Data e postimit: 2022-03-31 20:22:47
Lexime: 7407
ese: A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Autori: unknown
Lloji: Ese argumentuese
Tema: A kishte valle kjo mace me shpirt qengji edhe ambicie njeriu
Shkolla: kole kovi
Klasa: 8
Qyteti: pg
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nga pikëpamja jonë tingëllon çuditshëm ekzistenca e një krijese të tille. absurditet ose imagjinatë të shfrenuar. Por mbase ajo simbolizon fëmijërinë e autorit.
Siç e dimë tashmë Kafka ka pasur një fëmijëri jo fort të lehtë. Ka pasur një marrëdhënie jo edhe aq të mirë me babain e ti, ku ai i shpreh qartë në letrën drejtuar atij. Ndoshta ideja e të pasurit një kafshë të tillë do të shprehë karakterin e babait të tij. Mbase ai ka qënë po aq mace sa edhe qingj. Mace duke qënë një njeri deri diku i egër ose ndoshta autoritar, dhe qengj si një personalitet i qetë dhe i dashur.
Por a mund te ketë pasur kjo krijesë me pamje të çuditshme dhe të veçantë edhe ambicie njeriu? A mund të ketë pasur ajo mendime apo ambicje si prej njeriu? Kafka në një pjesë thotë që nuk po e dallonte dot se kush se kush po qante, ai apo kafsha. Mbase ajo ishte e lodhur nga jeta që po bënte dhe vetëm thika e kasapit mund ta shpëtonte. Por ai e hedh poshtë këtë pasi e kishte trashëgimi dhe këtë gjë nuk ia bënte dot.
Përfundimisht, kjo kafshë mund të ketë ambicie njeriu. Të paktën të dhënat që kemi e përcaktojnë këtë.pazakontësia e saj bën që edhe të na udisë me gjithë këto ndryshime në trupin e saj.

Vepra te ngjashme
Autori: Fjolla Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Endrra
Muzika ?? Eshte e vetmja gje qe te qetson dhe e vetmja gje qe te ben te ndjehesh mirë. Muzika eshte e thjesht kengon 2-3 min dhe pastaj fillon kenga tjeter . Te them te drejten muzika eshte jeta ime . Ne te ardhmen synoj qe me muzik te arrij kulmin dhe t...
Autori: Dea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e tyre
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit...
Autori: sadete · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te dua
TE DUA TE DESHA PA KUSHT TE DESHA PA KOMPROMIS TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM TE DESHA SIQ ISHE PA NDRYSHIM TE ME NGULE THIKEN ME FALE ZHGENJIM DASHURIA E VITEVE NE QASTE U KTHYE NE URREJTJE STE DUA VETEM TE URREJ PER VITET E HUMBURA
Autori: Mikela Qesja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Arti dhe enderrat jane shume prane njera tjetres!
Arti eshte nje frymemarrje qe thith shume oksigjen dhe cliron vetem kenaqesi per te medituar.Eshte nje qetesi shpirterore,ku me ane te ngjyrave zgjojme vetveten.Arti nuk eshte memec,ai mund te flase e te na relaksoje edhe ne njekohesisht ndajme gezimin dh...
Autori: Argjira Ajeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje pushim i padeshirueshem
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr malli shum per shkollen per shoket dhe shoqet e mia . shpresoj qe te jenin te gjith mire me shendet,po filloj te tregoj nje ngjarje e cila lidhet me familje...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota e Ideve
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexonte. Ne vend qe te kerkonte shoke dhe shoqe; nuk I donte. Historite e librave gjithmone ju duken me interesante se sa realiteti. I ofronin shume gjera qe asn...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perse me pelqen te studioj?
Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here te p...
Autori: T.N · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Femije apo e rritur? kjo eshte pyetja we me ka munduar gjithmone e nuk kam ditur to kthej pergjigje.Por besoj se me pak arsyetim mind te dal ne nje konkluzion.Nga te gjithe e kemi degjuar kete craze "Eh e kam kaluar edhe une periudhen e adoleshences" ate ...
Autori: anjeza zhitia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: zgalemi
Era fryn e terbuar dhe ngre vale si nje ma ... fluturo,zgalem -trmroshi, vrull i eres nuk te ndal! ulerin tufan i eger permbi det pa an ,efund... ...
Autori: symbyle qazimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E ardhmja ime eshte ne duart e mia
Jetojme duke ëndëruar,dhe vdesim pa e perfunduaf endren. Tentojme te lidhemi me nje realitet por ne fund ngelim te lidhur me nje imagjinate. Pra, kjo eshte qenia njeri jam un dhe te dhe te gjithe njerezit qe kam njohur qe kur kam hapur syte ne kete je...
Autori: HARRY POTER · Lloji: Ese argumentuese · Tema: HARRI POTER ME SHOKET E TI
Ishte nje e shtune plot me diell dhe kopshti zoologjik gelonte nga familjet.Te dera e hyrjes se Dersilit, xhaxha Vernoni i bleu Dadlit dhe Persit dy akullore te medha me cokollat dhe pastaj, meqë banakierja buzegaze e shitores e pyeti Harrin ç’deshiro...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Adela hushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: perparesite dhe rreziqet e perdorimit te internetit
Teknologjia cdo dite edhe me shume po behet pjese e pandalshme e jeteve tona,duke i ndikuar ato.Avancimi teknologjik ka rritur perdorimin e saj ne mase,madje edhe nga femijet.Teknologjia ka perparesite e saj te zhvillimit te disa aftesive te njeriut.Te fe...
Autori: ona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta e njeriut
jeta eshte eshte si nje piano kurse pianisti i saj je ti ndaj mundohu te krijosh nje melodi sa me te bukur




Komentet e fundit!

Emri: marin
Email: strefi.marin@gmail.com
Komenti: shuuuuuume faleminderit. me ke ndihmuar shume per detyrat e shtepise. bravooo!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com