Data e postimit: 2021-03-03 15:17:24
Lexime: 2093
Ese per nenen
Lloji: Analize letrare
Tema: Nene ime
Autori: Megi Dapi
Shkolla: Feti Vogli
Klasa: 7
Qyteti: Baldushk
E-mail: Megisa @ gamail.com


Nganjehere nuk eshte e lehte te flasesh per nenen , edhe nje jete nuk do te mjaftonte per te .❤
Nena ime e dashur ke bere shume sakrifica per mua ,vetem qe mua te mos te me ndodhte gje.
Je kujdesur ,por je munduar , edhe nje jet te jap nuk
vlen se ato sakrifica...............qe ti ke bere jane te shumta. Nuk ndalohen se numeruari.😢
Daj te dua sa vet jeta , gjithmon ne zemer do te kem.
Me ke thene gjithmon meso sa me shume , se nje dite
do te plotesohet endrra jote qe ti deshiron.
Ndaj kam besim te plote tek ti.
Te dua gjithon ne zemer te kam😘💑❤❤❤❤❤

Vepra te ngjashme
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria e vetme Nena
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dhe kjo nuk do te thote qe eshte nena ime dhe me ka linde dhe me ka ushyer por eshte jeta ime. Si mua dhe qdo femije nena na ka dhene moral dituri mbeshtetje...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Edita Tahiri · Lloji: Leter · Tema: mesuesja ime me e dashur
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar te d...
Autori: ALGERTA KENGA · Lloji: Poezi personale · Tema: TI
Nena ime e shtrenjt Ti qe mua me dhe jet Ti qe me prite ne krahet e tua Ti qe cdo dit u kujdese per mua Sa her qe un semuresha ti dhe gjum nuk flije Por te koka e krevatit gjithmon me rrije Sa her per mua te jan mbushur syt me lot Kur mendoje se...
Autori: Elvana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta qepo jetojm sot shum e veshtir per ta kupëtuar
Jeta nuk eshte e leht per tu jetuar po ti besoj qe ke disa qellime per te ardhmen tende, mbaj fort qellimet e tua asnjeher mos i lesho deri sa ato të ndodhin.Ne jet gjithon do ket nje fillim te mir per nje jet te bukur. Jeta te ul posht por ti perqendroh...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Maria Marku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per nenen
Nena eshte qenia me e dashur qe ekziston. Ajo e shfaq dashurine e saj ne menyra te ndryshme. Mena eshte e shtrenjte per mua, sepse ajo vlereson,keshillon dhe keshillat e saj jane gjithmone te vlefshme. Edhe pse familja eshte vlera dhe kuptimi i jetes nena...
Autori: AlKiDa · Lloji: Poezi lirike · Tema: NeNa
ZEMER E EMBEL ME DASHURI e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DA...
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Martina Bega · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Historia
Shume se kuptojne.Shume e shohin vetem si nje germadhe plot me numera,data e ngjarje qe kur I degjonje mendojne se c na duet historia.Por gabohen.E shkuara tregon vlerat e popullit tone.Nje popull pa historine e tij eshte si nje lule qe kur nuk ujitet vy...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: vajza bukuroshe · Lloji: Hartim · Tema: Te dua
Per ty zemra ime… Nuk e di se cfare kam.Kudo qe shkoj djej nje boshllesh ne zemer.Me fal,nese te kam bere qe te ndihesh keq,me te vertete me fal.Nuk eshte se dua por thjesht nuk kam rrugezgjidhje tjeter.Te kam dashur,te dua dhe do te te dua sa te kem...
Autori: erza · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com