Data e postimit: 2020-06-23 22:49:42
Lexime: 3825
kur të vdes një ditë!
Lloji: Ese argumentuese
Tema: kur të vdes një ditë!
Autori: Liridona Isufaj
Shkolla: SH.M.L.E.J "Hoxhë Kadri Prishtina"
Klasa: 10
Qyteti: Obiliq, ( Mazgit )
E-mail: liridonaisufi57@gmail.com


Pas një kohe kur unë më s’do jem,
do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një unë?
E kush do të kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë me flokë e sy gështenjë?
Kujt do i bie ndërmend se diku një vajzë mbushur plot me fantazi e ëndrra përpiqej të mbijetonte,
E vrarë padrejtsisht, e ndonjeherë edhe që kishte vrarë të tjerët,
Kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë që nuk hoqi kurrë dorë dhe pas zhgënjimeve më të mëdha, nga ato që i thyen zemren në dysh?
Kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë, jeta e së cilës qe një film horror i vërtetë qysh në fëmijëri?
Kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë e cila gjënë që bënte më mirë ishte të buzëqeshte?
Kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë që dashuronte aq shumë asgjë e çdo gjënë njëkohsisht?
Një miqësi a një dashuri që ditën ta bënin copa.
Kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë që kish rënë në dashuri me hënën, yjet, zogjtë dhe lulet?
Kush do kujtohet që dikur, diku jetoi një vajzë që gjente shpëtim vetëm në gërmat?
Kush do kujtohet se dikur, diku jetoi një vajzë që nuk u rrit kurrë?
Kush?! Vitet do kenë ikur larg përtej horizontit...
Ndoshta familjarët e mi do vinin vetëm për të më hequr ndonjë fije bari nga toka, të derdhnin ndonjë lot viteve të para të mungeses time, e më pas do mësohen me të, ashtu si dhe unë u mësova me mungesën.

E, do kalojë edhe më shume kohe e atëherë askush s'do vijë për të hequr ndonjë tufë bar.
Do jem mbuluar nga bari...dhe askush nuk do kujtohet që unë dikur jetova.
Jeta do vazhdojë, hëna do jetë e zbehtë si tani, yjet ndonjeherë do ndriqojnë për hatrin e kujtimeve që derdha mbi supe njerzve që mbeten pas, zogjtë nuk do ndalen së kenduari, dhe lulet do qelin e qelin, por asnjeherë më askush, nuk do kujtohet që dikur, diku jetoi një unë...

Vepra te ngjashme
Autori: dajana oruci · Lloji: Poezi personale · Tema: shoqeria
edhe pse larg njera tjetren kemi shoqen ne prape jemi kjo largese sot dikur ish miqesia ky trishtim sot dikur ish lumturia une ty asnjere ste harroj ne cdo moment ty une te kujtoj ky lot sot dikur ish dashuria dije se ne te dyjave...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femijesh. Ajo me sjell edhe nje here kujtimin e Kristes, shoqja ime e ngushte ne femijeri. Me kujtohet si grindeshim per gjithcka, se sa te llastuara ishim ateh...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Poezi personale · Tema: Pasqyrimi ne liqen
Pasqyrë, po si pasqyrë Pasqyron një trup, një fytyrë Ti që vetëm fizikun sheh A thua mua a po më njeh? Jam unë Lorena, shoqja jote Një vajzë e vogël dhe pak e dobët Që me sy ëmbël të shikon Ndonjëherë me dorë edhe të ngacmon...
Autori: NAFI ÇEGRANI · Lloji: Poezi personale · Tema: jetë burgu
ËNDRRA IME ! Të kujtohet sa vjeç ke qenë kur ike, të rrëmbyen horrat, të shanë e të vranë, gjymtyrë sakatosur, dhe me shpirt syrgjinosur, të akuzuan dhe dënuan - në burgje të dëbuan ! Të kujtohet sa vjeç ke qenë apo i ke harrua...
Autori: Diamira Havalja · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nene
Cdo dhimbje e ka nje lot Cdo vrasje nje percmim Cdo arkim e ka nje shok Dhe cdo arritje nje deshtim  Je engjelli im mbrojtes Qe zoti ma ka dhene Je bukuria e gjithe botes Qe me krenari e therras NENE Ndoshta, ndoshta, ndoshta Vetem shprese...
Autori: To.mi. com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Nje vajze e re martohet ne moshen 15 vjecare mirpo nga kjo vin nje krijese e re nje vajze mirpo burri nuk e donte kete vajze. Vajza nuk e pranoi kete gje dhe e lindi fmin e vet. Kur lindi fmia babai nuk e mbajti asnjehere ne krah dhe e quajti kopile. Ai i...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Dikur
Kur luaja me ty përmallohesha kur zihesha me ty pendohesha Sot kërkoj në kujtime se mos të gjej ty Dikur...
Autori: infinitylove · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poezi dashurie
Dikur e doja, dhe me donte, ne sy e shikoja, ne sy me shikonte dhe zemra ime vec ate dashuronte. Nje dite te mallkuar, gjithcka ndryshoi. Fjalet,i mori era Ndjenjat,i rrembeu humnera. Dikur ishte nje engjell per mua, tani ne nje demon mu shn...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: Lauresa · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Motra ime
Motra Ime Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kush te meshtetemm tek nje shoqe e cila qesh me lotet e mij A por ti erdhe Moter.Diten kur ti linde binte shii .Nuk po binte shii por ishinn lotet e mi nga ge...
Autori: [FG] · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Perse zgjidhjet ne jete me takojne mua dhe askujt tjeter
Jeta eshte e mbushur.plot te.papritura, gjera qe ne nuk duam te ndodhim apo gjera te bukura. Pavaresisht situates qe mund te jete, zgjedhjet dhe vendimet ne jete me takojne mua. Mua sepse eshte jeta ime [PARAGRAFI 2] Jam krijuar te kem gjerat e mija, ...
Autori: Ana · Lloji: Poezi dashurie · Tema: per ty
Jam diku humbur ne mendime se ce ka gjet kete zemren time S’mund te mendoj azgje tjeter vec per ty e shkruaj ne leter. Zdi ku jam e zdi ku shkoj as nuk dua te mendoj Po me thuaj si te harroj kur xhdo cast te mendoj. Me fal zemren un po vras ...
Autori: Komentues · Lloji: Anekdota · Tema: Tragji-komedi
Vajza:Kqyrni,shoqe kam tablet ajpad Shoqja1:Sa i. Bukur,e gzofsh ! Shoqja 2 mendon:U bo kjo me ajpad.Iu theftë qaji tablet n'pllaka iu theft! Autori:Vajza ftoi 2 shoqet e saj dhe ua kallxoi tabletin. Po një shoqe ish te plas prej inati dhe qejf kish...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Dashuria ime varfanjake, ah,lule e njomë naive e rritur diku mes dëborës kështjellë gotike e mbushur me pije të turbullta Bisk i veshur nën gur të vetmisë Fantazi e thurur aty aty diku në mes të natës ku shndriste e argjendta hënë A...




Komentet e fundit!

Emri: Elvis
Email: elvisitreska@gmail.com
Komenti: Sa mire qe je gjalle Liridona!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com