Data e postimit: 2020-05-31 19:43:53
Lexime: 7808
Vendlindja ime
Autori: Edisona pnishi-Viola Murati
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Vendlindja
Shkolla: Pjeter Bugdani- Esad Mekuli
Klasa: VII-V
Qyteti: Gjakova-Klina
E-mail: Email eshte i fshehur!


Vendlindja ime

Vendlindja ime
Te dua shumë
Gjithmon me ty
Kam mbërritur unë,

Ishe me Mua
Aq sa ke qenë
VENDLINDJA IME
Ish per te medhenjë,

Vendlindja ime
Mos më harro
Një pikë loti për mua
Për ty është si përrua

Me gjithë at dashuri
Me gjithë ato lumturi

Vendi Im
Gjithmon do të
Jet një mrekulli
Dhe ti e di,

VENDLINDJA IME
Te dua shumë
Mos u frikëso
Po te rritem pak
Nuk do të harroj aspak.

Vepra te ngjashme
Autori: nida · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: jetojme te dy ne nje qytet
Me lotët e zemrës e laga letrën e parë dhe të vetme për Ty! Gjatë, shumë gjatë e barta në xhepin tim të këmishës, aty afër zemrës e cila vuante për ty. Më dukej se ishe ti aty, brenda në letër, aty afër zemrës sime!! ...
Autori: Anonime · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta um mallkoj
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra të forta që lehtë ma prekin fytyrën , nuk po mundem ti hap sytë ose ndoshta nuk lo i hap ndonjëherë por nga era më mbyllen menjëherë dhe shpejtë ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Diktatura
LIRIA E INDIVIDIT NE KOHEN E DIKTATURES Dilni ne rruge dhe therrisni me sa ze keni. Ju ndalon njeri? Jo. Shko thuajini mesuesit qe nuk ju pelqen teksti. Ju shan je? Jo. Thuajini policit aty afer se jeton ne nje shtet koti. Do te te beje gje? Jo… Per k...
Autori: Eriona Bushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Romeo dhe Zhulieta
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene ...
Autori: Egzona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: 28 Nentori
28 Nentori-Dita e Flamurit - 28 Nentori eshte nje dite e madhe , dite historike , dite e veqante per te gjithe shqiptaret ne mbare boten. 28 Nentori eshte dita me e shenuar ne historine tone. -Flamuri yne tregon bukurine e komb...
Autori: Altina Murataj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Per vendlindjen
Vendlindja E dua vendlindjen Ku u Linda e u rrita E dua vendlindjen Kurr nuk soset dita Nuk ka ndonjë vend Kudo ne botë Kjo është vendlindja Ime që e dua e dua fort Do kujtoj perher Gurët e sokakut Sepse dera ime Është gj...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Rei Rei · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dëshira më e madhe në jetë
Kur jemi para pasqyres shohim shembellimin tone , por nese ndoghemi para pasqyres se deshirave do te shohim deshirat tona.Cdokush do te donte ta kishte nje te tille.Deshira me e madhe e jetes time,do te ishte te shihja te ardhmen time.Do doja te shihja ve...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri dhe personaliteti yne
Te jesh vetvetja do te thote te kesh besim ne veten tende,te sillesh ashtu sic e ndjen dhe te mos shtiresh.Duhet t'ia dime vlerat vetes sone e jo te mburremi per gjera qe nuk arrijme t'I bejme dot. I gjithe qellimi eshte qe njerezit ta dine se kush je ne ...
Autori: xxx · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ...
Gjdo njeri gabon dhe pendohet por, thon se njeru mëson nga gabimet. Po jeriu mëson nga gabimet por nuk mund ti harroj ato,gjëja me e mir esht te mos ndihesh i\e penduar. Njeriu ec me kohen mësohet nga shum sfida qe jeta ka per ju. Sfidohuni mësohuni ...
Autori: samina · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte nje ndjenje jashtezakonisht e fuqishme qe lind papritur brenda nesh e cila te lidh ngushte me dike apo dicka.Dashuria eshte nje koncept aq i gjere dhe i cmuar saqe do ishte shume e veshtire ta perkufizonim . Dashuria , gjuha e shpirti...
Autori: Melisa Abazi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ''Beso ne te ardhmen tende se do te jete shume e bukur''
a do te doja te dija se c'do te ndodhe ne te ardhmen! Sa do te doja te dija cfare do te ndodhe me mua pasi te mbaroj shkollen! Jeta eshte si oqeani Paqesor: i madh e me shume ishuj. Secili ishull ka portin e vet dhe varkat e veta. Ne duhet vetem te zgjedh...
Autori: Edona Ramadani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: E dashura Teuta
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me ...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dimri ne fshatin tim
Dimri ne fshatin tim Pas diteve te ftohta me shi,erdhen ditet acar te dimrit,i cili e ka shtrir pushtetin e vet deri ne pranver.Por bardhesis me se shumti i gezohen femijet.Kete stine ata e presin me padurim.Nje mengjes me zgjoi nje e trokitur ne dere...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com