Data e postimit: 2021-10-25 16:33:15
Lexime: 2878
Miqësia
Autori: Filani
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Miqësia
Shkolla: Hollywood
Klasa: 9
Qyteti: Los Angeles
E-mail: Email eshte i fshehur!


MIQËSIA
Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?”
Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje disa përgjigje konkrete.
Miqësia është shumë e rëndësishme në jetën tonë.Ajo nënkupton ndarjen e ideve,mendimeve,nevojave,ndjenjave,ëndrrave,vler-ës dhe kohës.Miqësia të lumturon në ditë të këqija dhe të këshillon në momente të vështira.
Megjithatë miqësia ka edhe anë të veta të këqija.Një shprehje e vjetër kineze thotë:”Miqtë e ngushtë janë si këpucët,sa më të ngushtë të jenë aq më shumë të vrasin.”Mua më pëlqen kjo shprehje pasi thelbi i saj ka një kuptim shumë themelor dhe të veçantë.
Mbylljen e kësaj eseje do të më pëlqente ta përmbledh me miqësinë e vërtetë.
Miqësia e vërtetë përmirëson lumturinë dhe lehtëson mjerimin,dyfishon gëzimin dhe e pret dhimbjen në dysh.
Kjo ishte eseja ime për “Miqësinë.”

Vepra te ngjashme
Autori: Alba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dhuna.
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq , por edhe simbolizon atë çka unë do ta quaja ‘’pikë referimi jetike ‘‘ . Me kërshëri lind nevoja të shprehem për nje prej fenomeneve më t...
Autori: Nina Mato · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Erdhi vjehsta! Kjo stine madheshtore po troket e pak nga pak po misherohet me qytetin tone.Po shtron qilimin e saj te arte kudo...Sa hije qe i paska!Pemet me vello te arta po qendrojne si zonja hijerenda ne kete mbreteri bukurie.Gjethet vallezojne me puhi...
Autori: aaaaaaaaaaaaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: prralla cfare eshte
ne jeten tone te perditeshme shpesh tregojme peralla te ndryshme .keto perralla ne vetvete perfaqesojne jeten tone ne te gjitha dinmensijonet se saj.jeta jone eshte krahas te tjerave nje loj,nje krijmtari apo nje perralle.jeta si nje gezim dhe trishtim,ci...
Autori: isuf avdylaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
Te zgjohesh me cicerimat e zogjve është nje ndjejn e veqant si ne gjdo pranver era fryen let duki i lemuar gjethet e pemve,dhe lulet leshonin aromen e tyre te mrekullueshme,zogjet vin nga viset e larta per te fluturuar nr qjellin e kalter plot hare naty...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi I Nenes
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane saj ne njenje qe sdo ta ndjesh kurre me ! Nje jete mendoj per ty !! E h moj nene ! Ti qe me dhe jeten ! Me fale lumturine !Nuk me lejove te qaja ! Me rrite...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukurite e veres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar veren?Nga ngjyrat e saj karakterizuese?Nga blu-ja e qete e qiellit e cila bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri.Apo kur krejt papritur zbukurohet grija blu-ja dhe e kaltra e qiellit nga tufat e dallën...
Autori: Futbollisti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Futbolli nuk eshte vetem 1 loj.
Futbolli per mua nuk eshte vetem nje loj,per mua eshte nje dicka qe sdo e harroj kurr.Futbolli eshte nje loj qe me ka ber te lumtur,per te qar,te merzitur,te guximshem,te qeshur.Futbolli eshte ajo qe un stervitem cdo dite.NE cdo ndeshje futbolli mundohem ...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte dashuria per ju?
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter. Ajo mendohet zakonisht si e pamundur te perkufizohet, prandaj, sa here perpiqemi ta perkufizojme, perfundojme duke i vene kufizime. Dashuria nuk e ka nje...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fëmijëria
Ditet po pasojne njera tjetren.Ashtu sic koha ndryshon dita-dites ashtu po ndryshoj dhe une.Po rritem. Po hyj dhe une tek bota djallezore e te rriturve.Po hyj ne ate boten qe dikur e dashuroja por sot...? Ehh ta dini se c'mendoj sot ! Do te doja te ekzist...
Autori: Tea Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime Syte e saj shigjet,duart e saj te arta seq me kan ngjare me kan ngjare pranvere dhe lulen e rrall, Lulja e pare ne pranvere ate me kujton buzqeshjen e saj te embel askush se mohon.Dielli i pare ne vere perseri ma kujton por...
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...
Autori: Klara Noku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nenes
Tani qe shkruaj nje ndjenje e forte dashurie ngulet tentakulat e saj ne cdo rrahje te zemres time.E keni parasysh madheshtine e oqeanit ,oksigjenin e paster te natyres se virgjer,kupen e pafund qiellore apo lashtesine e shkrimeve ne arkivat miliarda vjeca...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Vjeshta Era qe frynte tani nuk ishte as ai flladi i lehte i pranveres,as ai veriu i veres;ajo ishte nje ere krejt tjeter. Ajo s'kishte as eren e endshme qe sillte ne fejet e hundes ne kohen e pranveres,as edhe freskine qe i jepte trupit ne vere. P...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri në qytetin tim
U zgjova në mengjes si çdo ditë të përhershme.Shkoj me vrap të hapë dritaren,po ç'të shoh? Një borë e lehtë kishte mbuluar kopshtin tim.Me të vërtetë mu kënaq zemra kur pashë se kishte rënë borë.Ishte datë 30 nëntor,shoqja ime kisht...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com