Data e postimit: 2018-02-22 14:35:02
Lexime: 3374
Dielli
Lloji: Analize letrare
Tema: Dielli
Autori: Albis Ndoca
Shkolla: Ndue Pjetri Luf
Klasa: 5A
Qyteti: Luf Puke
E-mail: albisndoca@email.com


Lind ne mengjes dielli
Djeg me furi nga filli i ti
Nxin dhe nuk pushon
Kur skuq ngadalson
Shkelqen ne mesdit
Me ndriqon mua
Dhe me ngroh si dua
Lur perendon ai gezon .

Vepra te ngjashme
Autori: Dorentina Kastrati · Lloji: Ese filozofike · Tema: Princesha
Që nga poshtë një zë thirri: "Jam një lajmës nga kufiri" U hap porta mengadalë, Kërcitën fletët e rënda, Dhe kalorsi pa fjalë Dyll i verdhë hyri brënda.. Gjaku i kuq skuq në gjymtyrë, Lajm i zi nxin në fytyrë. "Shpimëni ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjala Një fjalë e bukur Të ngroh në shpirt Një fjalë e egër Ti mjegullon sytë Një fjalë e bukur Zemrën ta pastron Një fjalë e idhët Të helmon Një fjalë e bukur Të mbush me magji Një ...
Autori: Brisilda Karanxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Perendimi
Kur vjen perendimi gjithe vendi mbulohet me nje drite te portokallte.Dielli fillon te humbase pak e nga pak e ndersa nata fillon te vije.Kete kohe gjithkund ka qetesi.Femijet lene lojen e kthehen ne shtepi ndersa prinderit kthehen nga puna.Familja mblidhe...
Autori: Vanesa · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Kur dielli perendon dhe yjet mbulojne token Qielli behet sterr dhe mbremja vjen Nje perde e mendafshte duket sikur mbyllet e te gjithe ne gjume bjen
Autori: erinda jace · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
kur dielli perendon edhe ti zhdukesh ne endrrat e mia jehon po kurrsesi nuk shuhesh kur hena lozonjare del ti shfaqesha pas saj dicka me prek n bel dhe veten dot se mbaj kthehem por bosh ti nuk dukesh aty vetem n endrra do kalosh n realitet...
Autori: Eralda Peca · Lloji: Poezi lirike · Tema: lirike
Dielli Kur lind në mengjez, ndriçon gjithë globin, me rrezet e tij t’arta na përshëndet nën rrezet e ngrohta gjith’gëzim lozim. Kur dielli perëndon errësira hedh vellon e zezë yjet në qiell fillojnë e lodrojnë t’nesërmen diel...
Autori: Tea Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime Syte e saj shigjet,duart e saj te arta seq me kan ngjare me kan ngjare pranvere dhe lulen e rrall, Lulja e pare ne pranvere ate me kujton buzqeshjen e saj te embel askush se mohon.Dielli i pare ne vere perseri ma kujton por...
Autori: Viola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bora
Stina e dimrit i gezon gjith femijet sepse bie bor.Femijet gezohen shum kur shaqsin me skijat e tyre dhe jan shum te lumtur.Por stina e dimrit jo veq qe i gezon femijet por i gezon edhe gjith njerzit. Dita me madheshtore eshte nata e vitit te ri dhe zbuku...
Autori: elton · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dilli i mengjesit
Dielli Kur lind në mengjez, ndriçon gjithë globin, me rrezet e tij t’arta na përshëndet nën rrezet e ngrohta gjith’gëzim lozim. Kur dielli perëndon errësira hedh vellon e zezë yjet në qiell fillojnë e lodrojnë t’nesërmen diel...
Autori: sara kosta · Lloji: Fabul · Tema: pranvera
NE PRANVERE DIELLI SHKELQEN LULET SHUMNGJYRESHE KU NUK I GJEN RENDIM ME VRAP TU MARRIM AROME ME PERKEDHELI MOS NA KEPUTNI NA THONE
Autori: andrea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vera i gezon femijet
jetojn shume lloj njerez por ata qe i gezohen me Shum stines se veres jane te varferit .njerezit te varfer i gezohen stines se veres sepse ne stine e veres ato nuk kane te ftoht nuk u duhen dru per ngrohje sepse ATEHER DIELI NGROH ME RREZEN TE NZEHTA PR...
Autori: Vlera Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: djellit
Djelli Ulur ne karriken e oborrit ne mendimet e mija te arta mmu shfaq nje pyetje :Ceshte djelli .Un mendimeve te mija te arta iu pergjigja :Djelli edhte nje nder gjerat me te mira ne bot ai na ngroh e ne gezohemi ai na pjek pemet e nje lumturohemi.Dj...
Autori: REA · Lloji: Pershkrim · Tema: si e shoh un mengjesin
MENGJES! SAPO ZGJOHEM VESHTROJ NGA DRITARJA QIELLIN E KALTER TE MBUSHUR ME RE ,ATO VALLEZOJNE E TE KRIJOJNE MENDIMIN E NJE PARAJSE TENDEN ! HAPSIRA E ATIJ QIELLI NUK DO TE KISHTE KUPTIM PA DIELLIN DO TE ISHTE SI NJE MBRET PA KURORE SI NJE MAGJISTARE PA S...
Autori: Tesa · Lloji: Hartim · Tema: 21-Marsi,dita e pranveres
Me 21 mars fillon nje stine tejet e bukur dhe e hareshme me emrin pranvera.Ne ket stine lulet fillojn te qelin,bari i thare tashme fillon ta marr ate ngjyren e blert,pemet fillojn te mbushen prap me ato gjethet e blerta,qielli edhe pse me pak shi fillon p...




Komentet e fundit!

Emri: elmedina
Email: elnedinamusliu2@outlook.com
Komenti: Poezi te bukura

Emri: Jona
Email: jonandoca@email.com
Komenti: Super poezi .



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com