Data e postimit: 2021-12-19 09:59:48
Lexime: 2037
Të jetosh përgjithmonë duke mbrojtur ideale
Autori: Kevin Çika
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Mbrojtja e idealit ne histori dhe letërsi
Shkolla: Universiteti Politeknik i Tiranës
Klasa: 1-C Elektronikë
Qyteti: Kukës
E-mail: Email eshte i fshehur!


Në bazë të formimit intelektual dhe shpirtëror dhe edukatës së marrë,njeriu krijon një sërë idealesh,me të cilat e konstrukton jetën.Ato janë gjëja më e vyer për të dhe drita që i ndriçon mendjen dhe shpirtin.Edhe pse koncepti i idealit duket i vjetër,dogmatik dhe i padobishëm,të gjithë ne nuk mind të shpëtojmë pa pasur idealet tona.Thjesht ideja e të mohuarit të çdo parimi,krijon një parim të ri.
Idealizmi zë një vend të madh edhe në art.Më të përhapura janë : ideali i lirisë,dashurisë,familjes,dijes.Në letërsi kemi një pafundesi personazhesh që pa ndrojë vendosin idealet e tyre mbi jetën e tyre.Ata zgjodhën të rimishëroheshin nëpërmjet mbrojtjes së parimeve.
Në rrafshin filozofik,të sakrifikuarit jetën për ideale shikohet në disa këndvështrime. I pari është ai se të gjithë ne si qenie kemi frikë nga vdekja dhe asaj çka ndodh më pas.Kjo frikë nxit njeriun që ttë ndërtojë jetën e tij në bazë të disa parimeve të forta.E madje të japë jetën për to,duke qenë i sigurtë që misionet e jetës së tij i ka plotësuar.Kjo frikë na çon të bëjmë gjëra të jashtëzakonshme,në mënyrë që të mbesim gjallë në një formën e idealeve.Vdekjen fizike nuk e shmangim,ama vdekjen e parimeve po.
Këndvështrimi i dytë është se njeriu e sheh jetën si të pakuptimtë.E për tu larguar nga pakuptimësia e jetës,ai ndërton një sistem vetjak parimesh shumë të fortë.Dhe që e bën të lumtur.Prandaj ai do ta mbrojë me çdo kusht.Ky akt sublim nga pragmatistët është parë dhe si përpjekje e dëshpëruar e njeriut për distancim moral nga të tjerët.E për tu ndjerë “special” në një formë.
Historia na ka mësuar se njerëzit në kohëra agresionesh dhe shtypjesh barbare,u qëndronin besnikë bindjeve të tyre.Sepse për ta,të jetosh duke shitur idealet,është si të jesh i vdekur mes të gjallëve.Qindra mijëra njerëz derdhën gjak duke luftuar me trimëri,në emër të lirisë.Ata nuk donin të pajtoheshin me faktin e të jetuarit nën zinxhirët e robërisë.Ndonëse lirinë,fizikisht ata nuk e gëzuan,gjenerata e re e gëzon atë.Dhe këta dëshmorë janë në palimpsestin e historisë së çdo kombi.Ky është rimishërimi në formën më të pastër.
Letërsia na njeh me figura idilike dhe guximtare të cilat sakrifikuan jetën denjësisht për ideale.Mjafton të përmendim Antigonën,e cila me një trimëri hyjnore i doli kundër çdo autoriteti.Për të mbrojtur nderin e të vëllait.Ky akt mbetet në historinë e njerëzimit.Duke e bërë të pavdekshme ndër breza.
Vdekja është parë gjithmonë me nuanca të errëta e me dhimbje.Ama të japësh jetën fizike,për të ngjallur idealet e tua,nuk do thotë të vdesësh.Absolutisht që jo ! Heronjtë e letërsisë dhe historisë provojnë të kundërtën.Do thotë të jetosh si akt sublim.Ky është në thelb himni i jetës për shumë persona.Të shfrytëzosh jetën fizike për të jetuar si vepër madhështore që e avancon njerëzimin

Vepra te ngjashme
Autori: Erlind FAHRIU · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Emigracioni
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi dëshmitarë të braktisjes që po i bëhet në masë vendit tonë. Ndërsa shifrat jane vërtetë të frikshme, askush nuk bën asgjë për ta parandaluar...
Autori: Estelina Myka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Ese per ismail kadaren
Ese : Ismail Kadare Ismail kadare , nje shkrimtar gjenial , I perkryer dhe risitan I shkelqyer I gjuhes tone shqipe . ky shkrimtar qe solli tek ne driten e arsimit dhe te kultures duke na dhuruar nje kenaqesi te pakrahasueshme me veprat e t...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: pse kafshet shtepiake jane te rendesishme
hyrja: une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe mua. kafshet shtepiake nuk quhen kot "shtepiake" ato jane te destinuara pe rte ndenjur afer me njeriun. ju do thoni perse????? argimentet do ti jap me posht...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...
Autori: enis mumajesi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Më e mira per te gjithe
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni i autobusit ne oren 8 fiks.Të gjithë erdhëm atje por na doli një problem.Ne nuk e menduam se ku do te shkonim.10 djem thoshin te shkojmë tek liqeni ar...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Autizmi
Njerëzit autistë jane si te gjithë të tjerët,ata nuk janë te semure mendorë apo me aftesi te kufizuara,ata duken si gjithe te tjeret por thjeshtë kanë disa crregullime të vogla të trurit,për këtë shkak, është vështirë të krijohet më sh...
Autori: Saide Pnishi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per bjeshken
Bjeshka e pashtrikut Bjeshka e pashtrikut Shumë po ushton Ushtrin qlirimtare Po thot ku e kom Edhe dushku i malit Shumë o përmallu Ushtria qlirimtare Me ardh këtu Komandantet me ushtri Në bjeshk komandantet Në vrri me ushtri Te...
Autori: Danjela Muja · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Bullizmi
BULLIZMI Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale. Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret Ne kete ...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KOHA-PAS...APO PARA...?!
Vjen nje kohe kur gjithecka te duket e kote,bosh.Perse valle?!Eshte e pamundur qe ne jete,te pakten nje here te vetme,te mos duash ta kthesh kohen mbrapa.Kjo ndoshta sepse duke kujtuar te shkuaren dhe momentet e saja ,harrojme ate qe po jetojme’’te ...
Autori: Robinzon Kruzo · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Robinson Kruzo
Na ishte njeher nje njeri ai e kaloj jeten e tij te vetmuar sepse atij i vdis e ema,ai deshironte qe te behet nje detar dhe te lundronte ne dete te ndryshe.Pasi i vdiq e ëma ai ishte vetem dhe ishte i varfer,ai dilte qdo dit ne rrug per te shikuar a ka d...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
Autori: amarilda · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: teknologjia
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adoleshnt qe harxhojn ore te tera ne rrjete sociale ,njerez te varur nga ,makinat dhe njerez qe kan harruar shetitjet,kinemate dhe argetimet ne natyre. Shetitjet...
Autori: GEDDA GEDDA · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: FACEBOOK-U
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qëllim!.. Shume te rinj nuk i kushtojne me rëndësi aktivitetit fizik api gjimnastikës dhe shkaku e dini cili është interneti sidomod FACEBOOK-U ashtu si...
Autori: Gresa Zymeri · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shëtija
Erdhi mëngjesi i së shtunës . Në këtë ditë vere gjithë natyra binte erë freskie, jeta kudo shkëlqente.Muzika buqiste në çdo zemër , dhe në të rejat kënga rridhte vetvetiu . Gëzimi i madh...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com