Data e postimit: 2021-11-28 12:35:29
Lexime: 1304
Babi
Foto
Lloji: Analize letrare
Tema: Babi
Autori: Erbuna Hajdari
Shkolla: Tefik Çanga
Klasa: 7
Qyteti: Ferizaj
E-mail: erbunahajdari@gmail.com


Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemrën time një ngrohtësi të madhe. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vete. Gjithmon ulem pran tij dhe ja përqafoj duart të cilat i ka të vrara nga punët e shumta. Asnjeher nuk na ka mërzitur, ka bërë të munduren që ne të jemi të lumtur. Gjithmonë na ka lënë te lirë të dalim , gjithmon ma ka thënë një fjalë: Ke kujdes me kë shoqërohesh, ke kujdes rrugës. Deri sa të vija unë në shtëpi, e di që as nëna as babai nuk kanë ndenjur të qetë, se mos më ndodh ndonjë gjë.Sa herë që kam qenë e ofenduar gjithmon më ka përkrahë dhe më thoshte, sa herë të jeshë e ofenduar asnjëher mos qajë ose mos i thuaj ati/asaj asnje fjalë por vetëm injoroje, andaj sotë jam shum e fortë ndaj atyre që më ofendojnë. Kurr nuk i harroj disa fjalë që mi thotë babai: Njerzit mësojnë prej gabimeve, Jeta të sjellë herë të mira e herë të këqija por ti duhet të jesh e fortë, ti duhet të jeshë e zoja e vetes që të mos jeshë lodra e askujt .
Nuk di se si tja shpërblej, por të betohem se do të jesh krenar për mua.

Vepra te ngjashme
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Per babin tim
Heroi im, Mbreti im, mbështetja ime më e madhe është Babi. Sa herë që e shoh që vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemër një ngrohtësi. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vete.Gjithmon ulem pran tij dhe ...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Ky shi"
Ndonjëherë… Sikur… Ndonjëherë…sikur … Janë fjalët që na shtojnë dëshirat, Ndonjëherë…sikur … Fjalë që na rrethojnë, Këto zemra dinë veç këtë gjuhë, Na lejoni ti themi këto fjalë, Jemi fëmijë kemi ëndrra, Kemi...
Autori: Anonim · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Domethenia e dashurise
- Cfarë është një dashuri? - Një dashuri ka shumë kuptime. Duke filluar nga dashuria për familjen, për mamin, babin, dashuria per një këngë… - Jo, jo!! Po them për dashurinë e lulëzuar midis dy personave. Një dashuri të fortë e cila ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të rrish.. . Gjithmon në senet, e drejta....Shkolla të mëson, dijen.. Rruga të mëson, me vepra...Duhet të dish se çësht, jeta...E gjithmon...
Autori: Leonita Berisha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nënë
Nënë Fjalë më të ëmbël se kjo nuk ka Fjala “NËNË“ të bënë krenar Nga do që shkoj të mendoj Asnjëherë s‘të harroj Më mësove, më edukove Në çdo lotë më gëzove Nëna ime më e mira bë botë T‘mirat e kësaj bot...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Jeta"
Jetoje jeten ashtu sikur ç'të vjen Asnjeher mos u dorëzo leht ,nganjeher Të vijn edhe mendime që veten e gënjen , Por gjithmon qëndro me të drejt. Jetoje çdo sekond, sikur të ishte fundi I botës se është e gjitha jeta jote dhe, Bë...
Autori: Arisigena Gjongecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Malli per gjyshen time
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyet...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Ndonjëherë njeriu ,duhet të ketë inat edhe nga vetëvetja ! 2.Nuk sjell gjithmonë jeta shpërblime ! 3.Përvoja e mëson njeriun si të jetojë ! 4.Lumit asnjëherë si ndalet burimi !
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 1
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyeti pse duke qeshur,gjoja se për të isha personi i vetëm që nuk ankohesha për jetën. Atëherë më kapluan disa mendime rreth kësaj pyetjeje .Po qënd...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kush jam une?
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes. Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe t...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com