Data e postimit: 2021-02-27 14:30:55
Lexime: 6758
Vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic paguhet flini per hir te idealit.
Autori: Ronela koçi
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Vdekja eshte akt qe shpaguhet me te mirat qe behen ne jete sic paguhet flini per hir te idealit.
Shkolla: Asllan Shahini
Klasa: 9A
Qyteti: Gramsh
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shume njerez rrezohen gjate jetes dhe pyesin veten se perse ne njerezit jetojme. Vetem se jeta te rrezon nuk do te thote qe ti nuk do te ngrihesh perseri. Nje liber flet shume pak, thjesht tri etapa: mendoje, punoje dhe realizoje. Te jetosh eshte ndjesia me e bukur, ndonjehere ne ndihemi keq, ndihemi te lumtur,rrezohemi, ngrihemi perseri dhe prap ne jemi duke udhetuar.
Kur rrezohemi mendojme se jemi njeriu me i pafat ne bote, por a nuk eshte nje ndjesi e bukur qe ne kalojme cdo sfide dhe ne fund paguhemi per to. Luftojme me guxim, me zemer, te arrish dhe ne fund te perballesh me vdekjen. Arrin cdo gje ç’ke dashur ne jete dhe si drita ne fund te tynelit paguhesh si flim per hir te idealit. Punon fort dhe nuk ndalesh, bie perseri dhe ngjitesh per te permbushur detyren deri ne fund. Aty afer mund te jete heshtja ti shkon me gjithe guximin se mund te ket heshtje deri diten e fundit ose nga ai cast dhe pergjithmone.
Shkon me vetbesimin se do te jesh nje njeri i pavdekshem dhe ashtu ndodh.
Nuk do te jesh fitimtar, fitimtari eshte ai qe ka punuar per te fituar ,ndersa te jesh i perjetshem do te thot te jesh pergjithmone krenar ndaj asaj cke bere. Te vdesesh per te mirat qe ben ne jete do te thote te jetosh ne perjetesi.

Vepra te ngjashme
Autori: Rei Rei · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dëshira më e madhe në jetë
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te shohim deshirat tona.Cdokush do te donte ta kishte nje te tille.Deshira me e madhe e jetes time,do te ishte te shihja te ardhmen time.Do doja te shihja ve...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjale nga brenda,vijn nga zemra.
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet i ka kuptimi. Nuk e di.Por eshte diqka qfar me bene te shkruaj kaq shume.Eshte dikush brenda meje qe methote shprehu lirishem shkruaj ate qfare ndjen e q...
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Teatri dhe jeta
Jeta dhe teatri kanë një lidhje mjaft të ngushtë.Qysh në kohërat abtike është vënë re një paralelizim mes jetës dhe teatrit.Kjo gjë vihet re qartë nga çdokush.Tragjedia tregon përmes aktorëve sprovat që lalon çdokush për të vënë dre...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si mund të mbrojmë Tokën ?
Toka është planeto i vetëm në sistemin Diellor me atmosferë të qëndrueshme,ujë të bollshëm,dhe me prani të oksigjenit.Është planeti i vetëm ku ka jetë.Ne duhet të jemi mirënjohës për këtë fakt.Por sot,ndoshta dhe më shumë se dikur,p...
Autori: E.C · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ndikimi i guximit dhe frikes ne jeten tone
“Bota i perket atij qe guxon” “E vetmja menyre per t’ia dale mbane eshte te vazhdosh se ecuri perpara“. Eshte kjo shprehja qe me futi thelle ne mendime pikerisht atehere kur ndjesia e mposhtjes me kishte pushtuar dhe erresira kishte zhdukur cdo...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ku jeni o trima!?
Ku jeni o trima? Pse sot nuk jeni ne mesin tone? A nuk po e shihni qe ne sot kemi feste? A nuk e dini qe sot shqiperia ka ditelindjen? A nuk keni deshire te kenaqeni sic po kenaqemi ne? Phhhh... c'po them dhe une, ju luftuat me mish e shpirt per kete dite...
Autori: x · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te drejtat
te gjithe kemi te drejta por qe te kemi keto te drejta duhet te zbatohen si fillim detyrat .... sic eshte dhe shprehja "liria jote perfundon atje ku fillon liria e tjetrit" prandaj respekto qe te respektojne , dhuro dashuri qe te duan , beso qe te besojne...
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Demtimi i biodiversitetit dhe i siperfaqes se gjelber
Demtimi i biodiversitetit eshte nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare.Biodiversiteti eshte demtuar nga prerja e pyjeve e bimesise perreth qendrave industriale e te banuara,nga zjarret ne pyje,aq te shpeshta dhe te medha,sidomos ne vitin 2006-20...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bibliografia
Bibliografia nga greqishtja e lashte per pershkrimin e librave , ne fillim merrej si i gjithe mesimi nga permbajtja e librit, sot me kete shprehje nenkuptohet deftimi i mesimeve nga regjistart e librave apo literatura(mesimmbi libra). Bibliografia eshte p...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ora e matematikës
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha mësuar mirë dhe isha e sigurtë qe do i kuptoja të gjitha.Në këtë moment erdhi mësuesja.Duartë e mia filluan të dridheshin dhe zemra kërcente.Ajo ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com