Data e postimit: 2019-04-08 12:18:01
Lexime: 41771
Ese per jeten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: jeta
Autori: Loreta
Shkolla: Naum Veqilharxhi
Klasa: 9B
Qyteti: Peje
E-mail: loreta.berisha_8@icloud.com


Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njerezit gjate jetes kan enderra dhe deshira te ndryshme por ndonjehere edhe jeta i ofron pengesa te ndryshme ,ndonjehere shume te medha sa qe njeriu i humb te gjitha shpresat dhe forcat e tij per te jetuar duke menduar se nuk mund ta tejkalojne ate pengese ,por ne nuk e dim se pa i rezistuar nje gjeje te forte asnjehere nuk mund te forcohemi.Gjate jetes ne si njerez duhet gjithmone te shkojme drejte vetedijesimit qe te mos paragjykojme te tjeret per gabimet qe kane bere ,te kerkojme permiresim tek vetvetja,te nxjerrim ne pah anet e mira te njerezve dhe jo vetem te keqijat ,te mesohemi te falim,te mendojme pozitivisht sepse po te kishte kushtuar qdo mendim negativ me nje vlere shume te larte dhe nje tjeter pozitiv me vlere shume te ulet atehere a thua si do te ishte gjendja ekonomike e nje njeriu ne fund te dites , muajit e lere me vitit.Andaj duhet te messohemi ti perdorim forcat tona te medha shpirterore dhe ti vendosim si rregulla per nje jete me te mire dhe me pozitive .

Vepra te ngjashme
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: valerjana tafoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shkolla-vend i shenjte
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu. Per mua eshte pjesa me e mire e jetes sime.Shkolla eshte vendi ku per here te pare bashke me gjithe te tjeret zemra dhe truri mbushen me dije.Ne ato banka mesova shkronjat e para.Jeta...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Ne jete njeriu lind, jeton e me pas vjen edhe fundi i tij kur ai vdes dhe sigurisht pason breza te tere pas vetes. Ai kalon shume periudha e ngjarje te ndryshme gjate gjithe jetes. Si cdo qenie tjeter e gjalle, lind dhe ne fillim e gjithe dashuria dhe vem...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?! Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqi...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: adenaida allani · Lloji: Thirrje · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh...
Autori: adenaida · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: mos u dorezo
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh d...
Autori: Eranda Koçi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta ♥
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ninja qe te pushtojne me ankth e me frike. E tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh dh...
Autori: Lirije Jerliu · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
-Qe nga ardhja jone ne bote, qe nga hapat e pare te jetes ndodhemi ne pozita te ndryshme, ne qdo lloj dhe qfardo lloj gjeje qe na sjell fati yne.Sa dhimbje mund te nxeje shpirti yne?Kur humbim personat me te dashur ne PIKELLOHEMI...Per kete vuajn njerzit,...
Autori: serxho kuka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta dhe ndjenjat
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
Autori: Mister Tumsi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellime te ndryshme. Disa kane frike nga vdekja. Disa jetojne sepse nuk vdesin dot dhe disa te vetvriten sepse per ta nuk ka kuptim jeta. Pendimi,dyshimet dhe te...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Edukata
Edukata,arma me e forte me te cilen mund te ndryshojme boten Edukata me në qëndër njeriun realizon ndërthurjen e personalitetit dhe dinjitetit njerëzor.Ajo na ndihmon te ecim shume para ne jete dhe me me pak probleme.Edukata eshte arma ...




Komentet e fundit!

Emri: xhesi F
Email: xhesifarruku@gmail.com
Komenti: shumeeeeee e bkrrrrrrrpls/

Emri: ender
Email: ender@gmail.com
Komenti:

Emri: zona
Email: zaona@GMAIL.COM
Komenti: :

Emri: Mandi
Email: Mandi.selimaj@yahoo.com
Komenti: Shume e vertet eshte

Emri: <script>alert("Hi");</script>
Email: e@g.com
Komenti: ga

Emri: lili
Email: lili@gmail.com
Komenti: shume kot kjo ese pa pike lidhje me temen nuk dini me shkr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com