Data e postimit: 2023-02-27 21:46:44
Lexime: 846 |
Shume kohe me pare kur isha nje vajze e vogel kisha degjuar shume perralla nder te cilat e preferuara ime ishte nje perrale me pirate tek e cila kerkonin nje thesar ne ishullin e thesarit. Doja qe dhe une te gjeja nje thesar I cili te m...
|
|
Mos u trego shumë i ‘ndershëm’ me të gjithë në këtë botë.. Mos harro se pemët me të ‘drejta’ zgjidhen gjithmonë të parat për tu ‘prerë’..!
Të kesh një vend në zemrën e dikujt, do të thotë të mos jesh asnjëherë vetë...
|
|
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze?
per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...
|
Lulja kosoves
Lulja e kosoves
Ku të ka nda
Nga shoqet e tua
Me lot
Kur te ka këputur
Me dorë të lehtë
Nëna ime
O lulja shkretë
Më thuj q'të ka thanë
Kit të ka dërgue
Të unë me ardhë
Mem përmallue
Mem thanē se e mjer...
|
"Miqësia i dyfishon gëzimet dhe i përgjysmon dhembjet"
|
Jeta na shfaqet përpara syve tanë si një skicë-pikturë e pangjyrosur. Problemi është se jo të gjithë jemi piktorë profesionistë...
|
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe.
2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin.
3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
|
E dashur Largesi..
E kuptoj qe kjo eshte puna jote, por te lutem behu me e meshirshme, me njerezore.. Kushedi se sa njerez nuk mundem ti takoj, ti puth, ti perqafoj vetem prej teje.. Me mua e ke ekzagjeruar pak si shume mesa duket.. Perhere ke qene preze...
|
#paulxrap
Gango deri sa t vdes 😎
e nse dikush don naj ngatres ⛓
e din esht vec ni adres 💤
Ropt e shpis ua mbeshtes 🤪
Vec me nji numer u pershndes 🤚🏻
Mos u ka bo ves 🥴
Tu e pa plaken tuj tu e shes 😉
Mo...
|
1. kur ndimon te tjeret,ndihmon dhe vetveten.2.miqsia eshte dashuri e thell ndaj miqve.3. respekt do te thot nese dikush flet ti te heshtesh,sepse nganjeher heshtja na zbukuron............ nga erza
|
"NUK KA KESHILL ME TE KEQE NGA AJO QE E SHTYN NJERIUN TE MOHOJ KOMBIN E VET"
"UN JAM JOI NJE KOMBI POR I TE GJITHVE DHE PER TE GJITH"
|
dashuria eshte motorri i jetes , matematika eshte motorri i shkences
|