Data e postimit: 2015-12-20 11:51:42
Lexime: 3315
E keni jeten nga ne
Lloji: Analize letrare
Tema: prejardhja e njeriut
Autori: Ina Agolli
Shkolla: Sotir Becka
Klasa: 9
Qyteti: Korce
E-mail: inaagolli@yahoo.com


E dinim se 8 planetet ishin te vetmit qe kane ekzistuar deri tani.
Ishte nje shok i vertete per te gjithe. Si fillim vjen e-mail nha nje planet qe as nuk mendohej se ekzistonte. Me e keqja ishte ajo qe shkruhej aty. "Mos mendoni se e kini prejardhjen nga ajo krijesa e leshte qe ju e quani majmun, jemi ne paraardhesit tuaj...!
Ky mesazh te le shume per te menduar, kush jane keta? Prej nga vijen? Pse mendojne se ne e kemi prejardhjen nga ata dhe jo nga majmuni sic tregojne zbulimet e bera? Pse ne e kemi jeten nga ata?
Pas plot 2 oresh e 23 minutash erdhi nje e-mail tjeter nga nje tjeter llogari. Dukej qe nuk ishin perseri ata sepse ishte nje llogari normale. Por jo u gabuam, ne ekran lexuam: "Jemi prap ne, do te vijme se shpejti tek ju, do tju tregojme shume gjera qe as nuk ua kini fare idene." Ata dine te flasin gjuhen tone... jo, jo lere, duhet te jete nje i papergjegjshem qe kerkon te tallet me ne.
-Shef, mesazn tjeter.
"Nuk po tallemi me ju, po vijme pak me shpejt, neres na keni aty"
-Ata e ditkan se cfare po flasim ne ne keto momente, duhet pasur frike prej tyre, kushedi cna pret neser. Por kujdes; Mos perhapni panik, te mos merret vesh se atehere do e kemi punen keq.
Erdhi dita, te gjithe ne ankth duke pritur "jashtetokesoret" qe te vijne.
-Zoteri, nje grup burrash dhe grash kerkojne tju takojne.
-Njerez?! Normale?! Iu thuaj qe jam i zene.
-Zoteri me thane: "E kini jeten nga ne, ia thuaj kete zoterise dhe ia do e kuptoje.
-Ne rregull futi brenda.
Cte jete kjo, keto jane fjalet nga "ata"
-Jemi ne ,vijme nga planeti i pare qe eshte krijuar, planeti Moon.
-Ju lutem mos beni shaka, ju jeni njerez normale.
-Po prandaj ju thame qe e keni prejardhjen nga ne dhe jo nga majmuni.
-Keni fakte bindese?
-Jeni po aq kerkues sa edhe ne, kjo na ben krenar qe i kini ruajtur vlerat tona.
Planeti Moon eshte planeti me i vjeter.Per 4 miliard vjet jeta per ne ishte normale, derisa... derisa ne univers u krijuan 8 planete te tjere.Kerkuam, beme zbulime dhe vetem Toka kishte te njejtat kushte si planeti yne, atehere perhapem racen tone, nuk duam asnjehere te shuhet. Kjo u be e mundur, ju keni jete tashme 2 minion vjet. Gjithe keta vite keni qene te vezhguar, asnje detaj nuk na ka shpetuar.
Ne rregullin tone ishte e shkruar:"Asnjehere Toka nuk duhet lajmeruar." Por ky rregull u shkel, ju po e shkateroni vendin qe ne ju kemi falur, po shkateroni jeten tuaj, me keto rritme qe po ecni do te shuhet fare raca jone. Ne mund te mundesojme jeten ne planetet e tjere, popr ua kemi lene ne dore juve, race inteligjente.

Vepra te ngjashme
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Poezi personale · Tema: 8-1
Nuk mendoja qe do te ishte keshtu Mendoja qe lehte kasha me e kalu ...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: Lina koka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Identitet
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jeto...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...
Autori: Donika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ku jemi e ku po shkojme ?
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyeja qe sot ne nuk jem siq kemi qene? Mos valle ehte teknologjia qe perpario bujshem ne viset shqiptare,por dhe me gjere? Pse ,pse e gjithe kjo ,pse nuk je...
Autori: Ina Gjika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Toka,eshte planeti ku ne jetojme.Ajo ka disa vecori,te cilat e dallojne ate ngate nga nje planetet e tjere.Dallimi i pare eshte se ka jete ,por arsyet te cilat bejne te mundur jeten ne Toke jane disa.Se pari Toka eshte e perbere nga kontinentet dhe oqeane...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e Tokes
E ulur ne bregun e jetes,teksa mendoj habitshem per te!Lejoj veten te meditoj deri ne skutat me te thella te saj.Ka mjaft per te arsyetuar.Mendimet e mia fashiten tek me vijne mendime deri ne absurditet. Ti,une te gjithe ne kemi nje arsye te forte ,te ng...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Monolog
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: pse kafshet shtepiake jane te rendesishme
hyrja: une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe mua. kafshet shtepiake nuk quhen kot "shtepiake" ato jane te destinuara pe rte ndenjur afer me njeriun. ju do thoni perse????? argimentet do ti jap me posht...
Autori: Sirela Hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: domozdoshmeria e mbajtjes se nje kafshe shtepiake
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendojne keshtu. Keto kafshe nuk quhen kot "shtepiake" . Ato jane te prirura per ti ndenjur afer dikujt . Ju do te thoni perse ? duke filluar nga arsyeja me elem...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com