Data e postimit: 2012-07-10 06:31:29
Lexime: 19018
Pershkruajme persona
Autori: Autori eshte i fshehur!
Lloji: Pershkrim
Tema: Shoqja
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


I. Pershkrimi objektiv.
Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike.
II. Pershkrimi subjektiv.
Ajo eshte shoqja ime me e mire. Ka floke te arte e sy te kalter. Me syte qendron e njejta batute: “ A do mi falesh mua?”
Me pelqen shume sepse eshte ndryshe nga te tjeret, nuk merret me thashetheme e me komente te kota mbi njerezit. Ka nje shpirt te paster dhe nje sjellje djali, te levizur, te shkathet e shpesh ngaterrestare, por teper argetuese. Loja e saj e preferuar eshte PSP-ja. Sportet e preferuara jane futbolli dhe basket bolli. Bashke shkojme shume mire, megjithese jemi tipa shume te ndryshem. Une e kam shume xhan.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...
Autori: melisa mamurani · Lloji: Pershkrim · Tema: natyra
shkolla ku une studioje eshte nje ndertese 2 kateshe me ngjyragru dhe bardhe. E rrethuar nga hekura rrethues pergjate gjithe pjeses qe ndodhet perball saj. Nje oborr i madh me disa peme ndoher perballe saj. Gjate stines se vjeshtes oborri i shkolles nga...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Kujtimet jane dokumentet me te rendesishme per njeriun. Nepermjet tyre arrij te bej nje permbledhje te gjithe jetes sime. Kam kujtime ne periudha te ndryshme, duke filluar qe bebe. Mund te shkruaj per ngjarje qe kam perjetuar me prinderit, gjysherit, shoq...
Autori: ANA · Lloji: Pershkrim · Tema: LIKE NOBODY"S AROUND
Want you to cry? 'Cause you're laughing so hard tonight Playing air guitar alright We're being who we are even if they hate that Want you to shout At the top of your lungs about All our favorite songs so loud We'll be singing along even if they h...
Autori: ANA · Lloji: Pershkrim · Tema: MIQTE E MI
TEMA MIQTE E MIT TE KET FJAL TE PERBERA DHE MARDHENIE RRETHANORE
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte vetja ime
Une jam Sherin.Une jam tete vjec.Une jam nje djale me floke te rrumbullaketa ngjyre kaf dhe me sy kaf.Enderra ime eshte te behem futbollist.Ne shkolle shkoj mire dhe nxenesit i ndihmoj kur kane nevoje per ndihme.Familja ime me do shume dhe une gjithashtu ...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Nostalgjia
Sot, në mëngjesin e freskët me shi seç më kaploi një dëshirë e rrufeshme për të lexuar një libër që kishte ca ditë që më vështronte nga cepi i raftit, sikur kopertina e tij ngjyrë kafeje po më thoshte: Më merr budallaqe, sepse nuk e d...
Autori: xxxxxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: B......
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yjet e cicerimat e lumtura eshte buzeqeshja e dites sime.Ajri qe thith i perket ati,hapat qe hedh i perkasin atij,dashurin qe me japin i perket atij.Eshte ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Njeriu cdo ditë vdes nga pak
Autori: Ela Ela · Lloji: Pershkrim · Tema: "Gjethe Vjeshta"
Zbarkuan ne toke gjethet e kafeta, Ngadal dielli po leshon rreze te vaketa, Zogjte qiellin anembane pushtojne , Dhe shirat token mezi po presin te takojne.! Nje zhaurime e lehte trupin mbeshtjell, Nga zemra eshte gati te dal nje uragan, Toka nderr...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
I varfëri - Një i varfër doli në treg të shiste një pulë - Kaloi një njeri dhe i thotë:Pse more burrë një pulë e ki , dhe po e shet - I varfëri :Po e shes se përpara mi qitke 3-4 vo ,e tash vetëm njaa .....
Autori: ona liona · Lloji: Pershkrim · Tema: instrumenti muzikor fyelli
fyelli eshte nje instrument muzikor i cili perdoret nga barijte mund ta gjejme ne madhesi te ndryshme duke filluar nga 18 ne 90 cm she ndertohet prej druri te bushit ,te arres ,por ka dhe nga gypa metalik sidomos prej bronci .Fuelli eshte instrument frymo...
Autori: ida aida · Lloji: Pershkrim · Tema: pershkrimin e mamit
mami im ti je gjeja me e shtrenjte per mua.ti je si dielli dhe si hena qe ndricon.dashuria ime per ty muk pershkruhet me fjale.ti me ladhaton me ben te enderroj,ti kujesesh per mua.vec nje gje ta dish ti je engjelli me i shtrenjte per mua.te dua




Komentet e fundit!

Emri: Pussy
Email: pussy@gmail.com
Komenti: Me pelqejen esete e bukura

Emri: almarin
Email: nikollialmarin@gamail.com
Komenti: jam shume mir ne matematik

Emri: elvana durguti
Email: elvana_123@live.com
Komenti: shum shum bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com