Data e postimit: 2021-04-05 10:45:49
Lexime: 4095 |
Autori:
Kevin Çika
·
Lloji:
Ese argumentuese bindese
·
Tema:
Mbrojtja e idealit ne histori dhe letërsi
Në bazë të formimit intelektual dhe shpirtëror dhe edukatës së marrë,njeriu krijon një sërë idealesh,me të cilat e konstrukton jetën.Ato janë gjëja më e vyer për të dhe drita që i ndriçon mendjen dhe shpirtin.Edhe pse koncepti i idealit...
|
Autori:
Emili Capi
·
Lloji:
Ese argumentuese bindese
·
Tema:
KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Sot dikush me beri moral. O Zot!
Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?!
Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqi...
|
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund...
|
vepera ime duhet te jet per besen e shqiptarit se si shfaqet ajo te ne.dhe a esht ajo nje kontrat e pashkruar??
|
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adoleshnt qe harxhojn ore te tera ne rrjete sociale ,njerez te varur nga ,makinat dhe njerez qe kan harruar shetitjet,kinemate dhe argetimet ne natyre.
Shetitjet...
|
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfare jane kafshet shtepiake? Pse njerezit merren me pune me kafshet shtepiake ? Per pak kohe me vine ne mendje pergjigjet. Kafshet nuk jane vecse gjitare si ...
|
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
|
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te mbushin me jete plot me gjalleri ,por ne disa raste te tjera ka ndienja qe te pushtojn me ankth e me frike. e tille eshte krijuar kjo bote nje here qesh d...
|
Autori:
ina
·
Lloji:
Ese argumentuese bindese
·
Tema:
Eqrem Cabej nje nga gjuhetaret me te medhenj shqiptare dhe nje nga njerezit me te rendesishem te kultures shqipetare
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e tij mbreslenese percjell mesazhe, domethenie, kulture , letersi etj. Disa nga keto vepra jane:"Diana dhe Zana"
"Elemente te literatures dhe gjuhes shqipe"...
|
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
|
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri.
Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese.
Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind raci...
|
Une jam Rendi nje djale posesiv dhe vizionar per jeten e shthurur seksuale.Por gjerat filluan te ndryshojn kur mua filloi te mos me ngrefet me kari.E dashura ime po merzitej shume dhe kshu u drejtova drejt farmacis. I kerkova farmacistes disa ilace shume ...
|
Tema : Intiligjent lind apo behesh ?
Intelegjenca eshte aftesia mendore per te arsyetuar rreth situatave te ndryshme dhe pershtatja ne cdo lloj mjedisi qe na rrethon .Intiligjent lind apo behesh ?! Ne fakt kjo mbetet nje nga dilemat e shumta qe ende n...
|
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
|