Data e postimit: 2021-01-27 21:48:45
Lexime: 8219 |
Kujtimet jane ngjarje qe te kane ndodhur gjate nje periudhe te jetes . Ato mund te na kene ndodhur ne raste te mira apo dhe ne ato te keqija . Edhe pse nje pjese te madhe te jetes e kam kaluar vetem me kujtime te mira . Sepse mendoj se ne qofte se ke nje ...
|
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre.
Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme.
K...
|
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e ndjeshmeri lidhur me emocionet patriotike,lidhur emocionet patriotike,tendosje emocionale qe hedh ne drit tre dimensionet e kohes:te tashmen,te kaluaren dhe...
|
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky problem lidhet edhe me efektin serre,por e thene me thjeshte jane gaze te demshme te cilat krijohen dhe clirohen ne toke dhe ne pamundesi per te dale jasht...
|
Te gjithe jemi pjesmarres te aksidenteve rrugore. Aksidentet rrugore behen pavetesisht, pra njerezit nuk eshte se duan ta bejne, por e bejne padashje. Gjithsesi shkaqet qe ato ndodhin jane te shumta. Le te permendim disa nga ato:
Papergjegjesia e njerezv...
|
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vitet e fundit po ze nje vende gjithmon e me te madhe te adoleshentet.Qjo ka ndryshuar cilesine e jetes.Varesia ndaj teknologjise po na shkatron,pak e nga pak...
|
E dini se cili eshte idhulli im?!Nuk eshte as nje aktor,as nje kengetar,as nje sportist....Eshte ai qe e urren te me shikoj te merzitur dhe qe ben gjithcka te me bej te buzeqesh..Eshte ai qe me kupton qe ne sy..E kupton jo vetem nese jam merzitur por kupt...
|
Autori:
Artiola
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh.
Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone.
...
|
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre.Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
|
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gjera te kota si alkooli droga e gjera te kota! Reth jetes ne dim shum pak gjera mendoj se ...... disa nuk dine asgje!Per disa jeta vuan e per disa jeta nuk e...
|
vjeshta ne qytetin tim
Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ndoshta na ftohe,na semure por jo,ajo ere na jep ajer te paster dhe shendet.Vjeshta filllon ME 22SHTATOR dhe ne femijet mezi e presim ate...
|
Fati eshte nje lloj prezence qe duket sikur fshihet pas cdo experience njerezore, percakton rrjedhen e jetes, sukses te perjetshem apo deshtim te pavdekshem. Duket i pandryshueshem, i pashmangshem, i padevijueshem, njelloj si i skalitur ne gur. Sikur nuk ...
|
Jeta na sjell shume te papritura,ndonese fati eshte ai qe vendos per jeten tone. Ne jete kemi ardhur per tu perballuar me cfaredo lloj pengesash por secili nga ne nuk duhet te heqe dore ne ato se cfare kerkon . Varferia e madhe te ben te largohesh...
|
Kur permendim perrallat te gjitheve na shfaqen imazhet e femijerise,ne ato netet e rralla kur degjonim keto histori te treguara nga prinderit tone ne menyre qe te na argetonin neve.Ne u rritem ne kete monotoni ose rutine qe nuk donim qe te na mungonte asn...
|