Data e postimit: 2019-04-19 20:03:00
Lexime: 3897
Ne jemi çfarë hamë
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Lidhja e njeriut me ushqimin
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10 G
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


Si qenie njerëzore që jemi,instikti ynë bazë lidhet me të kërkuarin e ushqimit.Sepse ai është karburanti ynë që na siguron energji dhe lëndët e nevojshme për funksionimin e organizmit.Megjithatë,të ushqyerit për njerëzit nuk ka qenë thjesht një proces jetësor.Absolutisht që jo ! Shpeshherë i bëjmë pyetje vetes : Të hamë për të jetuar,apo jetojmë për të ngrënë ? Kjo dilemë e përmasave hamletiane ka ngjallur debat goxha të madh mes dietologëve dhe studiuesve.Megjithatë gjithkush i ka dhënë përgjigje në mënyrën e tij.Pa pasur nevojë për argumenta të shumtaAi pasqyron në mënyrën më spontane vetveten,kulturën dhe gjendjen emocionale.Ka njerëz që hanë për të larguar stresin e një dite të ngarkuar.Ka nga ata që shpalosin parimet e tyre për jetën dhe botën.Vegjetarianët nuk e hanë mishin,në emër të faunës në Tokës. Ka nga ata që hanë ,për të nisur dhe zhviluar ndjenjat e dashurisë.Sepse nuk thonë kot që dashuria fillon nga stomaku.Ushqimi ka një vlerë universale,që shpesh nuk e veme re.Ai të jep mundësinë që të forcosh miqesine.Fundja,stomaku nuk njeh urrejtje.Ushqimi mund të fillojë një revolucion që pushton botën.Mjafton të hedhësh një sy në restorante ,ku shërbehet pica italiane,sushi japonez,hamburgeri amerikan,etj.Ushqimi ka ngelur edhe në ditët e sotme,si miku ynë më i mirë.Nëse ti njeh fuqinë e këtij akti sublim,do jesh njeriu më i lumtur në botë.

Vepra te ngjashme
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Hartim · Tema: Dashuria
Te fjalori Gjuhës Shqipe, i/e dashuruar përkufizohet si: 1. Që ka rënë në dashuri me dikë, që ëhtë dashuruar pas dikuj. Vajzë e dashuruar. Djalë i dashuruar . Të rinj të das...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Mbrojtja e idealit ne histori dhe letërsi
Në bazë të formimit intelektual dhe shpirtëror dhe edukatës së marrë,njeriu krijon një sërë idealesh,me të cilat e konstrukton jetën.Ato janë gjëja më e vyer për të dhe drita që i ndriçon mendjen dhe shpirtin.Edhe pse koncepti i idealit...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu dhe dija
Njeriu ka qenë dhe është një qenie,e cila në të shumtën e kohës eksploron.Për të njohur më shumë Botën dhe për të kuptuar rregullat e saj.Si dhe që të zhvillojet e të marrë sa më shumë dritë nga “Dielli i diturisë”.Megjithatë k...
Autori: pamela pami · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste ku...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Koha thuhet se shëron gjithcka ,dhimbjet ,plagët ,brengat e së kaluarës ,koha të mëson të kërkosh falje të mëson të falësh .Kur dhimbja ta pushton shpirtin të falësh të duket një gjë e pamundur .Të gabosh është njerëzore,kurse të fal...
Autori: E.K · Lloji: Thirrje · Tema: Si te ushqehemi
Ne duhet te tregojme kujdes me ushqimet qe konsumojme .Per te pasur nje trup te shendetshem duhet te konsumoni nje ushqim me cilesi. Disa keshilla jane: Ujë. Pini sa të kini mundësi gjatë ditës. Rekomandimi ditor për ujë është Ujë, më shumë ...
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njeriut për mbijetesë
Çdo qenie njerëzore,e rritur ose në hapat e para të jetës,ka të zhvilluar instiktin primitiv te luftēs për mbijetesë.I trashëguar nga paraardhësit tanë të lashtë.Të cilët gjuanin me çfarë të mundnin kafshë të mëdha për tu ushqyer....
Autori: Steisi Mata · Lloji: Ese informuese · Tema: Trafikimi i qenieve njerezore
Tetori njihet si muaji i trafikimit të qenieve njerëzore.Në kuadër të këtij muaji, ne duhet të ndërgjegjësohemi sadopak në lidhje me këtë "krim". Por fillimisht, çfarë është trafikimi i qenieve njerëzore? Trafikimi i njerëzve është nj...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Paraja dhe roli i saj në shoqëri
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj paranë.Shohim njerëz të pasur që bëjnë shpenzime të çmendura.Apo me modelin e njerëzve shumë të pushtetshëm ,e të rrethuar me pushtet.Ne priremi...




Komentet e fundit!

Emri: Erblin Mehmeti
Email: erblinmehmeti32@gmail.com
Komenti: Shume e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com