Data e postimit: 2020-06-07 10:08:59
Lexime: 6237
Vendlindja
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Per vendlindjen
Autori: Altina Murataj
Shkolla: Esad Mekuli
Klasa: V
Qyteti: Kline
E-mail: fatlindmurataj@gemail.com


Vendlindja

E dua vendlindjen
Ku u Linda e u rrita
E dua vendlindjen
Kurr nuk soset dita

Nuk ka ndonjë vend
Kudo ne botë
Kjo është vendlindja
Ime që e dua e dua fort

Do kujtoj perher
Gurët e sokakut
Sepse dera ime
Është gjithmon e hapur

Nëse ndonjëher
Diku larg do shkoj
Vendin timë të lindjes
Kurr s'do ta harrojë

Vepra te ngjashme
Autori: Olgert Doci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime” për të gjithë shqiptarët kudo në botë Vendlindja! Gjëja më e shtrenjtë! Vendi ku u lindëm e u rritëm, ku morëm mësimet e fëmijërisë, ku jetuam gëzimet dhe hidhërimet tona. Aty u formuam, hodhëm hapat e parë dhe nis...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjes...
Autori: madita syla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "Vendlindja''
"Vendlindja" Ne vendlindjen time shume zogj cicerojne e ne kaltersi shume pllumba fluturojne.O vendlindja ime o me e shenjta ty do te dua sa te jet jeta.Lulet qelin ngjyra-ngjyra sa e bukur qe eshte natyra.Moj vendlindja ime askund s'do te shkoj je ma ...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Te tjera · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesë...
Autori: Edisona pnishi-Viola Murati · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Vendlindja
Vendlindja ime Vendlindja ime Te dua shumë Gjithmon me ty Kam mbërritur unë, Ishe me Mua Aq sa ke qenë VENDLINDJA IME Ish per te medhenjë, Vendlindja ime Mos më harro Një pikë loti për mua Për ty është si përrua Me...
Autori: avdullah xhemajlaj · Lloji: Analize letrare · Tema: vendim bukuria e natyres etj
Vendlindja ime kur njeher kujtova femijrin time me lotuan syt per vendlindjen time lotet nuk me ndaleshin zemra nuk me pushonte...
Autori: Olgert Dcoi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te freskon dhe per pak sa ste se gjumi nga qetesia. Pemet e lata ku gjethet i bien ...kumbullat,manaferrat qe gjenden kudo... aty ka shume pak shtepi porshume ...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: kosova ime
sa te dua kosova ime ue u linda ne vendlindjen time ti je toka me e mire te me rris si xhevahir do te rritem te shkollohem kurr nga ti sdo te largohem
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte vendlindja per mua
Zgjohem nje dite te bukur dhe papritur pyes:Cfare eshte vendlindja? Cfare e ben ate kaq te vecante dhe te shtrenjte per cdokend?Por tani qe jam rritur dhe jam bere me e ndjeshme per sa i perket atdheut them me plot goje se cfare eshte per mua.Atdheu esht...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: clirimi i shqiperise
SHQIPËRIA është jeta për një shqiptar, është fryma që ai merr dhe kudo që të shkojë s’do e harrojë. Mund të shkosh larg, mund të ndërrosh emër,veshje,gjuhë,sjellje por shpirti nuk e tradhëton dot atë vend që e lindi. Atdheu është...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: Antonio Lushi · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ditë e zakonshme
Dita ime fillon kështu: Në mëngjes filloj të laj dhëmbët,të vishem e të rregullohem më pas pi një gotë qumësht me mjaltë dhe shkoj në shkollë.Kur vjen pushimi i gjatë unë ushqehem me ndonjë frut ose tost.Mbaroj orët e mësimit dhe te d...
Autori: Butrint Azemi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Nena Terez
Nena Terez E dashur Nena Terez ne ter boten shkove por vendlindjen tende kurr se harrove Ne kalku te Indis Humbe e u trete Por per boten mbar Ne histori mbete Kurr ste harroj oj me e dashura ime qdo her do te mbetesh si ndimesa popull...
Autori: Anna Cani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
U bënë ditë pa të shkruar Dhe besomë,malli më këput Ndonjëherë them : Duhet harruar Por harresa më bën me vujt Ndonjëherë them: Pranoje vuajtjen Se do ta kesh mikeshë në jet. E ndonjëherë them : Hiqe lutjen Për një dashuri ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com