Data e postimit: 2016-03-15 15:22:49
Lexime: 8618
Gjithqka ndodhë në jetë!!
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Gjithqka ndodhë në jetë!!
Autori: Liridona Isufaj
Shkolla: "Dituria"
Klasa: 6/1
Qyteti: Obiliq
E-mail: donaa.45@live.com


Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se jemite detyruar. Ndonjehere eshte me mire te largohemi qete, edhe pse brenda teje degjon tek bien mbi toke copezat e thyara, e krijohet nje zhurme. Por mos ki frik! Kur ata nuk degjuan asnjehere zerin tende duke iu kerkuar ndihme, as kete nuk do ta degjojne. Nga ana e tyre do te gjykohesh si njeri qe hodhi çdo gje ne det, por nuk ka gje. Nese ata nuk kuptojne çfare kane bere, si do ta kuptojne largimin tend? Tani nuk e di nga te fillosh. Nuk ke guxim te duash dike aq shume, gjithmone jeton me friken se do te lendohesh, gjithmone ankth, dhimbje, zbrastesira qe nuk plotesohen.

Vepra te ngjashme
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: samira · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: frika ne jeten tone
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa te pyetur fare.eshte brenda teje eshte ne ty e smund ta largosh prej vetes. mua me ka ndodhur shume here te kem frike. po permend disa raste: kur isha me ...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: Lauresa selimi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pa Titull
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale te kuptoje mirpo nuk kishe nevoj te ikje ashtu pa pritmas. E kuptojj se ndihesh,e kuptoj qe gjitha keto i bene ngaqe je i detyruar,e kuptojj pse nuk buzeqe...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: besiana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja
Tema: GJAKMARRJA Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra, te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet,oqeanet pakufij...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Prinderit e mi une do ti cilesoja si motren, vellain dhe mikun tim me te mire. Ata me kuptojne, me tolerojne ne masa te caktuara, si dhe gjithmone me edukojne ne menyren me te sakte. Nuk besoj se ka prinder qe i duan te keqen femijes se tyre. Edhe prinder...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Luis😥
Nuk mund ta besoj akoma qe ti nuk je me ne kete jete.Si munde te largohesh keshtu?Si munde te lesh gjithe keto njerez qe te duan pas?Si mundi zoti te te largonte aq shpejt nga kjo jete?Si mundi te te largonte akoma pa krijuar familjen,akoma pa mbushur te ...
Autori: anto · Lloji: Ese vleresuese · Tema: c eshte pendimi
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia bejme vetes kete pyetje? eshte nje pyetje qe ndoshta kure nuk do tia marim pegjigjen. disa njerez thone provoje,jetoje pastaj thuaj ate qe mendon.ndoshta kjo...




Komentet e fundit!

Emri: manuja
Email: emanuela03@yahoo.com
Komenti: Shum e bukur em pelqeu shum po te isha un ne vendin tend do te vazhdoja keshtu 👏👏👏👏👏👏

Emri: nina nesbitt
Email: jote.locka@yahoo.com
Komenti: fuck!

Emri: nina nesbitt
Email: jote.locka@yahoo.com
Komenti: so cute!! i love my boyfriend!!

Emri: Liridona Isufaj
Email: donaa.45@live.com
Komenti: Shumë bukur shoqe vetem vazhdo kështu. Kjo ese ishte shumë emocionuese Bravoo.

Emri: blerta
Email: blertasinana@hotmail.com
Komenti: so beutiful my friends its my heart i love you liridona beautiful



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com