Data e postimit: 2013-12-18 22:52:15
Lexime: 13166
Frymzimi i jetes sime
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: E dashura Teuta
Autori: Edona Ramadani
Shkolla: Isa Boletini
Klasa: 12-7
Qyteti: Podujev
E-mail: albi_dona@zbavitu.de


Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me solli kaq shum dashuri ne jet .Ishe ti ajo e vetmja qe na frymzove qe sa vite na mesove dhe gjithmon me buzgjeshje te ngroht ne fytyr.Ti asnjeher nuk na lejove qe ti perulim kokat tona me fjalet e tua te emblana bere te ndjehemi krenare me vetveten ton.Un dhe qdokush tjeter duhet te krenohemi me ty dhe zemergjersin tende.Ne mendje gjothmon na qendrojn fjalet e tua te menqura,sepse nje person kaq i ngritur dhe me harmoni te plot ne thellsin e shpirtit tend te bardh ,epo nuk gjeta ndonj mik qe te ngjan ty.
Keto me te vertet jan fjal te pakta per ty dhe gjith familjen tende qe rriten dhe edukuan perfundimisht nje engjull,ti me te vertet e meriton gjith lumturin e botes.Ti do te jesh shembull per neve sepse ti nuk e lendove asnj njeri .
Ti gjithmon na bere te qeshen fetyrat tona ,dhe na tregove se qelsi i dituris nuk esht larg nesh duhet te mesojm shum per te arrtiur diqka te mir ne jeten ton.Ti si askush tjeter na udhezove ne rrugen e drejt ,ne rrugen e dituris dhe te drejtsis...
Sa shum gjera te bukura i perjetuam se bashku ,ti je nje person shum i mir
fal teje dhe keshillave tua per te arritur deri ne ket pik ,faleminderit ty qe qendrove gjithmon pran nesh,ti do te mbetesh ne kujtesen time ..Edhe pse ne po largohemi nga kjo shkoll ,ju kur mos thuani se ne u ndam ,perderisa zemrat tona qendrojn ketu me ju ,ne nuk lrgohemi se paku pa e then fjalen ''Lamtumir'',fjal e veshtir per tu then por secili prej nesh duhet te merr nje kahje.
Faleminderit ty ,qe na udhezove deri ketu!...
Si qdo leter tanim edhe kjo leter po perfundon mua nuk me mbeti gje tjeter veqse te uroj shendet,fat,lumturi ne te gjitha sferat e jetes tende...
''Lulzoft fati yt gjithmon se bashku me lulet e pranveres ''...


Me shum dashuri Edona

Vepra te ngjashme
Autori: Emel Asani · Lloji: Hartim · Tema: Jeta
Fillova te shtjelloj pak fjalen qe çdokush e kupton ndryshe.Secili nga ne jetën e vlerson ne menyren e tij,une sot vendosa ta krahasoj jeten si një tren udhtimi. Ti mbyllim syt dhe ta imagjinojm kështu,para nesh let paraqitet nje tren,të mendojm se ...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Loti pikon n shpirtin tim
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh von per pendim? A e din q nga un u ke Largu? E sko mo kthim!.. Loti pikon në shpirtin tim!.. Më le!. N vetmi e n trishtim A e din q lotet per ty ...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Vetëm ty tdu
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A vall ndoshta. Je pendu?Q m Largove nga vetja Jote mu. Po qtash Koha ka ik ,e ko shku. I patem dhene fjalen Njeri tjetrit ,q gjithmon Un e tiI t...
Autori: denada · Lloji: Leter · Tema: dashuria
dashuri...Jam nisur shpesh here me e nis ket tekst por gjithmone mendoja te gjeja fjalet me te duhura per ti shprehur ketu,jo sepse nuk mundem ti them gojarisht por kam aq shum fjal ne mendje sa qe do i beja lemsh te gjithaa pavaresisht pjeses qe do te sk...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Xhuliana Prendi · Lloji: Analize letrare · Tema: Motra ime
Nje engjull Nje pafundsi yjesh gjenden ne qiell, te hysh e te shikosh eshte si nje det i thelle, te biesh ne mendime,ti je e para qe mendoj. Te degjosh rrahjet e zemres time ,vetem per motren time rrahin qe shume e adhuroj. Sa bukur kur buqes...
Autori: Kaltrina · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjyshja Ime
Gjyshja Ime Me plot dashuri kujtoj fytyren tënde të bukur,ke qenë njeriu më I drejtë, keqen person me zemer të madhe, ke qenë gjyshja Ime , drita e syve te mi. Unë u rrita në duart e tua,dëgjoja këshillat e tua.Jam shum krenare që jam mbesa...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Pengesa e nje dashurie
Un dhe nje vajz tjeter,njekohesisht e donim nje djal, por ai me donte mua,te gjith e dinin kete, ajo vajza tjeter bente gjithqka te na ndante... Gjithmon me thoshte shum gjera mua... gjithmon ia ktheja keshtu: "Mos na pengo,ai mua me do"Kjo Vazhdoi ...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per Familjen
Familja Ime Familja oshtt Gjeja ma e qmuar ne jet per familjen Ku do qe te ndodhemi na mungon familja po ashtuu Edhee kur jemii sa me larg Familjen Kem shum fjal per me i falenderu edhe sdi qysh me ja kthy Qka kan bo ataa per mu po ashtuu ku o...
Autori: severgjan gashi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesija ime
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj,te lexoj ne gjith jeten time, kur sdo ta harroj. Ty mesuese te kisha nga klasa e par, me mesova numrat dhe te shkruaja fjal, me bere te qesh dhe ku...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Jeta
........"E verteta"....... Jeta ësht me shum kthesa, duhet të dish se nga të ecësh ,e të rrish.. . Gjithmon në senet, e drejta....Shkolla të mëson, dijen.. Rruga të mëson, me vepra...Duhet të dish se çësht, jeta...E gjithmon...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...




Komentet e fundit!

Emri: Mimoza
Email: eqarta_1993@postribe.com
Komenti: Edona shum mir e ki ba .Profesoresha esht nje njeri shum i mir te gjitha keto jan te veteta.Te lumt ty..

Emri: Elmoza
Email: fillooretaa@hotmail.com
Komenti: Kjo me te vert esht nje ese shum e bukur vetem vazhdo sepse do vij dita ku do ta gjesh veten dikuu.Te pergezoj



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com