Data e postimit: 2014-11-07 20:59:43
Lexime: 19561
Udhetimet e Cajld Haroldit
Lloji: Analize letrare
Tema: Personazh
Autori: Tea Brame
Shkolla: Faik konica
Klasa: 12C
Qyteti: Korce
E-mail: brametea@yahoo.com


'Udhetimet e Cajld Haroldit' eshte nje nga veprat me te bukura dhe mbreslenese te shkrimtarit anglez G.Bajron. Vepra eshte romantike,me karaketer epiko-lirik. Perbehet nga 4 kenge te cilat jane krijuar nga udhetimet e Bajronit ne Shqiperi,Spanje,Portugali dhe Greqi. Personazhet dhe ambientet qe pershkruhen,ashtu si tematika dhe patoset jane te shumte ne veper,por do te ndalem per analize tek lidhja e pesonazhit te Haroldit dhe vete Bajronit.
Nese do te analizoja jeten e Bajronit,duhet te permend fillimisht se ai ka lindur ne Angli,ne prag te Revolucionit Francez,ne vitin 1788,pinjoll i nje familje fisnike. Me nje nene te rrepte skoceze,ai deshiroi qe ngrohtesine ta gjente tek dadoja. Ne moshen 10-vjecare,trashegon titullin 'Lord'. Karakteri i tij ishte i bute,shpirt i qete dhe i hapur,teper i sinqerte dhe nuk e njohte hipokrizine. U terhoq nga jeta mondane,e shthurur dhe e mbushur me festa duke bere keshtu qe opinioni per te,te ishte negativ. Panvaresisht kesaj Bajronin e shohim te zhgenjyer nga shoqeria,aristokracia . Realuteti i kohes me kontradita te thella, e futi Bajronin ne nje trishtim pa krye. Pikerisht kjo e shtyu Bajronin te bente udhetimin e tij 2 vjecar ne Europe,ku shkruajti dhe vepren me titull 'Cajld Harold' - 2 kenget e para. Por kush eshte Haroldi? Ky hero i vepres bajroniane. Haroldi jetonte ne udhezen 'Albion' ,qe nuk pelqente rrugen e virtytit,(ashtu si Bajroni), ne shoqeri te keqe humbiste diten,e nates ja prishte gjumin me defrime. Haroldi ishte sojli,fisnik. Por sado famose te ishte familja e tij,serisht mbetej nje pinjoll qe ja kishte nxire emrin. Pikerisht qe ne strofat e para te vepres, hasim nje paralelizem midis Bajronit dhe Haroldit,shkrimtarit dhe personazhit,duken sikur jane 1 me emra te ndryshem. Per ta theksuar me teper mendimin e mesiperm,ve re se strofa e 4 tek Kenga e I, largimin e Haroldit nga vendilindja,shume i ri,ende pa i mbushur te 20 -at. U largua i dehur nga qejfet dhe i zhgenjyer nga jetesa,mentaliteti dhe reformat,ashtu si vete Bajroni. E ndoshta i zhgenjyer nga dashuria per nje femer ,nga frika se mos njolla e tij e turpit ngjitej pas saj,nga deshira per te qene me te,por ajo ishte aq e dlire saqe vete Haroldi nuk ju dorezua zemres se tij,por vendosi te largohej prej saj. Haroldi u largua nga vendi i tij pa takuar askend nga familja,por Bajroni i ndjente se i mungonin,ndjente mall dhe dashuri, ky ishte shpirti fisnik i tij te cilin e tregon ne strofen 10 te kenges se I. Jo pa kest,Bajroni ve ne vepren e tij qenin si simbol te besnikerise,Haroldi mendon se aq nam te keq ka ne vendlindje,sa edhe qeni qe eshte besnik do e shqyente nese kthehej. Zhvillova paralel dy figura ,autor-personazh per te treguar se Haroldi eshte Bajron,e Bajroni fshihet nen petkun e Haroldit. Kjo na le te kuptojme dicka me teper per ndjenjat e Bajronit dhe karakterin e tij. I vetmi ndryshim eshte se Bajroni ishte 'pjesmarres' ne revolucion,ndersa Haroldi thjesht vezhgues i ngjarjeve.

Vepra te ngjashme
Autori: anisa · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: te perbashketat dhe te vecantat
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zhgenjime nga jeta,ka nje shprfillje ndaj opininit publik. Këngët e Milosaos është vepra e parë e De Radës dhe më e njohura. Me këtë poemë liroko-...
Autori: kristofer kalaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: krenar
SHPREHJEN KRENAR SI NJE SHQIPTAR E KANE PERDORUR FRANCEZET QE NE MESJETE,POR JEHONA E KESAJ KRENARIE KA QENE I PERHAPUR ME PARE.NE FILLIMET E SHEKULLIT TE KALUAR KY TIPAR ISHTE BERE AQ I NJOHUR,SA TE HUAJT FIGUREN DINJITOZE TE SHQIPTARIT E KANE PERSHKRUAR...
Autori: Sidrit Bulku · Lloji: Rrefenja · Tema: “Lufta efundit (Ciklopi)”
Shume kohe me pare ne luften rtre mbreterive ku luftohej per ar dhe toka ama luftohej per princeshen e mbreterise se trete.Ajo ishte si engjell .Ate e quanin Roze.Te gjithe kerkonin doren e princeshes.Njerezit nuk dinin per Ciklopin.Ai ishte nje per...
Autori: Klaudjo · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuri e pamundur
Filloi te numeronte , 38 39 40 41... e keshtu me radhe . Mundohej qe ta harronte ate , por ishte e pamundur , ajo ishte breda tij . Por tashme gjendej i vetem , ne nje dhom te vogel . Midis 4 mureve. Nje dhom teper e ftohte , dukej boshe . Duart e tij ish...
Autori: kasilda lloshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: don kishoti
Don kishoti eshte nje veper per te cilen mundohemi qe ta kuptojme dhe te mesojme me teper rreth saj pasi ne duhet ta kuptojme personalitetin e te tjereve.Don kishoti ishte nje nga njerezit me imagjinativ per te cilin duhet te besh dicka qe ka te beje me a...
Autori: Gustav Flober · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tema: Si e gjykoni zonjen Bovari : fajtore, te pafajshme, as fajtore e as te pafajshme? Per zgjedhjen tuaj parashtroni te pakten dy argumente.
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot deshire per jeten ndoshta realiteti aq i hidhur do ta karakterizonte si nje femer imorale ,dhe te padenje per familjen gje shume e padrejte. Pse valle nje f...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: Gestjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kritika
Shpirti kritik eshte adhurimi i limdur ndaj veprave artistike. Vetem nje artist i lindur arrin te krijoje dicka te perkryer dhe vetem ai mund te zbuloje misteret e detajeve te saj. Te zbulosh dhe te analizosh detajet e veprave te artit nuk ka dyshim qe a...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: piktura
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: T · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria e 14 vjecareve te sotem
Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ndjenje qe sipas tyre quhet "dashuri".Epo cuditesh kur degjon nje 14-vjecar te te tregoje per dashurine.Mendoj se emri i kesaj ndjenje do te ishte m sakte ...
Autori: VepraIme · Lloji: Pershkrim · Tema: shkrin autobiografik
Une jam nje 15 vjecare.Jam e lindur ne Greqi,por kjo nuk e mohon origjinen time shqipetare.Aktualisht jetoj ne Vlore.Rritem ne nje ambient te shedoshefamiljar ku gjithmon kultivohen vlerat e lartanormale. Shkollimi fillor nisi ne Vlore,shqipero dhe pas...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com