Data e postimit: 2017-10-05 14:51:08
Lexime: 8654
ese per friken tende
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: frika ne jeten tone
Autori: samira
Shkolla: 28-29 nentori
Klasa: 9
Qyteti: shkoder
E-mail: saminabeqiraj7@hotmail.com


si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa te pyetur fare.eshte brenda teje eshte ne ty e smund ta largosh prej vetes. mua me ka ndodhur shume here te kem frike. po permend disa raste: kur isha me e vogel kam pasur frike gjera te tilla qe sot nuk i kam me p.sh. kisha frike na qente macet nga lartesia nga gogolet etj. ndersa tani kam frike nga gjera te tjera me serioze si psh kur je vetem ne shtepi ne darke,nga mendimi se mos ndoshta te marr ndonje note te ulet, nga nje zenke me mesuesit apo prinderit etj.pra ne kemi te bejme me friken cdo dite.
duhet te mudohmi qe ta perballojme friken.

Vepra te ngjashme
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: frika
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasigurise,e humbjes,e fajit qe na pushton.Frikesohemi se mos valle veprimet e se tashmes na ndikojne ne te ardhmen.Dikur kisha frike nga erresira nga dicka qe e k...
Autori: asma · Lloji: Hartim · Tema: frika per shkak te vetmise
Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?" Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete sh...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Frika
Frika eshte nje reagim emocional I fuqishem perballe perceptimit te nje rreziku te vertet apo imagjinar . Eshtë një ndjenjë shqetësimi e thellë kur jemi përpara një rreziku që na kanoset drejtpërdrejt a përpara një rreziku të ardhshëm, p...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: Anonimous · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe arsyetoj ne keto rrethana.Por kjo qetesi,kjo vetmi me mbeshjell me frike.Me ben te mendoj gjera te paqena,me fut ne nje bote ku shof c'ka nuk mund te shof....
Autori: Aurora Doci · Lloji: Ese informuese · Tema: Bullizmi dhe femijet
Ne jetojme ne nje bote ku paragjykohemi nga njerez te ndryshem,ne nje bote ku njerzit jane me shume fytyra, ne nje bote ku ne bullizohemi cdo dite, ne nje bote ku e mira ju duket e keqe dhe e keqja e mire. Jetojem me friken se neve do na ndodh ndonje gje ...
Autori: Gerta · Lloji: Leter · Tema: Ndjenja
Edhe sot si atehere me nostalgji kujtoj femijerine time.Sepse ti ishe pjese e femeijerise time,dashuria ime.E c'kuptim kishte?! Zemra ime rrehte fort e askush se dinte,as ti.Te doja nga larg,duke te shikuar.E mrekulluar si asnjeher me pare.E dashuruar me ...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...
Autori: dea · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Me duhet te hesht… E shoh qe fjalet skan kuptim, me e mire eshte heshtja. Kam frike te pyes ne me do me, me duhet te heshte. Kam frike te mendoje cdo ndodhe me ne, me duhet te heshte. Nese fati nuk na bashkon me, me duhet te heshte. Nese momen...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Besa · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Liria
Sipas nje perfukizimi sociologjik liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit. Jam shume dakort me kete, por cfare eshte kjo liri dhe klu fillon ajo? Liria shkon pertej asaj qe shikojme; Te jesh I lire nuk do the thote te mos kesh kufizime ne orar...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com