Data e postimit: 2023-02-27 21:13:11
Lexime: 472
Thënie
Foto
Lloji: Thenie
Tema: Vajza e Letrës
Autori: Anna Çani
Shkolla: Gjimnazi "Raqi Qirinxhi"
Klasa: Xc
Qyteti: Korçë
E-mail: vincanianna@gmail.com


"Miqësia i dyfishon gëzimet dhe i përgjysmon dhembjet"

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Fjale te urta · Tema: Bota do të ishte më e begatë nëse ne do ndiqnim këto mësime të urta
Merre jetën ashtu si të vjen. 😊 Paraja është e rëndësishme,por jo më e rëndësishmja në jetë. 😊 Mendimi i vonuar nuk vlen për asgjë 😊 Me një lule s'vjen behari. 😊 Fillimi i mbarë,gjysma e punës. 😊 Argumentat duhen p...
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: Edvalo Toraj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Miqësia
Të kesh një Miqësi , është një lumturi. Shakatë në miqësi janë pafund, shaka që nuk gjenden kurrkund. Vetëm në miqësi ndihesh i plotë, sepse si kjo miqësi nuk ka në botë, ajo të ofron gëzim e jo lotë.
Autori: :p · Lloji: Thirrje · Tema: shoqeria
Miqësia nuk është të shikohesh ose të takohesh çdo ditë; miqësia është të kthehesh edhe mbas një kohe të gjatë dhe të shikosh që asgjë nuk ka ndryshuar..!!
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
E di..... E di, Ti mendon se i di të gjitha Por jo miqësinë e vërtetë, Ti nuk di ta formosh, Ti nuk di ta mbash, Ti nuk e di se ç'është miqësia e vërtetë. Po a nuk e ke pyetur veten Se ç'është jeta, Pa një miqësi të vërtet...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: Nevrus Zaimi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Muaji i Letersise
Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju. Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mu...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Njeriu vuan për njeri ! 2.Nga miqësia largohet mërzia !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Punësimi është jorgani i të varfërve ! 2.Miqësia e tepërt kalon në armiqësi !
Autori: aleksandra piligriu · Lloji: Poezi personale · Tema: droga
nje dite dimri e pranvere, une prape jetoj e mbytur nga trishtimi s'jam ne gjendje te enderroj. me ka mbetur vetem nje shprese, te ringjallem e te mos vdes. pres nje droge te me ndihmoje, drogen e nenes te me ledhatoje. shpiti i saj te pranoj...
Autori: Eralda Peca · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shoqeria
Ditari im N’ditarin tim hedh mendimet e mia është miku im,me të bisedoj çdo ditë Aty janë t’gjitha t’fshehtat e zemrës sime Është miku im sekret që m’di t’gjitha fshetësitë n’rreshtat e tij mban gëzimet e mia dhe kur unë ...
Autori: fitore berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Shoqeria ,miqet nuk jan thjesht një ngrup njerzish, me të cilët thjesht kalon koh me ta dhe bën muhabet.Miqët e zemres jan njerzit me të cilet gjen harmonin ,përkrahjen tek ta por jo vëtëm kaq me ta i arrin bashk sukseset, gabimet,budallalla...
Autori: Orgita · Lloji: Leter · Tema: Për mikeshën time.
17.04.2020 E dashur Meri Sa e lumtur jam që të shkruaj përsëri.Sa dua të di se si ja ke kaluar këto kohë .A e di se sa malli më ka marrë për...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation result Love is an intangible feeling that makes us vulnerable to danger, pain and suffering. However, love is the foundation of fr... More Dashuria ësh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com