Data e postimit: 2020-12-17 10:43:33
Lexime: 5326
Kinema apo teatër?
Autori: Asja Koka
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Kinema apo teatër?
Shkolla: "Ardian Klosi"
Klasa: 8A
Qyteti: Tiranë
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nëse pyet një artist/e se ku ndihet më mirë në teatër apo kinema mund të marrësh përgjigje të detajuara dhe argumente pas argumentash. Dikush zgjedh kinemanë dikush teatrin e dikush nuk i ndan dot.Ndryshe nga publiku i cili duket sikur preferon kinemanë , aktorët jane më të prirur për të qenë dashamirës të teatrit. Vetë dashuria për aktrimin për shumicën e aktorëve buron nga teatri dhe kjo është një nga arsyet pse aktorët zgjedhin teatrin në pjesën më të madhe të kohës .Megjithatë nëse flasim për fitimet ekonomike kinemaja është më shumë fitimprurëse se teatri,për të mos thënë që teatri ,të paktëm në vendin tonë, sjell fitime minimaliste dhe ky është një fenomen tashmë në Shqipëri.Realizimi i një pjese teatrale ,për aktorët ka goxha vështirësi sepse një gabim më i vogël mund të shkatrrojë të gjithë shfaqen ,por duartrokitjet dhe të qeshurat që përcillen në sallë falin tjetër lloj emocioni .Ndërsa për realizimin e një filmi është shumë më e lehtë për aktorët dhe jo vetëm , por emocionet nuk janë të njëjtat.Shpesh ngrihen debate dhe diskutime ku drejtohen pyetje si : A është teatri një zgjedhje më e mirë se kinemaja? Kush duhet të vlerësohet më shumë? Kush jane më të frekuentuara nga grupmoshat e reja ? Etj.
Shumica e artistëve mendojnë që njerëzit duhet të ndërgjegjësohen për sa i përket mungesës së vëmendjes ndaj teatrit .Madje një pjesë e artistëve mendojn që arti i vërtet gjendet vetëm në teatër.Sigurisht që dashamirësit e kinemasë e hedhin poshtë këtë mendim .Në opinionin tim kinemaja dhe teatri janë dy mënyra të të bërit art.Ndonëse në teatër kontaktin e parë e ke me publikun ,në kinema e ke me kamerën.Mendoj që teatri duhet të vlerësohet shumë e më shumë dhe në kinema duhet investuar tepër e më tepër sepse teatri dhe kinemaja janë dy burime arti.

Vepra te ngjashme
Autori: Megi Hoxha · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Doktori dhe Psikologu
Doktori dhe psikologu Doktori dhe psikologu jane dy profesione te ndryshme ne emer por ne pune paksa te njejta..Keto dy profesione kane shume te perbashketa .Njera prej tyre , me e rendesishmja eshte se te dy merren me njerezit,te dyja keto profes...
Autori: Aleksandër Pushkini · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasimi i 2 personazheve
Ngjarja Eugjen Onjegini përbën nje lloj te vecante letrar midis poemes dhe romanit nga kritika perdoren dy emertimet,domethene vepra here quhet poeme e here roman ne vargje. Pushkin e shkroi kete veper ne vitet 1822-1831. Ndikimi i Eugjen Onjeginit m...
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Atdheu
ARDHMËRIA E KOSOVË-s O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë ty, pse po largohen nga ti, po të lëjnë të vetëm? O vendi im i dashur, çfarë ke të keqe ti, më trego mua, pse nuk po jetojnë më neÌ...
Autori: mirsada qershija · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: familja
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na b...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Filozofia
BARDHE dhe ZI dhe… Sapo kujtoj te bardhen dhe te zezen kujtoj ceshtje filozofike universal mbi gjithckane dhe asgjene. Kjo mund t’ju cudite, por mua jo dhe aq… E bardha eshte gjtihckaja:permban gjithcka! Sipas Njutonit, eshte bashkimi I te gjitha...
Autori: Xhemis Cekani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh! Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...
Autori: anisa · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: te perbashketat dhe te vecantat
haroldi eshte nje hero bajronin tipik romantik ai eshte me nje superioritet moral intelektual me zhgenjime nga jeta,ka nje shprfillje ndaj opininit publik. Këngët e Milosaos është vepra e parë e De Radës dhe më e njohura. Me këtë poemë liroko-...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ditet me Shi dhe Ditet me Diell
Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre mund te ndjehen dhe njerezit. Mund te jene te merzitur ose te gezuar. Shiu dhe dielli edhe pse jane dy elemente shume te kundert kane nje similaritet, nuk...
Autori: greta asllani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shkrimtari dhe politika
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. ...
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: ai dhe une
ai ka gjithmone vape,unekam gjithmone ftohte.veres kur vertet ben shume nxehte,sben tjeter gje,vecse qahet se pelcet vape.irritohet nese sheh se ndonjehere ne mbremje une vesh golfin.ai flet rrjedhshem disa gjuhe une nuk flas mire asnjeren. ai,ne nje fa...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Dashuria dhe Urrejtja
Dashuria dhe Urrejtja ! Urrejtja dhe Dashuria dy ndnjenja te fuqishme jane pjese e pandashme te qenies njerzore .Kush me shume e kush me pak te gjithe urrejme dicka apo dike , sa me shume ta duam dicka aq me shume do e urrejme .Urrejtja nuk mund te zh...
Autori: Dorina, D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E Bukura dhe e Shemtuara
Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve. Kjo eshte arsyeja qe koncepti I te shemtuares eshte treguar si e k...
Autori: Vanesa Progni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Fshati apo quteti
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
Autori: Arlinda Cera · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jeta ne fshat dhe ne qytet
Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet. Jeta ne fshat te lidh ngushte me n...




Komentet e fundit!

Emri: mami jot
Email: babijot@gmail.com
Komenti: jam m@mi jot ne dush

Emri: mami jot
Email: babijot@gmail.com
Komenti: jam m@mi jot ne dush



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com