Data e postimit: 2016-03-24 11:56:35
Lexime: 14660
Gjyshe me mungon
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Malli per gjyshen time
Autori: Arisigena Gjongecaj
Shkolla: Ali Podrimja
Klasa: 7B
Qyteti: Bajram Curri
E-mail: gjongecaj2001@gmail.com


ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyeta se pse po fle kaq shumë por përgjigje nuk më ktheve dhe sytë m'u mbushën me lotë saqë të laga ty në arkivol. Gjithmonë mendoja me vete se ti do më shikoje me vello të bardhë ,të ishe pjesë e imja në dasmën time edhe pse jam akoma e vogël , mendoja se ti do më fshije lotët kur do të kisha nevojë për mbështetjen tënde ,mendoja se ti do më përkedhelje flokët me duart e tua të plakura duke më thënë se je pranë meje dhe se s'do më lësh kurrë vetëm . Tani edhe pse po fle e qetë nën atë dhè dua që t'a dish se sa shumë të kam dashur ,sa shumë të dua dhe sa shumë do të të dua deri sa të kem jetë por edhe kur të vdes dhe të vij aty ku je ti dua që të më presësh me krahë hapur dhe të të përqafoj ashtu siç të përqafoja kur ishe me ne ashtu siç duhet të të përqafoj unë ty ,Me mall për zërin tënd të ëmbël , për sytë e tu të bukur , për aromën tënde prej gjyshje , për thinjat e tua të bardha , për duart e tua të buta dhe të rrudhura . Me pak fjalë më mungon çdo gjë e jotja , çdo gjë . Shpresoj të të shoh çdo natë në ëndërr që malli mos të më vrasë zemrën sepse s'të kam pranë . Të gjithë qanin për ty madje i'u ra edhe të fikët por unë thërrisja "Zgjohu gjyshe ,mos fli kaq gjatë të lutem zgjohu dhe mos më ler vetëm" dhe pyesja veten pse s'po zgjohesh . Edhe pse mendja e dinte arsyen zemra s'e pranonte kurrsesi se ti tashmë s'mund të ishe me mua dhe se shpesa ime ishte e kotë por unë prapë shpresoja dhe s'hiqja dorë prej teje . Gjyshe unë kurrë s'do të të harroj dhe as ti mos më harro mua dhe të lutem jeto në zemrën time dhe më mbaj mua në zemrën tënde . Më mungon që tani gjyshe. Të dua shumë dhe do të të dua gjithmonë .

Vepra te ngjashme
Autori: Melisa · Lloji: Leter · Tema: Nene e dashur
E dashur gjyshe,qdo dit e ndjej mungesen tende,malli per ty me kaplon qdo dit,qdoher kur shkoj ne shtepi kur e shoh qe nuk je aty syt me mbushen lot.Ndonjeher ulesha dhe mendoja:Ah si te ishte pran meje,te mi perkdhelte floket,me ka marr malli ta shoh vet...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe nÃ...
Autori: VVVVVVVV · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Gjyshe
GJYSHE Askush nuk mund te pershkruaj dhimbjen time per ty.Ti ishe si nje shoqe e ngushte per mua.Ti ike e me le.Me than te behesha e forte po nuk munda..Me ke do te flas tani kush dk te ma hape deren kur kthehem nga shkolla.Kush do te me mesoje se sj te ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Përqafimi
Përqafimi -Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti! -Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni. -Sigurisht që jo, - iu pÃ...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: ervehe bala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mesuesi im i pare
Më kujtohet mësuesi im i parë Isha shumë e njomë kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësohesha të shkruajë e të lexojë nga mësuesi. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesi im i parë. Si duket, ai? Është,...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjyshja Ime
Gjyshja Ime Me plot dashuri kujtoj fytyren tënde të bukur,ke qenë njeriu më I drejtë, keqen person me zemer të madhe, ke qenë gjyshja Ime , drita e syve te mi. Unë u rrita në duart e tua,dëgjoja këshillat e tua.Jam shum krenare që jam mbesa...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Të Dua Shumë Nanë"
Sa m'ka marr malli me t'puth N'ball o nan ,shum gabime n Jet kam bërë ti çdo gjo ma ke Bërë hallall. Kur isha i vogël Stë kuptoja taman, m'kujtohet Dhe kur të pash duke qarë Për her t'par .Zemra seç mu Copëtu e shpirti seç mu ka...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: Madita Syla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime Kam një gjyshe mrekulli. Sa më jep shumë dashuri! Përralla shumë ajo më tregon. Zemrën shumë sa ma gëzon. Më përkëdhel me butësi. Gjyshja ime është flori...
Autori: Sabrina Plaku · Lloji: Poezi lirike · Tema: Jetimi
Jetimi Ej…JU atje… E shikoni se si jemi? Zbatheni këmbën tuaj të ngrohtë Dhe më thoni se çfarë ndieni! Lejojeni bebëzën tuaj të na shikojë! Jo për mëshirë, Por vetën që të na kuptojë. Ju lutem mos ngurroni! Nxirrini duar...




Komentet e fundit!

Emri: princes
Email: princes.2@hotmail.com
Komenti: kjo ese me beri me te vertet te qaj edhe mua me mungon shum gjysha ime



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com