Data e postimit: 2013-02-27 15:51:11
Lexime: 10084
Kush jam une ?
Autori: Bleona Aliqku
Lloji: Pershkrim
Tema: Kush jam une ?
Shkolla: Shaban Jashari
Klasa: 7/4
Qyteti: Skenderaj / Kosov
E-mail: Email eshte i fshehur!


Kush jam une ?
Kush jam une ,jam ajo qe dua paqen dashurin kumonikimin mes njerzve etj.
Une jam Bleona Aliqku jam nga Kosova nga qyteza e Skenderajt jetoj 3 km nga kjo qytez ne fshatin e bukur qe quhet LLausha kurse mesimet i zhvilloj ne shkollen fillore te mesme te ulet Shaban Jashari aty kaloj pjesen me te madhe te kohes ,kam respekt per te gjith ata qe vijn ne shkoll per gjith personelin e saj gjithashtu jam e perfshir ne aktivitete te shkollore te ndryshme por gjithashtu marr pjes edhe ne aktivitete jashtshkollore kjo ben nje nxenese te shkelqyeshme ,gjeja me e bukur ne shkoll eshte shoqeria ime te cila e dua shum bashk me kujdestarin e shkolles Prof.Arif Malaj te cilet me mbeshteten dhe me perkrahen ne cdo hap te jetes ,edhe une gjithashtu ju ndihmoi dhe kam deshir qe gjithmone te ju ndihmoi shoqet e mia me te mira jan :Diellza ,Erjona ,Albiona ,Florentina ,Blerina ,Edona,Arjana, Semra,Dijarta,Qlirimatarja,Erdona ,Ilirjana ,Blerta kam edhe ca shok te cilet jan shume shok te mire ,me keta persona e kalojn pjesen me te madhe te dites , ajo qka eshte gjeja me rendsishme ne jete per mua eshte familja ajo perbehet nga babai nena 2 motrat dhe vellau te cilet jan vete jeta ime dashuria e tyre nuk krahasohet me asnje tjeter ata me mbeshten ne cdo cep te jetes .Me pelqen shume te shkruaj dhe te ndegjoi muzik kryesisht ndegjoi cdo zhaner muzikor ,shkruaj gjate kohes se lire ku zakonisht frymezim imi eshte gjerat e jetes se perditshme etj ,gjithashtu me pelqejn shtetijet ne natyr dhe leximi i ndonje romani te bukur ,deri me tani kam lexuar nje numer te madh te librave ,me pelqen lenda e matematikes ,hobi im eshte zgjedhja e problemeve matematikore dhe vallzimi ja kjo eshte jeta ime e perber nga keta njerez te rendesishem dhe keto gjera te vlefshme ,keto jan frymzimi dhe je shtytje e madhe per te ardhmen per mua .

Vepra te ngjashme
Autori: viola gjoka · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Një gjë e mirë,mund edhe të harrohet .Kurse një ngjarje e idhët mbetet në kujtesën tonë !
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Kushtuar nje personi te vecante
Kushtuar nje personi te vecante Ndjenjat nuk mund te shkruhen.Ato ndjehen.Disa ndjenja jane te burgosura thelle ne shpirt e ne zemer por ka dhe te tjera te hapura.Nje nga ndjejat eshte dhe dashuria e cila lind dhe rritet cdo dite me shume.Dashurite mund ...
Autori: ERADA DERVISHI · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimi i nje peisazhi
Malet e medha plot bore e bene ate te duket si nje lulebore e bukur dhe e rralle qe te magjeps me pamjen e saj. Lumenjte e ngrire te ben te ndihesh e emocjonuar per boren e rene ne cdo skaj te saj. kur vjen nata del nje ylli qe ndricon qellin e erret ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Kur rrezikon ,do të thotë se ke guxim .
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Kultura është hap i së drejtës !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Të kuptosh do të thotë ,se cka është e drejtë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Sikur zogu që e do folenë Edhe njeriu e do atdhenë ...
Autori: Sara Kashami · Lloji: Pershkrim · Tema: Nate ne bregdet
Pas nje perendimi te bukur e te qete pas ujrave vezullues dhe te mrekullueshem fillon nje heshtje e plote.Deti qe ngjasonte si nje drite shprese pa fund,tani u err.Ajo flake percelluese qe pasqyrohej ne te,u shua.Por bashke me te iken shume thesare.Siguri...
Autori: Jora · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Ne mes te se gjebres shtrihet nje lendine . E veshur me lule shumengjyreshe. Pemet e larta flladi i lehte i perkedhel gjethet . Nderkohe zogjte ja japin kenges se tyre me hare. fluturat vallezojne mbi bar ne paqe me natyren.Dhe keshtu si pa kuptuar dielli...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Enderrat per te ardhmen
Enderrat jane pavetedija e njeriut dhe ato ndryshojne sepse edhe njerzit ndryshojne por enderrat jane ato qe na cojne perpara.Enderrat jane ato vende ku ne strukemi as nga erresira e as nga qetesia sepse ne femijeve nuk na pelqen erresira apo qetesia se ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Koha me këmbë po na kalon ...
Autori: Aulona Morina · Lloji: Pershkrim · Tema: Lumi,rrjedha etj
Lum o lume rrjedhën se ndal, Vazhdon rrugën val më val. Rrjedh e qilter kaltërsi, Ishton vendit bukuri. Nga vjen lumi Vjen dhe jeta, Fluturojn shqipe si shigjeta.
Autori: ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje buze liqenit
Sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.I adhuroj shetitjet e gjata buze parkut.Era e lehte qe fryn dalengadale e te merr floket perpjete,qe rrudh siperfaqen e liqenit e qe tund kendshem gjethet e pemeve, e si pasoje ato rrezohen pertoke me pelqen shume...




Komentet e fundit!

Emri: vanesa
Email: vanesabarjamaj@gmail.com
Komenti: e cna dhet neve kush je ti pz sa pa lidhje

Emri: megi
Email: megi123@live.com
Komenti: pa lidhje

Emri: ana
Email: ana@home.al
Komenti: kot palidhje fareee

Emri: aldi
Email: aldi@hotmail.com
Komenti: palidhjeeeeeeeeeeeeeeee

Emri: fidan
Email: fida_dj89@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: serxho
Email: serxhopreka@live.com
Komenti: sh sh i vecant si pershkrim HALLALL

Emri: Ilirjana
Email: linda_lama@hotmail.com
Komenti: Shum Bukur

Emri: Shkelzen
Email: xeni_1996@live.com
Komenti: Bukur ^_^ :*

Emri: bleona
Email: bleona-aliqku@hotmail.com
Komenti: flm eralda

Emri: eralda
Email: eralda92@live.com
Komenti: e bukur


Emri: eralda
Email: eralda92@live.com
Komenti: e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com