Data e postimit: 2015-03-01 18:30:42
Lexime: 31030
Libri eshte me i rendesishem se interneti
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: libri
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturës dhe I shkencës. Libri dhe vlera e tij e madhe, magjia e tij e mrekullueshme në zhvillimin e njeriut e të shkencës është vlerësuar nga një masë e madhe njerëzish të ditur. Libri të mëson, të edukon, të fisnikëron e të armatos me dije e kulturë. Shkolla dhe libri jane kostume kulture e fisnikërie për cdo të ri e të re. Ai që lexon libra bëhet më I ditur, më I përgatitur e më I armatosur për sfidat e jetës. Një thënie thotë: “Shtëpia pa libra, është si dhoma pa dritare”. Sot, vlerën e rëndësinë e librit e ka sfiduar apo e ka zbehur në aparencë shpikja e televizorit, e kompjuterit dhe internetit që janë dhe këto mjete vizive elektronike të përhapjes së dijes e të kulturës, të shkencës e të informacionit.Rinia e sotme I ka në dispozicion edhe këto shpikje të mëdha, por ajo kurrsesi nuk duhet të harrojë forcën e magjinë e librit. Interneti e ben te lehte te gjejme informacionet qe deshirojme por duhet te themi se gjerat qe i mesojme duke lexuar nje liber mbeten ne memorie per vite te tera me radhe dhe jo si ato qe mesojme nga Interneti.Cdo njeri që pretendon te jetë I ditur e I kulturuar duhet të jetë mik e shok I ngushtë I librit. Libri duhet mbajtur në rafte e nën jastëk sepse është ai që përcakton karakterin e sjelljen tonë.

Vepra te ngjashme
Autori: endri lami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkruanin mendimet e tyre, këngët apo folklorin në pllaka guri e në pergamenë. Me shpikjen e letreës nga kinezët e sidomos me shtypjen e shtypshkronjës ...
Autori: fiorina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri
E dua librin Libri miku me i mire.Blloku qe mban hitori nga me te bukurat ku vjen casti qe qesh por edhe qan!personazhet i njeh si miq real e do te doje qe ne realitet te ishin ashtu.Ne kohen e lire ti ke shume opsine per te zgjedhur se cdo te besh.Epo ...
Autori: Orgita · Lloji: Poezi lirike · Tema: Libri
Libri është miku më i mirë Ai dëshiron që secili nga ne ta lexojmë me shumë dëshirë Ai është i aftë të shpëtoj jetë Kjo është mëse e vërtetë Libri të mëson Kudo që shkon ,ai të këshillon Ai të edukon Ti zgjeron njoh...
Autori: Alkida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kultura
Kultura tregon indentitetin e një personi..Një njeri i kulturuar është ai njeri që ka dije,që flet qetësisht e bukur,që di të bashkëpunoj dhe të sillet mirë me të tjerët.Kultura parësore që ne tregojmë,është kultura që na japin prindë...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e librit
Libret jane cituar dhe si miqte me te afert te njeriutsepse njriu qe lexon gjen gjithcka :dijetarin,rrefyesin;degjimtarin. Shpesh ne faqet e librave gjejme personazhe qe na ngjasojne,ngjarje qe na ndodhin dhe shpesh gjejme edhe zgjidhje qe na mundojne. ...
Autori: Andora Kukeli · Lloji: Hartim · Tema: Libri
Libri është ajo botë që ti mund të hysh dhe të shikosh ngjarjet apo njohuritë që autori përcjell. Ndërsa të lexuarit është nevojë e të dituri e të kuptuari të botës së autorit. Mënyra se si cdo kush di të lexojë është metoda pers...
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Elma Ibishi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne sot e japim maksimumin ton vetem per jeten e metutshme . Libri eshte shoki i jetes ,pa nje liber smund te jetojm sepse libri eshte shum i vleshem per jetat ...
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Lediona · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Te dim se sa i vlefshem eshte libri
Te flasesh per librin eshte dicka shume e bukur.Libri nuk eshte thjeshte disa copa letre dhe disa shkronja.Per mua libri eshte jete.Libri te tregon boten e vertetet dhe imgjinare.Edhe pse jam e vogel ne trup,libri me ka rritur ne mendje.Me ka bere te logj...
Autori: Drilon Merko · Lloji: Hartim · Tema: Libri-burimi i dituris
-Libri eshe shume i cmuar per ne.Cdo gje ne jeten tone varet nga libri.Ai eshte thesari dhe eshte i mbushur me magji dhe kur do ta lexojme do te beje cudira ne mendjen tone. -Edhe pse ka shume gjera te tjera qe na ndihmojne ne zhvillimin tone,libri eshte...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Hartim · Tema: Libri,shoku im i qmuar
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gjithmone shoku im i ngushte.Libri eshte shoku i disa femijeve,por ai duhet te jete shoku i ngushte i qod femije ne bote.Sepse nese ne nuk e kemi shoke te ng...
Autori: fjolla thaqi · Lloji: Leter · Tema: LIBRI
libri është shoku më i mirë në jetë i cili na dhuroi dituri dhe na u mbushi trurin me dije e pasuri. ai është m i shternjët se sa thesari, është si burimi i jetës është xhevahiri jonë. më e mirë është dija se sa pasuria, ne nga libri ...




Komentet e fundit!

Emri: nnnn
Email: nebossine@hotmaill.com
Komenti:

Emri: nnnn
Email: nebossine@hotmaill.com
Komenti:

Emri: NOIZY
Email: zinizin@gmail.com
Komenti: bravo!!!

Emri: NOIZY
Email: zinizin@gmail.com
Komenti: bravo!!!

Emri: Adi .pederasti.kari
Email: Adi@mail.com
Komenti: Ese e bukur po e desha krahasim kontrasti jo bidse

Emri: Mbaresia
Email: Mbaresia@live.com
Komenti: Bravo shsh e bkr meqe qenkemi dhe moshatare

Emri: sabrina ina.k
Email: sabrina-karemani@outlook.com
Komenti: vertet mendon se kjo eshte nje ese argumentuese bindese sepse nuk po me duket aspak e till sepse ka hyre ne anen letrare dhe sic e dime eseja eshte nje shkrim joletrar

Emri: Xhoana Gjana
Email: xhoanagjana@yahoo.com
Komenti: EHHH KUJT I THUA....

Emri: oqi poqi
Email: oqi.poqi@live.com
Komenti: SHUME E VERTETE!!!

Emri: Ariana Grande
Email: ArianaGrande@mail.com
Komenti: I think it's so true! Bravo honey!! All the best!!:* From: Ariana Grande


Emri: ani
Email: ani965@gmaul.com
Komenti: Bukur bravo

Emri: ariel
Email: arimesidervishaj@gmail.com
Komenti: Fuck krejt inacijt

Emri: Rexhep Xhemollari
Email: Rexhephemollari@yahoo.com
Komenti: Bravo :)

Emri: Ana
Email: analika@gmail.com
Komenti: very good

Emri: Anxhelo
Email: ahmetajanxhelo1@hotmail.com
Komenti: Bukur

Emri: laura
Email: laura@live.com
Komenti: shbkr yll fare e ka mbyt me kete

Emri: alessio
Email: aless@hotmail.com
Komenti: bukurbukurbukurbukurbukurbukur dhe shum bukur vajz esht mendim I mire por edhe duhet te jete

Emri: jfyk
Email: adriatik_tusha@info.al
Komenti:

Emri: miri
Email: miri@yahoo.com
Komenti: (y)

Emri: dfh
Email: kico@yahoo.com
Komenti: bkr


Emri: BRUNILDA KARAJ
Email: brunilda@live.com
Komenti: ese shum e bukur Bravo!!!

Emri: kevin
Email: keviinmustafaj1@yahoo.com
Komenti: []

Emri: robikeq
Email: manimai@hotmail.com
Komenti: shume e bukur leni ca thojn kto ku**at

Emri: geri
Email: geri@live.com
Komenti: shum e sakt

Emri: aurora
Email: aurora@yahoo.com
Komenti: / te lumt shum e bukur

Emri: ferite
Email: ritaxhokola@gmail.com
Komenti: Ese shume e mire BRAVO

Emri: ervis
Email: ervis_axhami@live.com
Komenti: shm e bukur. duhet te shkosh per psikologe hahahahaha ;)

Emri: ajoo
Email: ajooo@hotmail.com
Komenti: shume e bukur kjo dh eshume e vertet

Emri: erina
Email: dorinapogradec@hotmail.com
Komenti: bukur

Emri: stela shurra
Email: shurra@yahoo.com
Komenti: e dhive fr mo nk me pelqe je shm shuke


Emri: stela shuke dreqi
Email: Stelashukedreqi@yahoo.com
Komenti: hahaha sa kot si ky i imi

Emri: i suma
Email: sami@gmail.com
Komenti: hahahah

Emri: stela muti
Email: stelamuti@yahoo.com
Komenti: sa kot mi shuke nk me pelqen

Emri: sami pordha
Email: samipordha@gmail.com
Komenti: pordh fare mo jeee si ese

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: te lumt arielaa

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: super do te doja te isha ne vendin tend ke mendime shum te bukura te kam zili. ke nje bravooooooo te madhe nga un.

Emri: joana
Email: joanatroksi@gmail.com
Komenti: yllllll

Emri: rixher
Email: rixher.mamli@hotmail.com
Komenti: shume e goditur ....BRAVOOOOO

Emri: naxhi llanaj
Email: naxhi.llanaj@yahoo.com
Komenti: shum shum bukur keni talent ne 6te krijuar fantastike

Emri: naxhi llanaj
Email: naxhi.llanaj@yahoo.com
Komenti: shum shum bukur keni talent ne te krijuar fantastike


Emri: samirela
Email: samirelamuchasaj@gmail.com
Komenti:

Emri: BaNdA BdB
Email: anisa-saferi@hotmail.com
Komenti:

Emri: haqif
Email: relia.mici@outlook.com
Komenti:

Emri: velo
Email: bresa-veli@hotmail.com
Komenti: /pl

Emri: veli
Email: bresa-veli@hotmail.com
Komenti: hahhahaha

Emri: ajla ajla
Email: nona.bisha@yaho.it
Komenti: e ke shfaq talentin bravo te qoft

Emri: ajla ajla
Email: nona.bisha@yaho.it
Komenti:

Emri: ami
Email: ami_hoxha@hotmail.com
Komenti: bravooo... shum e bukur!

Emri: shume e bukur bravo
Email: arber_meda@hotmail.com
Komenti:

Emri: lona
Email: stars@hotmail.com
Komenti: bravo!te lumt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com