Data e postimit: 2016-03-22 19:31:50
Lexime: 11574
KOHA-PAS...APO PARA...?!
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: KOHA-PAS...APO PARA...?!
Autori: Xhoana Gjana
Shkolla: Rinia-Durres
Klasa: 9a
Qyteti: Durres
E-mail: xhoanagjana@yahoo.com


Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te tashmen’’dhe nuk I kushtojme vemendje se si po ndertohet e ardhmja.Une nuk e dua kete,sepse e shkuara vdes nuk kthehet me,te tashmen une po e jetoj ,kujtimet e di qe do me mbesin dhe dashje padashje jeta vazhdon.Shume ndryshe.Shume veshtire.Gjerat ndodhin dite pas dite,I anashkaloj,thjesht I degjoj,nuk I shikoj,por as nuk ju kushtoj vemendje.Mos ky eshte gabimi qe dua te kthej kohen pas?!Mjaft.Mjaft me.Mjaft durova.Tanime do flas,do te bej cfare te dua.Hhh shume interesante per te qene e vertete.Keshtu kam thene gjithmone.Po cfar kam bere?!Asgje.E pra eshte e kote te thuash do te bej e do te kthej.Po por gabimet e teperta dhe faljet e shumta po me rendojne mua ne shpirt e ndergjegje,jo ty,qe me se shumti ke perfituar nga miresia ime.Te ndertosh dicka prej nje kohe te gjate ,te gjithe ta dine se sa je lodhur dhe ‘’shoqja jote e ngushte’’ vjen e ta prish si te ishte kala letre.E pabesueshme!Po perse?Ndoshta te me ulin poshte.Hahaha.Shume qesharake ,madje me vjen shume mire qe duan te me ulin poshte sepse kjo do te thote se une jam siper tyre.U tregova idiote,perseri fala.C’perfitova?Tjesht prisha nje miqesi tjeter te vertete.Epo miku qe nje dite behet armik,kurre s’te ka dashur,gjithmone te ka urryer.Sado doja t’ua perplasja ne fytyre te gjitha te palarat e tyre .Ketu qendron problemi sepse nuk di se ne cilen fytyre t’ua perplas.Vjen nje kohe kur njeriu nuk e harron kurre doren qe e ka ndihmuar nje dite por as ate qe e la kur ai kishte me shume nevoje.Me duket paksa absurde kjo’’doren qe ka ndihmuar nje dite’’.Njerezit I besojne dhe I ndihmojne njeri –tjetrit por jo aq sa per te bere gjithecka per to.Pra ka shume njerez qe te lene ne balte.Meqe shoqeri nuk kemi dhe familja nje dite nuk do te jete e afte te na ndihmoje.pasi ajo eshte lodhur duke na mesuar rrugen e drejte por ne si moskokcares kemi bere te kunderten,gjithsesi gjithmone do ta kemi mbeshtetjen e tyre.Atehere…Jemi dhe jam vetem,une dhe vetja ime,ti dhe vetja jote,askush tjeter.Jetoje jeten si te ishte dita e fundit dhe nuk do te duash me ta kthesh kohen pas. . .

Vepra te ngjashme
Autori: Anja Prendaj · Lloji: Analize letrare · Tema: mos u dorzo
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ta...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Filozofia
“Koha sherben, por nuk ekziston…” Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngadalesohet ne te njejtin moment, ne te njejten Kohe, por ne Kohe te ndryshme. Shume njerez enderrojne dhe madje perpiqen qe ta shpikin makine “Kohe”, por...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtimet
Prape po shikoj qiellin, si ne prozen e kaluar, por kete here rete nuk po luajne. Perkundruazi, po zihen, por jo me njeri-tjetrin…me Kohen… Po zihen me kohen qe te me ktheje gjithe castet e bukura, te kaluara. Madje, edhe ato te keqijat nese vijne ba...
Autori: Kledja ^^ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Takimi me "veten tende"
Tik-tak, tik-tak, Tik... Orandalon! Hedh syte perreth shikoj fytyra njerezish qe qeshin,soh nje vajze qe e ka zene gjumi,nje tjeter po degjon muzke dhe ja aty shikoj veten time..energjike e qeshur. Ajo po vjen drejt meje e me pyet: "Kush je ti?" Dhe un i ...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: Aida Duraku · Lloji: Ese informuese · Tema: 7 Marsi
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te bukura nuk mundem te gje , sepse me nje fjale nuk mund te te perhskruaj . Une nuk di si te pershkruaj nje njeri kaq te mrekullueshem sa ti mesuesja ime . Dhe m...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Luis😥
Nuk mund ta besoj akoma qe ti nuk je me ne kete jete.Si munde te largohesh keshtu?Si munde te lesh gjithe keto njerez qe te duan pas?Si mundi zoti te te largonte aq shpejt nga kjo jete?Si mundi te te largonte akoma pa krijuar familjen,akoma pa mbushur te ...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjyshja
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te tille. Ndoshta nuk e kam njohur shume, por edhe ato pak kohe qe e kam njohur kane vlejtur shume per mua. Çdokush ka nje person shume te dashur jashte familje...




Komentet e fundit!

Emri: king
Email: king00@yahoo.com
Komenti: fuck

Emri: asd
Email: as_prishtina@live.com
Komenti: asdsad

Emri: ELENA
Email: elenalato2001@gmail.com
Komenti: sh e bukur me pelqeu dhe me beri pun per dicka qe po kerkoja.

Emri: nesila
Email: agjentsmaci@gmail.com
Komenti: shume e bukur bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com