Data e postimit: 2020-06-09 20:50:16
Lexime: 3297
nena ime e dashur
Autori: Albiona Muriqi
Lloji: Tregim
Tema: nena
Shkolla: Pjeter Budi
Klasa: VI2
Qyteti: Peje
E-mail: Email eshte i fshehur!


A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja !
Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim ata prape ta falin.Ti duhet te kesh besim tek familja sepse aty gjendet dashuria e vertete per ty. Prane familjes ti perjeton momentet me te mira te jetes.
Ndonje nuk eshte prane familjes ai ndihet i vetem,por ti e ke prandaj dija vleren dhe mos e lendo familjen !!

Vepra te ngjashme
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Dituria
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber ne dore. Kur une mbarova nje faqe dhe kalova ne faqen tjeter, ajo me shikoi mua dhe shfletoi edhe ajo te dukes sikur po lexonte. Une lexoja proza ndersa a...
Autori: frensis cela · Lloji: Tregim · Tema: shoqeria
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi ne qytet ai atje pa femij te veqel nje vajze e vogel nuk kishte as nje shok.Kur pa dinozaurn e vogel u tremb pak por dinnozauri i tha se nuk bente keq.Qe at...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Tregim · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri.... Kur shoh pemen plot me ngjyra,me zgjon mrekulli,ndjenja te lumtura,te dashura....Me kthen pas...ne femijerine time...kur prisja me padurim babagjyshin e vitit te ri te me sillte dhuratat...mezi prisja mengjesin e 1 Janarit te vitit te ri pe...
Autori: valentina · Lloji: Tregim · Tema: agimi i vogel
na isht e nje her nje djalush dhe ai u quajt agim. nje dit agimi u nis per ne shkoll rrugus i dolen disa djem qe ishin rrugaqa e more agimin e rahen dhe agimi niste te qaj ja si qante agimi ëëë
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Evilja Bakiu · Lloji: Tregim · Tema: Hena
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizituar kur Token e zapton ligesia. Por a keni menduar ndonjehere se si mund te shkoni atje? Epo un e kam provuar dhe tani po ua tregoj. Nje nate te heshtur d...
Autori: sherin · Lloji: Tregim · Tema: ato ndeshen me shume rreziqe
Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do te largohej na qyteti i tij me shoket e tij.Ato ndretuan nje varke qe mund te qendronte mbi det nje jave.Hipen te gjithe.Hansi ishte kapiteni.Nje nga shok...
Autori: adelina halilaj · Lloji: Tregim · Tema: princesha argjiro
une jam adelina halilaj nga gjakova jam ne klasen e 6 dhe me intereson per tregimin e priceshes argjiro
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com