Data e postimit: 2021-11-22 18:01:28
Lexime: 1811 |
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
|
Kosova , vendi im qe me premtoi jete kur linda.
Si mund te falet nje gjak mendova sa mall i ndjek mergimtaret per vendin e tyre.
Kosova po digjej kishe flake gjithkund , duhej te iknim. E ku te shkonim pse ta leme vendin tonde?
T'ia leshojme vendin çe...
|
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshirÃ...
|
Virtyti eshte nje gur I cmuar.Eshte njerruge jo teper e lehte qe e fiton me mund e me djerse.Ka njerez plot virtyte dhe te tjere plot vese nuk jemi te gjitheve njesoj edhe pse deshira per te qene te githe plot virtyte eshte e madhe. Kushdo mund te jete I ...
|
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
|
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
|
Televizioni eshte mjeti me i perhapur i komunikimit te populli i cili luan nje rol teper te rendesishem ne jeten e perditshme pasi ndjekja e tij, ne ditet e sotme eshte nje nga menyrat kryesore te argetimit per shumicen e shtresave te popullsise. Per mend...
|
Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e f...
|
Cdokush duhet te jete I pavarur..Duhet te jete vetvetja…cdo njeri ka te drejte ta jetoje jeten ashtu si do ai dhe jo ashtu si e drejtojne te tjeret…pa miratimin tend askush nuk mund te te keqtrajtoje…cdo person mund te jete ai zogu shtegtar qe flutu...
|
PUNA ESHTE VEPRIMTARIA E DOBISHME QE KRYEN NJERIU DUKE PERDORUR FORCEN E KRAHUT,TE MENDJES,VEGLA DHE MJETE TE NDRYSHME PER TE PLOTESUAR NEVOJAT E VETA.SHOQERIA NJERZORE ESHTE ZHVILLUAR SI REZULTAT I PUNES I MIJERA BREZAVE. TE GJITHA PUNET QE BEHEN LIDHEN ...
|
Fama she suksesi
Jane dy fjale the ndryshme the cilat njerezit I ngaterrojne.
The kesh fame nuk do the thote se ke sukses.Edhe COVID-19 ka fame por seshte I suksesshem.
Gjithsecili prej nesh mund te behet I famshem eshte e thjeshte por jo gjithkush mi...
|
Cdokush ne femijeri enderronte per gjera qe do me cdo kusht ti arrijme ne te ardhmen. Jane enderrat me te zjarrta se c'mund ti kete kushdo, kemi pas entuziazmin e pashtershem qe buronte nga zemra jone, ndjekja e asaj endrre , ishte shpresa qe jetomin. Na ...
|
28 netori
28netori nje,
dit e shnuar.
fes e madhe ne
vlor te gjith me flamui ne duar.
e gjith bota ,
te na ket zili.
per te bukurn,
shqipri.
nuk horrohe ,
deshmort qe u.
fliuan per
shipri
motr marigona
e qndisi
flamuri qe ...
|
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Analize letrare
·
Tema:
Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike:
- Titulli: "Muri i Hyejenes"
- Autori: Euripidi
- Viti i shkrimit: 415 para Krishtit
- Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë
II. Përmbledhja e Veprës Dramatike:
...
|