Data e postimit: 2013-02-03 15:17:53
Lexime: 11061
ndikimi i internetit ne detyrat e shtepise
Autori: Iris
Lloji: Ese argumentuese
Tema: per Alden
Shkolla: Rilindja
Klasa: 12B
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise
Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin dhe hyj ne internet , kerkoj per temen e dhene dhe i perfundoj detyrat ne nje kohe shume te shkurter. E kur lexohen detyrat ne klase te gjitha detyrat jane te njejta. Pergjigja e pyetjes se mesueses eshte ....interneti... Te eshte dhene nje teme projekti ne histori. Dihet qe kete infromacion e marrim nga interneti. Dhe keshtu veproj. Hyj ne internet , printoj dy faqe dhe nuk e lexoj fare detyren keshtu qe nuk e kam idene se cfar shkruan. Mesuesja mund te me thote qe te flas per projektin tim , se cfar permban ai dhe mos ta lexoj per shkurtese kohe. Une nuk di se cfar te them dhe ul koken . por nese do te zgjidja ate rruge qe kane perdorur edhe brezat e meparshem do te ishte me e duhura. Nuk ka rendesi nese qendroj nje ore duke bere projektin pasi kam lexuar shume infromacion nga librat pse jo edhe nga interneti por rendesi ka qe nuk e kam kopjuar nga ai. Te gjithe e dime se interneti nuk eshte i sakte. Pasi shpesh here jemi ndeshur me gabimet e tij. Kemi kopjuar nga interneti dhe ka dale qe detyrat tona te jene te tera gabim. Nese do ta korrigjojme nga ana drejtshkrimore edhe libri ka gabime te vetat. Ne duhet te veme perballe internetin dhe librat por edhe njohuri tona ndonese mund te jene te pakta por jane te rendesishem ne nje detyre te vertete te bere nga ne. Duke u mbeshtetur nga keto duhete te ulemi per te bere nje detyre dhe jam e sigurt qe do te dale mjaft e bukur dhe origjinale.

Vepra te ngjashme
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mban me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore dh...
Autori: viola huruglica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta ne qytetin tim
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte kritika ne vetvete nje veper letrare?
C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dh...
Autori: HARRY POTER · Lloji: Ese argumentuese · Tema: HARRI POTER ME SHOKET E TI
Ishte nje e shtune plot me diell dhe kopshti zoologjik gelonte nga familjet.Te dera e hyrjes se Dersilit, xhaxha Vernoni i bleu Dadlit dhe Persit dy akullore te medha me cokollat dhe pastaj, meqë banakierja buzegaze e shitores e pyeti Harrin ç’deshiro...
Autori: Ron · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Leximi
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote ne te cilen humbet, nga e cila e ke te veshtire te shkeputesh. Jane te pafundme arsyet se perse me pelqen te lexoj. Librat, ne njefare menyre, te mesojne t...
Autori: Amelda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ngrohja globale
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Parents Are Often Right
Parents Are Often Right Parents can often be right. However, as a child, I was positive that the opposite was true. My parents felt that playing an instrument was crucial in “rounding out” my personality. I was unconvinced. After a hectic week of ...
Autori: anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Problemet e sherbimit shendetesor ne shoqerine shqipetare
Ne vendin tone problemet e sherbimit shendetesor jane nga me te ndryshme .Keto probleme jane bere si pasoje e larginit te pacienteve .Pacientet edhe pse kane karte shendeti qe do te thote qe mjekimi i tyre te behet falas ata i paguajne nje shume te konsid...
Autori: ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Keto 70 vjet te cmuara i shijuam nder breza duke patur fatin qe te jemi te lire dhe te pavarur nga askush.Kombi yne ka pasur nje histori teper te gjate te qendisur bashke me flamurin e tij te shtrenjte.Shume pushtues te pameshirshem u perpoqen ta copetoni...
Autori: arbenita,albiona Hyseni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet verore
Pushimet verore këtë vit për mua, ashtu edhe si vjetëve të tjera, kanë qenë pushime të bukura dhe me plot lumturi. . Unë në këtë pushim, si gjithmonë, nuk e kam lënë anash as mesimin Pushimi veror, me të vërtetë ka qenë një push...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato: Papergjegjesia e njerezv...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kur të vdes një ditë!
Pas një kohe kur unë më s’do jem, do jetë ajo ditë kur gjithçka e mbetur nga unë do jenë vetëm kockat, e mishi do të jetë tretur e do jetë bërë një me dheun, ashtu si hi i njëtrajtshëm. Mbi kockat e mia do kalojnë qindra njerëz, e ku...
Autori: Desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stop bullizmit
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per ta kuptuar kete duhet te futeni brenda botes se bullizmit.Perpiquni td beheni shok me nje person qe eshte pre e bullizmit.Ai mbase eshte i shendoshe ose k...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Permisimi i trafikut rrugor
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato: Papergjegjesia e njerezv...




Komentet e fundit!

Emri: Hajdut
Email: Gogol@jk.com
Komenti: Edhe une tash po kerkoj nje ese per detyrat e shtepise ketu.

Emri: emiljana toska
Email: emiljana toska@yahoo.com
Komenti: shume i bukur teksti qe ke ber dhe ke shume te drejte kush eshte ai nxenes qe i ben detyrat pa internet ne kohen e sotme

Emri: eri
Email: erifezga@yahoo.com
Komenti: e kush te tha qe na pelqen eseja??

Emri: eni
Email: rftedcfgd@hotmail.com
Komenti: e kush je ti qe i vlereson te gjithe nxenesit njesoj si vetja . Me vjen keq per meyren e ceket te te shprehurit.

Emri: roland
Email: rolandbena@yahoo.co
Komenti: edhe ti mendon se duke shkruar kete ese do te shfajesohesh ??? Megjithate ke shume te drejte per sa i perket ndikimit te internetit tek ne.

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: me vjen mir qe ju ka pelqyer

Emri: elior
Email: eli_braha@postribe.com
Komenti: shum e mir me ka pelqyar shum edhe shum per te qeshur

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: e vertet ne ese shkrova qe edhe un vete e perdor internetin ne detyrat e shtepise

Emri: E.K.
Email: mario_kulla@yahoo.com
Komenti: shum e bukur po kujt ti thuash pa internet nuk ben dot askush

Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: me thuaj nese te pelqen dhe si e ka vleresuar zysha


Emri: Iris
Email: iriskapo95@hotmail.com
Komenti: alda shresoj te te pelqeje dhe te marresh note te mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com