Data e postimit: 2024-05-13 12:39:09
Lexime: 743
Sekreti i Rendit
Autori: Rendi dora vet
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Permirsimi i marredhenies seksuale
Shkolla: Luarasi
Klasa: TII
Qyteti: Tiran
E-mail: Email eshte i fshehur!


Une jam Rendi nje djale posesiv dhe vizionar per jeten e shthurur seksuale.Por gjerat filluan te ndryshojn kur mua filloi te mos me ngrefet me kari.E dashura ime po merzitej shume dhe kshu u drejtova drejt farmacis. I kerkova farmacistes disa ilace shume te forta pasi viagrat sme benin pune.Farmacistja i dha nje ilac “pickla”.Kari filloi te behej shume i fort dhe e kam qire te dashuren keq shum.Diten tjt doja ta beja teper te lumtur dhe e piva komplet ilacin sa qe kari spo me ulej dhe kishte jave qe po me rrinte dru.Fillova te qija shum burra grat dhe femijet e fshatit .Vajta ne farmacistja dhe me tha ta ulja me ante te elektricitetit nga bateria e makines . Gjeta makinen dhe me mashat e makines kapa karin mirepo duke vepruar me pa nje femije i fshatit dhe shkoi me vrap duke lajmeruar fshatin te ikin me vrap se isha duke e karikuar karin ti qija te gjithe .

Rendi

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: Eranda Koçi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta ♥
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ninja qe te pushtojne me ankth e me frike. E tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh dh...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: pse kafshet shtepiake jane te rendesishme
hyrja: une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe mua. kafshet shtepiake nuk quhen kot "shtepiake" ato jane te destinuara pe rte ndenjur afer me njeriun. ju do thoni perse????? argimentet do ti jap me posht...
Autori: keisi kushi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Pse kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin?
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin kafshe "shtepiake".keto kafshe jane te destinuara per te ndenjur prane njerzimit por ndoshta mendimi juaj eshte ndryshe ndoshta ju mendoni pse??? kafshet...
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: kush jam une
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!. KUSH JAM UNE?! SERXHO nje krijese njerezore qe erdhi ne kete bote si gracke e nje dashurie te madhe midis dy personave me misionin te jetoj. Jam drite e n...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...
Autori: alesia kurti · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: fjale te urta
Ara ime varri im. LABËRI Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. KORÇË Atdheu është dhe. Kur ti shikon dike edhe ata të shikojnë ty* Valdrin Moorina Atdheu e nana nuk harrohen. TROPOJË Atdheu mbi të gjitha. VLORË Ai që lë arën e...
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: Erlind FAHRIU · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Emigracioni
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi dëshmitarë të braktisjes që po i bëhet në masë vendit tonë. Ndërsa shifrat jane vërtetë të frikshme, askush nuk bën asgjë për ta parandaluar...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Monolog
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund...
Autori: Eliza Goga · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ''Mendo globalisht dhe vepro lokalisht''
Nje natyre e gjelber,me lule e peme.Aja vlen te shkaterrohet,a ja vlen te jetojme ne nje siperfaqe te veshur ne zi??!Sigurisht qe jo,sepse ne qe zoti na dha jete duhet t'i jemi atij mirenjohes dhe natyres se tij qe na jep fryme.Por gjithandej ka njerez qe...
Autori: [FG] · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime [PARAGRAFI 2] Jam krijuar te kem gjerat e mija, ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com