Data e postimit: 2014-12-22 13:18:42
Lexime: 3575
MOS
Lloji: Ese argumentuese
Tema: MOS KETE MOS ATE
Autori: NAIM FRASHERI
Shkolla: SHKA TE INTERESON
Klasa: SDO TREGOJ
Qyteti: SHKUP
E-mail: NAIM_FRASHERI@SINGLE.COM


PSE MOS ATE ♥ MOS KETE ♥ MOS TE LUTEM ♥ MOS I VISH QORAPET ♥ MOS I LAJ TI SEPSE PRISH CDO GJE ♥ MOS E HA ATE ♥ MOS E PI KETE ♥ MOS E TRET SI BUDALLA ♥ MOS LUAJ NE KOPSHT ♥ MOS BEJ GJERA TE NDYTA ♥ MOS ENDERRO SE NUK DO TE NDODHE ♥ MOS TREGO ♥ MOS U MESO NE ATE MENYRE ♥ MOS U NDERRO SA HERE QE TE DALESH ♥ MOS E DERDH TE GJITHE UJIN E NXEHTE ♥ MOS BEN ASHTU GJESTE ♥ MOS U TREGO I DITUR ♥ MOS U LAZDRO ♥ MOS ME NERVOZO ♥ MOS ME HYP NERVAT EDHE ME SHUM ♥ .....!!!!!!

Vepra te ngjashme
Autori: ELMEDINA KRASNIQI · Lloji: Poezi kolone · Tema: luaj zemren etj.
VENDOS VETEBESIM A KE TREGO TE THEM KUPTO ASNJE GJE MOS DALLO DOREN TENDE MA SHTRENGO ZEMREN TENDE KAPLO POR TE LUAJ DIKUSH ME TY MOS LEJO VETEM MESO DITURI ME DHURO
Autori: Sumea Terbunja · Lloji: Poezi personale · Tema: Per ditarin e çdo njeriu
Ditari Ditarin askujt mos ia trego Fshehtesi mbaje ate, Çndien mbrenda mos verteto Jeten tende mos veshtirso. Por mbr...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Pengesa e nje dashurie
Un dhe nje vajz tjeter,njekohesisht e donim nje djal, por ai me donte mua,te gjith e dinin kete, ajo vajza tjeter bente gjithqka te na ndante... Gjithmon me thoshte shum gjera mua... gjithmon ia ktheja keshtu: "Mos na pengo,ai mua me do"Kjo Vazhdoi ...
Autori: Maria Marku · Lloji: Poezi personale · Tema: Lypsaret qe meshirohen
Lypsari I meshiruar Duke ecur rrugeve neper trotuar Me kembe te zbathura nje lypsar Pyet zotin me dhembje A ka shprese per mua, sepse edhe Une kam njerez qe I dua. Te lutem zot me trego mos me ler Ne mjerim prandaj te lutem shpejto Kam te ...
Autori: Flutura Azemi · Lloji: Analize letrare · Tema: Mesusi
Kaq shume ese shkrova mirpo harrova te shkruaj per kryesorin per at qe me mesoi kriteret per te shkruar,harrova te shkruaj per ty mesues mir per fat te mire mu kujtua tani po shkruaj per ty...FALEMINDERIT shume qe punon me ne ,e di qe nxensat jane te ndry...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Jeta ësht me shum sfida"
......."Sprovat e jetës rrugëtimi drejt së të vërtetës"..... : "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkuarën edhe mendo për çka të pret tani": Mos lëndo ve...
Autori: znj.P · Lloji: Poezi personale · Tema: Une jam era
Une jam era une jam era qe fry cdo mengjes nese se beson tiii del jashte dhe provoje vet a te ftoh a te ngri a te nxe a te shkri me trego qe heren tj te bej me ra shi ahahaha une jam Era
Autori: anto · Lloji: Ese vleresuese · Tema: c eshte pendimi
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia bejme vetes kete pyetje? eshte nje pyetje qe ndoshta kure nuk do tia marim pegjigjen. disa njerez thone provoje,jetoje pastaj thuaj ate qe mendon.ndoshta kjo...
Autori: lumta bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne lot mee sy ahhhh ti nuk e din un edhe pse ndonjeher sillesha keq me ty (prap ti ishe njeriu me i vleshem per mua) malli per ty nuk paska kufi pran varrit ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Jeta"
Jetoje jeten ashtu sikur ç'të vjen Asnjeher mos u dorëzo leht ,nganjeher Të vijn edhe mendime që veten e gënjen , Por gjithmon qëndro me të drejt. Jetoje çdo sekond, sikur të ishte fundi I botës se është e gjitha jeta jote dhe, Bë...
Autori: Eni Serani · Lloji: Poezi dramatike · Tema: jeta
nje dite me tha jeta ti mos u merzit cdo gje ne kete bote vjen shpejt edhe ik jo i thash nuk mundem sepse me lendon e di se pa vuajtje nuk mund te jetojme te lutem me tha ti mos u hidhero mbahu pas nje shprese dhe mos u dorezo te l...
Autori: Drisela · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "E ardhmja"
Sa do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zg...
Autori: Melisa Abazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ''Beso ne te ardhmen tende se do te jete shume e bukur''
a do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zgjedh...
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...




Komentet e fundit!

Emri: mabel
Email: mabi@yahoo.com
Komenti: ça do te thuash me kete esen ti se sjam tu tkuptu fare

Emri: desiiiii
Email: desi.baja@hotmail.gr
Komenti: /

Emri: mos kete
Email: mos@ate.com
Komenti: biggest bullshit ever



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com