhetarë që pas copëtimit të punojnë politikisht e me përpjekje të armatosur, për ribashkimin e kombit shqiptar.Që nga kongresi i Berlinit më ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie. Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit. Analiza e strofÃ...
Autori: qeti hani · Lloji: Romane · Tema: teme dashurie
Vepra është një roman kronikë e kohës. Vepra është natyraliste për nga stili, sepse përshkruan me detaje të stërholluara mjedise, personazhe dhe veprime dhe trajton çështje tronditëe sikur të ndodhnin përditë në jetën e njerëzve. Flobe...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Maggie S. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ismail Kadare
Ismail Kadare, tanimë një emër i njohur në të gjithë botën, është një nga figurat më të shquara të letërsisë shqipe që ende vazhdon të shkruajë dhe të mahnisë botën me veprat e veta. Edhe pas kaq vitesh si shkrimtar, dhuntia e tij nuk...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com