Data e postimit: 2016-03-03 20:26:08
Lexime: 3887
Përgjegjësitë e prindit ndaj fëmijës :
Lloji: Thenie
Tema: FEMIJET
Autori: angela pepkolaj
Shkolla: eureka
Klasa: Xa
Qyteti: TIRANE
E-mail: pepkolajangela@yahoo.com


-Ti rrisë dhe edukojë me ndjenjën e respektit ndaj njëri-tjetrit.
-Të kultivojë besimin te Zoti dhe dashurinë për njeriun.
-Ti ushqejë me dashurinë për atdheun.
-Të respektojë të drejtat e fëmijës.
-Të sigurojë një edukim sa më të mirë.
-Ti bëjë të aftë të përballojnë sfidat e jetës.
-Ti mësojë të jenë të pavarur dhe të lire në jetë.

Vepra te ngjashme
Autori: Bleron Seferi · Lloji: Thirrje · Tema: Femijet mesojne ate qe shikojne:!!
“Fëmijët mësojnë atë që jetojnë: Nëse një fëmijë jeton në kritikë, mëson të dënojë. Nëse një fëmijë jeton në urrejtje, mëson të luftojë. Nëse një fëmijë jeton në ironi, mëson të jetë i ndrojtur. Nëse një ...
Autori: SINDI LUMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: e pavarur
jam e pavarur sa zogu qe fluturon ne kaltersi . jam e pavarur sa era qe fluturon e se kap njeri . e pavarur si uji i kulluar i burimit jam . e vetkenaqur nga lumturia , nga endrra , nga pavaresia . jam nje zog i lire qe udhetoj si shtegtar . ne hapesiren ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dashuria
Çdo njeri i dashuruar jo gjithmonë krijon "ëndërra jete" vetëm mr një person. Ka nga ata njerëz që nuk janë të sinqertë në dashurinë e tyre,ndjenjat e tyre,por janë gënjeshtarë,aktorë që e luajnë më së miri rolin e tyre prej të pafaj...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation result Love is an intangible feeling that makes us vulnerable to danger, pain and suffering. However, love is the foundation of fr... More Dashuria ësh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 75 vjetori i çlirimit
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashuri të paskajshme.Dhe arrin të shërojë shpirtin nga çdo vuajtje.Kur të gjithë ne si popull kemi liri,ne ndihemi kryelartë.Dhe më të fortë për sfi...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Poezi personale · Tema: Te drejtat e femijve
Te drejtat e femijeve Femijet kan te drejt Qe gjithmone te mesojne E mos bjerrin rrugeve Por mbare te punojne Femijt kan te drejte Qe te jene te lire E mos turturohen E te lidhen me zinxhire Prandaj o prind Dicka po ju them ...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Ornela Shehi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhmja
Ja kush do t jem unë në të ardhmen!!! E kush nuk do të donte një të ardhme të mirë për veten e tij, madje mund të them se ky është qëllimi I të gjithëve. Cdo njeri jeton me shpresën se një ditë do të arrijë githcka do, gjithcka q...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Për çfarë arsye ne do të sakrifikonim ?
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo është në formën më të përkryer dhe rrezaton jetë.Ama liria humbet për disa arsye. Në situatën ku individi bëhet pjesë integrale e sistemit me...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: ANONIM · Lloji: Poezi personale · Tema: Trëndafilat e zemrës sime
Në një kopsht të bukur, nëpër hije e dritë, Trëndafilat e zemrës sime rriteshin me kujtime. Ata bënin valë në errësirën time, Ngrinin lartë shpresën dhe dashurinë. Trëndafilat e zemrës sime, simbole e bukurisë, Ngjyrëzuar në hi...
Autori: HAJDAR BAFTI · Lloji: Poezi personale · Tema: !
JETA RRUGËTIMI TEK E VËRTETA" Qtash kohërat kan marr ,1 rrug pa kthim sot ësht koha me ec përpara me pas guxim , e asnjëher sduhet me u dorëzu e mos me të  lën me, të mposht  vetmin. Kohërat fillojn ,edhe ndryshojn si një udhë kalimtar...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com