Data e postimit: 2021-08-23 15:31:56
Lexime: 1731
Dashuria jone per drejtesine e ka bazen tek frika e vuajtjes nga padrejtesia!
Lloji: Analize letrare
Tema: Dashuria jone per drejtesine e ka bazen tek frika e vuajtjes nga padrejtesia!
Autori: Luljeta Mahmuti
Shkolla: ''10 Korriku Dushk''
Klasa: X-A
Qyteti: Lushnje
E-mail: mahmuti.luljeta@gmail.com


Sot kam nje arsye me shume,sot gjithcka eshte ndryshe!Vrullshem deshiroj te pershkoj cdo pjese qe perben ate ku une jeteoj.Te eci e lire ne hapesiren pafund per te pare gjithcka qe me rrethon.Te vezhgoj male,dete,te gjitha kontinentet me rralle.Sot une deshiroj te mos qendroj e heshtur.Nga lart te shoh gjithcka ,nje realitet!Te nisemm nga skaji me i larget per te takuar edhe ate pjese qe shume larg qendron e harruar!
Mijera e miliona njerez hedhin hapa pareshtur.Pafund ndertesa,gradacela,anije tek vozisin ne ujin e kulluar me shpejtesi kenaqese per syrin.Duket nje perfeksion!Sa bukur per ata qe jetojne ne te,jane shume me fat,ata rrethohen nga gjithck qe duan!
Por,s'mjafton!Sot dua edhe me shume te shoh!
Te afrohem edhe me qartas te prek cdo skaj me deshiren me te madhe per te zbuluar!
Vemendjen time e terheq nje zhurme e madhe ,drejt nje vendi te vogel,ne nje pjese ku nese nuk do te ishte kjo zhurme ,nuk besoj se do te ishte aty vendqendrimi im.
Drejtesi,drejtes,degjohej brohoritja e njerezve duke protestuar per te!
Patjeter ne kete vend dicka po velonte,dicka shume thelle po shkaterronte.
C'mund te ishte valle?!
Do t'me duhej ta zbuloja.Menjehere e para qe shoh eshte nje turme njerezisht tek vrapojne drejt nje udhe te panjohur!
Jane te frikesuar,mes tyre ka ehe te demtuar.Pa perjashtim nga ata,te gjithe jane te lenduar!Nje pamje katastrofike!S'mund ta besoja.
A ishin vertet duke luftuar disa femije te pafajshem apo ishte thjesht iluzioni im?!A ishte e vertete ajo pamje ,ku grate hidheshin pertej si te pavlera,e burra qe denoheshin,duke pare fundin me te trishte te familjes se tyre.C'mund ti kete shtyre valle keta njerez te benin keto shkaterrime?!Aq forte mund ti kete lenduar dicka,sa te kthejne ne terr gjithcka,pa meshire?!
Arsyeja ishte edhe me e trishte.Nje grumbull njerezish duke luftuar drejt nje grumbulli tjeter per te rrembyer nga ata nje pjese vend,e per te qene ata zoterues.Si perfundim keta persona duhej te shfaroseshin per ti lene gjithcka ketyre tjereve,vetem sepse jante te etur per pak pushtet!Te largohen nga vendi i tyre ose edhe me keq,nga jeta ,qe tek e fundit,i eshte dhene te gjitheve ne menyre te barabarte!
Sa e trishte dhe sa padrejtesi e madhe ne kete vend ku mund te behej edhe me mire.Njerez te lire ,vullnet i forte dhe pak dashamiresi ne zemrat e tyre do te bente qe ky vend thjesht te vazhdonte...
E tronditur nga nje pjese shume e vogel e strukur ne nje kontinent te larget,vozis me lehtesi drejt vendeve te tjera.
Ku do te qendroja kete here?!Me terheq tej mase nje vend shume mire i kompletuar,magjik ne ate cfare bente pjese aty!Pamje fantastike,njerez qe jetonin ne luks,vila,jete qejfi,shume para te investuara.Dukej si nje jete pa kurrfare mungese ne te.U zhgenjeva nga mendimet e mia fillestare kur gjithe fortesa e ngritur,papritur u shemb.Ajo s'mund te quhej perfeksion,as nje jete normale,ajo ishte befasi!Aty padrejtesia therriste ne cdo pjese ,ne cdo saraj te ngritur!Jete ku gjithcka rrotullohej drejt parase,pa meshiren me te vogel,dhe...thjesht padrejtesi!
Padrejtesi tek shihje njerez qe trajtoheshin si sllever,tek zbatonin cdo urdher te marre me perpikmeri,ne te kunderten nje fund i keq i priste!Nuk kane nje liri tyren,mendimi i tyre s'vlen,nuk kane pse te kene nje jete,nje dite ku dielli te lind ndryshe per ta.Ata thjesht i nenshtroheshin ''padroneve''te tyre,sepse keshtu ka qene qe nga fillimi.Dikush perpiqet me mund duke mos menduar per jeten e tij qe eshte duke kaluar kaq keq,dikush tjeter shijon ''miresi''duke mbajtur si rober persona te tjere dhe gjithashtu nje zemer tek e cila fashitet cdo grimce qe ka lidhje me te qenit ''njeri''!Edhe nga ky vend mora dicka,nje gure me nje peshe te rende qe mbartte padrejtesi pafund!
Udhetimin tim vendosa ta vazhdoj shume me larg udhetimit te pare,per tu larguar nga keto vende me njerez te padrejte!Ndoshta,andej gjithcka do te ishte ndryshe!
Sa bukur tek shetisje keto kontinente e te duhej te zgjidhje mes tyre per tu futur me ne brendesi.Vendimin tim e lash te lire dhe u destinova drejt nje vendi ku thelbi ishin gradet e larta te arsimimit,ne shkollat dhe universitetet me te mira!Nga aty kishin dale nxenes e studente te shkelqyer,qe tashme kishin nje karriere te ngritur shume lart!Mjeke,juriste,sipermarres te medhenj dhe endeshin duke u arsimuar breza qe kishin endrra te medha.U sistemova diku per te pare se si nje dite e nje nxenesi te zakonshem,niste e perfundonte.Por,s'munda ta pranoje,te gjithe ate qe ndodhte para meje ,sikurse te ishin gjerat me normale.Aty dituria dhe paraja kishin te njejten vlere.Padrejtesia dhe e drejta ishin po e njejta.Dikush perpiqej dhe ne labirinthin e mendjes strehonte dije pafund ,por s'arrinte asgje.Kjo ishte e pakuptimte!Dikush tjeter as qe e merrte mundimin te perpiqej per dicka te vogel dhe cuditerisht arrinte gjera te medha.Kjo nderlidhje ishte me e padrejta!Padrejtesi qe ne hapat e pare,padrejtesi edhe me tej.Sa e dhimbshme kjo gjendje,gjithcka qe me rrethonte brenda kaq pak kohesh ne udhetimin tim!Nuk arrita ta perfundoj ashtu sic duhet.Me cfare mund te ngushellohesha?!Drjetesi,drejtesi dhe vetem per te flitet kudo,ku nderkohe grimcat e drejtesise veshtire te arrish ti dallosh!
Njerezit testohen,bashke me taedhe mendimet e tyre te impulsuara prej nje horizonti tjeter.Horizontit te zemres.Sa pak miresi e strehuar ne te.Sa shume padrejtesi dhe vuajtje pa kthim.A nuk do te kthehen valle nje dite tek ti ,te gjitha ato qe ke vepruar?!Po nese kthehen ne menyren me te keqe te shumefishuar?!
Cfare fundi do te jete ai?!
Ne e duam te drejte,ne duam qe gjithcka te veshi petkun e drejtesise.Jeta eshte e drejte,por jemi ne ata qe zgjedhim mes fortunes dhe qetesise!

Vepra te ngjashme
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje dite do te largohesh nga kjo bote!
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te zakonshme''dhe duke menduar per ''asgjene e jashtezakonshme''!Lejoj mendimet e mia te vozisin neper eren e lehte flladitese tek shohin grimca te erreta qe k...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Te qenit i lumtur eshte nje zgjedhje!
E tille eshte jeta!Si nje furtune qe rremben vrullshem cdo sekonde,largohet dhe merr me vete gjithcka te bukur.Qindra e miliona njerez vijne ne jete,qindra e miliona te tjere largohen prej saj.Disa u larguan padrejtesisht nga kjo bote,disa te tjere u perp...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: ADRIAN MARDODAJ · Lloji: Ese informuese · Tema: reformat arsimore
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO? A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA? A DO...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Rovena Mulla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Varferia
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen tone lista e problemeve te shumta, pa mbarim. Nje nder problemet qe ka qene pjese e Shqiperise, por dhe qe vazhdon te jete akoma dhe n ditet e sotme eshte...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com