Data e postimit: 2016-04-27 15:51:28
Lexime: 2905
Keshill e
Lloji: Thenie
Tema: Qeshja
Autori: Zade krasniqi
Shkolla: Imer krasniqi
Klasa: 5
Qyteti: Malishev
E-mail: fitim_12@hotmail.com


E qeshura nuk do te thoteqe je gjithmon I lumtur thjesht do te thote SE je nje person I fort

Vepra te ngjashme
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Ai qe te do vertet
Nje lot qe te pikon...kur ti lendohesh...kur je e gezuar...kur nuk ndihesh mire..dhe gjithcka tjeter,nje person qe te do ty vertet do ti dhimbte zemra kur ti lendoheshe...dhe do ti rrifte aq fort kur ti ishe i lumtur...Ai eshte personi qe te do vertet...
Autori: Sejhan Shabani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: shoqeria
Shoqja Ime E Ngusht Kam nje shoqe shume te bukur dhe gjithmon qendron e lumtur, per te qeshur me ben gjithmon se keshtu eshte shoqeria jon. Pa DINEN nuk shtyhet dita pa njera-tjetren sna ecen rrita, ne shkoll nje dit kur ajo mungon rri ...
Autori: Enkeleana dhe Lindrit Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lulja ne oqean
Nje here e nje kohe na kishte jetuar nje mbreteri.Aty sundonte nje princ i vogel.Njehere ai ishte duke shetitur ne pyll ai gjithmon kishte deshir te behej i fort.Ai pa lulen ne oqean dhe e mori dhe tha:-kam deshir te behem i fort dhe atij ju realizua en...
Autori: Glea · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vetmia apo shoqeria
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj si dhe shoqeria disavantazhet! Te jesh i "vetmuar" nuk do te thote qe gjithmon je vetem:jo.Vetmia eshte edhe ndonjehere e dobishme,ta jap nje raste:kur je...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Deri para pak minutash... Mendoja se dashuria te sjell lendime,vuajtje,etj... e vertete! Por ato jane vetem prova,nese nuk arrin ti kalosh,do te kesh vuajtje lendime,etj ne hten tende Por nese arrin ti kalosh,gjithmon do te jetosh e lumtur... Kur ti ...
Autori: ana · Lloji: Poezi personale · Tema: si gjithmon
NGANJEHER ME VJEN TA KAP VETEN ME SHPULLA E TA GODAS FORT E FORT DERISA TE MOS KEM ME FORCE E NGA GABIMET E MIJA TE MESOJ NGANJEHER ME VJEN TE QAJ E TE ULERAS ME GJITH FORCAT QE KAM QE DHIMBJEN TA LARGOJ NGANJEHER CUDITEM ME VETE SI DUROJ KAQ SHUM I LEJOJ...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Loti pikon n shpirtin tim
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh von per pendim? A e din q nga un u ke Largu? E sko mo kthim!.. Loti pikon në shpirtin tim!.. Më le!. N vetmi e n trishtim A e din q lotet per ty ...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...
Autori: Gresa :) · Lloji: Poezi dashurie · Tema: 8 Marsi
8 Marsi Nënën per 8 Mars Fort e putha une Dhe ne vesh i thash Qofsh e lumtur shumë! Kur ti je e lumtur Ndjej dhe une gëzime Festa jote e bukur Eshte dhe festa ime.
Autori: elma mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta e nje njeriu te zakonshem
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe te dashurojne .Ne jete ka caste te mira dhe te keqia .tTe qeshura dhe te qara .Ne jete mund te perballesh me sfida te renda te cilat duhet i perballosh.Mos...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femij...
Autori: miri hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miq e shoke
Miqesia eshte nje nga gjerat me te rendesishme ne jete. Cdokush e ka nje grup miqesie, nje mik te ngushte, nje njeri me cilin na pelqen te kalojme kohen, nje njeri ku gjithmone mund te mbeshtetemi. Miqesia e ngushte fillon qe ne femijeri, ku nje femije pe...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: BRAVO



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com